node/17322

Η Pagani αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες της Huayra BC

Η Pagani βάζει τέλος στην φημολογία δίνοντας στην δημοσιότητα τις λεπτομέρειες της ειδικής έκδοσης της Huayra που ετοίμασε για να παρουσιάσει στην Γενεύη.

Η ειδική έκδοση της Huayra που κατασκευάστηκε προς τιμήν του Benny Caiola μας έχει απασχολήσει αρκετά το τελευταίο διάστημα, προκαλώντας έντονη φημολογία σχετικά με τις προδιαγραφές της. Η ίδια η Pagani βάζει τέλος στις φήμες, δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες για το κορυφαίο δημιούργημά της.

Ενώ αρχικά είχε ακουστεί ότι θα αποδίδει 100 επιπλέον ίππους, τελικά η αύξηση της ισχύος είναι μικρότερη, «μόνον» 60 άλογα. Αυτό σημαίνει ότι ο biturbo V12 της AMG βγάζει 790 PS και 112 κιλά ροπής. Η επιπλέον δύναμη έχει να κινήσει λιγότερο βάρος. Η δίαιτα έχει αποφέρει όφελος 132 kg, με την BC να ζυγίζει 1.218 kg συνολικά.

Εννέα κιλά έχουν εξοικονομηθεί από τις νέες σφυρήλατες ζάντες και 7 kg από τη νέα εξάτμιση τιτανίου. Στην μείωση του βάρους συνεισφέρουν οι νέες πλήμνες, τα ψαλίδια και οι ράβδοι ώσης της ανάρτησης, όπως και ένας νέος τύπος ανθρακονήματος που χρησιμοποιείται για την κατασκευή του αμαξώματος. Ο Horacio Pagani δεν ανοίγει τα χαρτιά του σχετικά με την σύνθεση του υλικού, υποστηρίζει όμως ότι είναι 50% ελαφρύτερο και 20% πιο άκαμπτο.

Εκτός από την αύξηση της ισχύος και την μείωση του βάρους, έχει γίνει πολύ δουλειά και στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, σε συνεργασία με την Dallara. Το μόνο τμήμα του αυτοκινήτου στο οποίο δεν έχουν παρέμβει οι σχεδιαστές ώστε να τροποποιήσουν την αεροδυναμική είναι η οροφή.

Χρησιμοποιείται μια εξελιγμένη έκδοση του σειριακού ημιαυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων της Xtrac, με έναν συμπλέκτη. Διαθέτει νέα συγχρονιζέ από ανθρακονήματα, και βελτιωμένο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης. Είναι 40% ελαφρύτερο, ενώ ο χρόνος της αλλαγής έχει μειωθεί από τα 150 ms στα 75.

Μόνον 20 από Pagani Huayra BC θα κατασκευαστούν και έχουν όλες πουληθεί, αντί 2,3 εκατομμυρίων ευρώ. Η Pagani έχει ήδη λάβει πολλές παραγγελίες και για μια roadster έκδοση της Huayra BC.

TAGS
node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.