Chevrolet Corvette: Δεν έχει κανέναν λόγο να αποχωριστεί τον V8

Chevrolet Corvette: Δεν έχει κανέναν λόγο να αποχωριστεί τον V8

Η GM δεν βιάζεται να παρουσιάσει ηλεκτρική Chevrolet Corvette. Σύμφωνα με τον Tony Roma, η φίρμα θα περάσει στην ηλεκτροκίνηση μόνο όταν μπορεί να προσφέρει το ίδιο πάθος και οδηγική εμπειρία που καθιέρωσε εξαρχής το μοντέλο.

Chevrolet Corvette

Η Chevrolet Corvette επέστρεψε στην Ευρώπη το 2021 με τη Stingray, ύστερα από τετραετή απουσία. Στην γκάμα περιλαμβάνονται σήμερα και η ισχυρή Z06 και η πρόσφατα λανσαρισμένη υβριδική έκδοση E-Ray

Ωστόσο, όπως δήλωσε στο Autocar ο επικεφαλής μηχανικός επιδόσεων της General Motors, Tony Roma, μια 100% ηλεκτρική Corvette παραμένει προς το παρόν «σενάριο επιστημονικής φαντασίας».

Παρά το γεγονός ότι η General Motors παρουσίασε πρόσφατα ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο, σχεδιασμένο εξ ολοκλήρου στο στούντιο Leamington Spa, η εταιρεία δεν έχει συγκεκριμένα σχέδια για ηλεκτρική ή επαναφορτιζόμενη υβριδική Corvette. «Δεν πιστεύω ότι μια PHEV Corvette αξίζει το βάρος, το κόστος και την πολυπλοκότητα», υπογράμμισε ο Roma. Αντίθετα, μίλησε για τη φιλοσοφία της E-Ray, τονίζοντας την απλότητα και την ευκολία στη χρήση «Απλώς τη βάζεις εμπρός και οδηγείς. Δεν χρειάζονται περίπλοκες ρυθμίσεις».

Η GM δεν θα λανσάρει βιαστικά μια ηλεκτρική Chevrolet Corvette μόνο και μόνο για να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς της ΕΕ

Chevrolet Corvette

Παρότι παραδέχτηκε ότι, αν υπήρχαν κίνητρα για μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, θα εξέταζε την ιδέα μιας PHEV, ξεκαθάρισε πως όταν έρθει η ώρα για την ηλεκτρική Corvette, αυτή θα πρέπει να είναι πραγματικά ξεχωριστή και διαδραστική, και όχι απλώς ένα ακόμα αυτοκίνητο με εντυπωσιακή επιτάχυνση. «Η πρόκλησή μας είναι να δημιουργήσουμε κάτι διαφορετικό, που θα διατηρεί την τέχνη της οδήγησης και τον χαρακτήρα που ζητούν οι λάτρεις της Corvette», σημείωσε.

Ο Roma ξεκαθάρισε επίσης ότι η GM δεν θα λανσάρει βεβιασμένα μια ηλεκτρική Corvette για να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς μηδενικών ρύπων της Ευρώπης από το 2035. «Δεν θα βάλω απλώς τον λογότυπο της Corvette σε ένα τυχαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αυτή η μάρκα έχει 70 χρόνια ιστορίας και σημαίνει κάτι για τους πελάτες μας», τόνισε.

Όσον αφορά τις προϋποθέσεις για ένα αξιόλογο ηλεκτρικό μοντέλο, ο Roma ανέφερε τρεις βασικούς παράγοντες, βελτιωμένη αναλογία ισχύος βάρους, χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη αυτονομία. «Τα αυτοκίνητά μας θα είναι 100% ηλεκτρικά μόνο όταν ένα ηλεκτρικό είναι καλύτερο από κάθε άποψη σε σχέση με αυτά που κατασκευάζουμε σήμερα», πρόσθεσε. Παρόλα αυτά, αναγνώρισε ότι, αν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εντυπωσιάζουν σε επιδόσεις, τους λείπει η συναισθηματική σύνδεση που προσφέρει ένας παραδοσιακός κινητήρας. «Όταν θέλω μια σαββατιάτικη βόλτα, θέλω να ακούσω τον ήχο του κινητήρα», κατέληξε χαρακτηριστικά.

Και μην νομίζετε ότι ο Roma είναι άμοιρος γνώσης και εμπλοκής στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πέρυσι τέτοιο καιρό και πριν αναλάβει το πόστο του αρχιμηχανικού στις Corvette και στην ομάδα που εξελίσσει τα αυτοκίνητα επιδόσεων, ήταν επικεφαλής μηχανικός για την ηλεκτρική Cadillac Celestiq.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube