Rally Monte Carlo: Νίκη για τον Ogier και το VW Polo R WRC

Rally Monte Carlo: Νίκη για τον Ogier και το VW Polo R WRC

Ο Sebastien Ogier ανοίγει τη νέα σεζόν νικηφόρα, όπως έκλεισε την προηγούμενη. Και βάζει πλώρη για έναν ακόμη τίτλο.

Αυτή είναι η 3η συνεχόμενη νίκη του Sebastien Ogier στο Rally Monte Carlo, παρότι ως το απόγευμα του Σαββάτου είχε σοβαρό ανταγωνισμό από τον Kris Meeke με το DS3 WRC.

Ο Ogier με το Polo R WRC είχε κάνει μια μικρή διαφορά από τον Meeke, αλλά ήταν ακόμη υπό πίεση, όταν ο Βρετανός της Citroen τελικά χτύπησε ένα βράχο σε μια «μπούκα» και εγκατέλειψε με βλάβη στο σασμάν. Η εγκατάλειψη του Meeke απογοήτευσε τον Ogier, ο οποίος απολάμβανε τον συναγωνισμό. Από εκείνο το σημείο και μετά είχε απλώς να ελέγξει μια διαφορά δύο περίπου λεπτών, σε έναν αγώνα χωρίς ιδιαίτερο πλέον ενδιαφέρον για εκείνον. Τα κατάφερε, κερδίζοντας μάλιστα και την power stage, φεύγοντας από το Monte Carlo με την μέγιστη συγκομιδή των 28 βαθμών.

Ο team mate του Jari-Matti Latvala, πιθανός διεκδικητής του τίτλου όπως ο ίδιος τουλάχιστον θέλει να λέει για τον εαυτό του, είχε άλλον ένα κακό αγώνα, μπαίνοντας στραβά στο νέο πρωτάθλημα. Η συγκομιδή του ήταν… μηδέν βαθμοί και μία ποινή αποκλεισμού για έναν αγώνα, ευτυχώς με αναστολή. Ο Latvala είχε μια έξοδο, στην οποία στράβωσε την ανάρτηση του Polo και στη συνέχεια χτύπησε έναν θεατή προσπαθώντας να ξαναμπεί στον αγώνα.

Με τους Latvala και Meeke εκτός, ο Mikkelsen ανέβηκε δεύτερος, θέση την οποία κράτησε παρά την πίεση από τον Thierry Neuville. Το νέο Hyundai έκανε μέτριο ξεκίνημα, τόσο ο Neuville όσο και ο Sordo δεν ήταν ευχαριστημένοι με το κράτημα στην αρχή του αγώνα. Αλλά το απόγευμα του Σαββάτου και οι δύο οδηγοί «πέταξαν» στις αμιγώς χειμερινές συνθήκες, με χιόνι και πάγο, έχοντας κάνει και την σωστή επιλογή ελαστικών. Ο Neuville μείωσε την διαφορά του από τον Mikkelsen από το 1’04” σε μόλις 12”, κερδίζοντας τις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές του Σαββάτου.

Ο Neuville πήρε άλλα εννέα δέκατα από τον Mikkelsen το πρωί της Κυριακής, αλλά στην συνέχεια το αυτοκίνητό του αντιμετώπισε προβλήματα με την μετάδοση. Έχασε ένα λεπτό στην τελευταία ειδική του αγώνα αλλά κατάφερε να κρατήσει την 3η θέση του βάθρου στο ντεμπούτο του νέου i20. Ο Hayden Paddon με το i20 του 2015 πέρασε το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα οδηγώντας με Rally 2 μετά την έξοδο που είχε την Παρασκευή.

Προβλήματα αντιμετώπισαν επίσης ο Eric Camilli της M-Sport και ο Robert Kubica, και οι δύο με Fiesta. Βγήκαν στην ίδια ειδική (La Salle en Beaumont), έκαστος σε κάθε ένα από τα δύο περάσματα. Αυτό ίσως να ήταν το τέλος της καριέρας του Kubica στο WRC.

Ο προκάτοχος του Camilli, o Elfyn Evans, οδηγός της M-Sport που ξαναγύρισε στο WRC2 ξεκίνησε την χρονιά με νίκη στην κατηγορία και την 8η θέση της γενικής παρότι είχε δύο κλαταρίσματα. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube