Ο Jari-Matti Latvala οδηγός της Toyota στο WRC

Ο Jari-Matti Latvala οδηγός της Toyota στο WRC

O Latvala εξασφάλισε την συμμετοχή του στο WRC της επόμενης χρονιάς ως εργοστασιακός οδηγός της Toyota.

Ο άνεργος, μετά την αποχώρηση της VW από το WRC, Jari-Matti Latvala βρήκε δουλειά για το 2017. Εξασφάλισε ένα από τα πιο περιζήτητα μπάκετ, αυτό του Toyota Yaris WRC.

Προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι ενώ είναι ελεύθερος και μάλιστα έχει οδηγήσει το Toyota Yaris WRC ο παγκόσμιος πρωταθλητής, αυτός που αποκαταστάθηκε πρώτος ήταν ο Latvala. Ο οποίος είχε τρεις μέτριες χρονιές στην VW, με κάποιες νίκες, ορισμένες ατυχίες αλλά και πολλά δικά του λάθη. Οπότε, μεταξύ σοβαρού και αστείου θα μπορούσε κανείς να μιλήσει για φιλανδική μαφία, αφού φαίνεται ότι ο Φιλανδός οδηγός τα βρήκε με τον συμπατριώτη του διευθυντή της ομάδας Tommi Makinen.

Ο Latvala θα αρχίσει δοκιμές με το Yaris μετά την παρουσίαση της ομάδας στο Helsinki την επόμενη Τρίτη. Μιλώντας στο Autosport ο Latvala επιβεβαίωσε ότι είχε διαπραγματεύσεις με την Toyota και τον Makinen αλλά αρνήθηκε να επιβεβαιώσει την πληροφορία ότι έπεσαν οι υπογραφές. Το βρετανικό site επιμένει ωστόσο ότι η πληροφορία είναι απολύτως επιβεβαιωμένη. «Αν με ρωτούσατε πριν μία εβδομάδα δεν θα ήξερα αν θα ήμουν στην εκκίνηση του ράλι Monte Carlo. Αλλά τώρα νιώθω αρκετή αυτοπεποίθηση πως θα είμαι».

Ο Jari-Matti δήλωσε επίσης ότι δεν οδήγησε το Yaris, δηλώνοντας ότι αυτό το προνόμιο οι ομάδες το έδωσαν μόνο στον Ogier. «Οι ομάδες θέλουν τον παγκόσμιο πρωταθλητή, οπότε φαντάζομαι ήταν πρόθυμες να τον αφήσουν να δοκιμάσει τα αυτοκίνητα», είπε συγκεκριμένα.

Η συμφωνία του Latvala με την Toyota δυσκολεύει τον Mikkelsen και περιορίζει τις επιλογές του. Ο Νορβηγός νικητής του ράλι Αυστραλίας τώρα θα πρέπει να περιμένει και τις κινήσεις του Ogier.

Αυτή την στιγμή τα σενάρια που συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες για τον Γάλλο παγκόσμιο πρωταθλητή είναι η συμφωνία με την M-Sport ή να αγωνιστεί με μια ιδιωτική ομάδα που θα τρέξει το Polo R WRC 2017, μετά την απόφαση της VW να ομολογκάρει το αυτοκίνητο παρά την απόσυρση της εργοστασιακής ομάδας. Οι φήμες τις τελευταίες μέρες κάνουν λόγο για σχήμα με χρηματοδότηση από την Μ. Ανατολή.

Να σημειώσουμε ότι o Ogier έχει πει ότι θέλει να οδηγήσει τα αυτοκίνητα για να πάρει την απόφασή του. Και η Citroen δεν του έχει διαθέσει το C3. Και δεν θα έχει ένα έτοιμο πριν το  τέλος της επόμενης εβδομάδας, όταν θα αρχίσει την προετοιμασία της για το ράλι Monte Carlo. Οπότε οι πιθανότητες συνεργασίας των δύο πλευρών είναι μικρές.

Πηγή Autosport

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube