Η Hyundai ετοιμάζει αντίπαλο του Focus RS

Η Hyundai ετοιμάζει αντίπαλο του Focus RS

Πριν ακόμα παρουσιαστεί το νέο Hyundai i30N με το δίλιτρο κινητήρα τούρμπο, η κορεατική εταιρεία ήδη κάνει σχέδια για την εξέλιξη μια πολύ πιο δυνατής έκδοσης.

Πόσο πιο δυνατής; Ο επικεφαλής της N division της Hyundai, Albert Biermann παραδέχεται ότι στόχος τους είναι να κοντράρουν στα ίσια το Ford Focus RS.

Αν μη τι άλλο η Hyundai έχει υψηλές φιλοδοξίες όσον αφορά τα πιο δυνατά μοντέλα της. Ο Biermann, που έχει θητεύσει ως επικεφαλής στο τμήμα εξέλιξης του BMW Motorsport Divisionλέει πως το i30N θα είναι μάλλον το σημείο εκκίνησης, παρά το τέρμα και παραδέχθηκε σε δηλώσεις του στο Autocar ότι είναι μεγάλος θαυμαστής του νέου Focus RS και της τετρακίνησης με την «οπισθοβαρή» κατανομή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το νέο Ford Focus RS

«Ήδη πειραματιζόμαστε σε κάτι ανάλογο» είπε στην παρουσίαση του i30N στο Nürburgring τον περασμένο μήνα και συνέχισε «Δεν θα απέκλεια στο μέλλον μια ανάλογη έκδοση. Εξαρτάται από το ρυθμό ανάπτυξής μας. Αν παρουσιάσουμε ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων τώρα πιθανόν να είναι υπερβολικά γρήγορα για να το «χωνέψουν» οι πελάτες μας, ακόμα και οι πωλητές μας. Αλλά προβλέπω ότι στο μέλλον θα κατασκευάσουμε ένα πραγματικά υψηλών επιδόσεων χάτσμπακ αυτοκίνητο. Αν το κάνουμε αυτό θα είναι σίγουρα τετρακίνητο».

Στο μεταξύ έχουμε μάλλον περιορισμένη πληροφόρηση για το προσθιοκίνητο 2λιτρο τούρμπο i30N. Πάντως ξέρουμε ότι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα αποδίδει τουλάχιστον 260 PS και θα υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, πιθανότατα όμως ως εξτράΩστόσο ο νέος κινητήρας είναι σχεδιασμένος να αποδίδει πολλούς περισσότερους ίππους. Πιθανότατα οι δυνατότητές του να φτάνουν μέχρι και τους 350 PS, που αποδίδει αυτή τη στιγμή ο 2.3 του Focus RS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Έτοιμο το νέο Hyundai i30 [video]


Το μεγάλο ερώτημα – στο οποίο ο Biermann παραδέχεται ότι δεν έχει ακόμα απάντηση – είναι το αν θα υπάρξουν πρόθυμοι πελάτες που να θέλουν να αγοράσουν ένα τόσο ακραίο Hyundai, ώστε να καλυφθεί και το μεγάλο κόστος εξέλιξής του.

«Για τα βασικά μοντέλα δεν υπάρχει σχεδιασμός για τετρακίνηση. Το νέο i30 θα είναι προσθιοκίνητο σε όλες της εκδόσεις του» λέει ο Biermann και συνεχίζει: «Ξέρετε όμως τη Hyundai. Αν αποφασίσουμε ότι ένα προϊόν αξίζει το κόπο να γίνει, το κάνουμε. Θα μπορούσαμε να εξελίξουμε ένα σπορ αυτοκίνητο εξαιρετικά υψηλού επιπέδου, αλλά πρώτα πρέπει να προετοιμάσουμε το έδαφος. Μετά μπορούμε να φτάσουμε όσο ψηλά θέλουμε. Είναι θέμα απόδοσης. Αν η ιπποδύναμη είναι μεγάλη τότε προφανώς θα χρειαστεί και τετρακίνηση».

[Πηγή autocar uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube