Η Citroën θα απαντήσει στην κλήση του Ogier

Η Citroën θα απαντήσει στην κλήση του Ogier

Μετά την αποχώρηση της Volkswagen, η Citroen δηλώνει ανοιχτή στο ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Ogier για το 2017.

Ο επικεφαλής της ομάδας της Citroën, Yves Matton, ενδιαφέρεται να ξεκινήσει συνομιλίες με τον Sebastian Ogier για το ενδεχόμενο μιας συνεργασίας την επόμενη σεζόν.

Μετά την ανακοίνωση αποχώρησης της Volkswagen από το WRC, o Ogier όπως και οι Mikkelsen – Latvala, μένουν χωρίς μπάκετ. Οι φήμες οργίασαν από την πρώτη στιγμή για τον Γάλλο παγκόσμιο πρωταθλητή και την Citroën. Το γαλλικό εργοστάσιο που φέτος συμμετείχε μόνο σε επιλεγμένους αγώνες για να επικεντρωθεί στην εξέλιξη του νέου C3 για το 2017, βάσει των νέων κανονισμών του WRC, δηλώνει ξεκάθαρα ότι προτίθεται να συζητήσει με τον Ogier. Ταυτόχρονα όμως ξεκαθαρίζει ότι δεν σκοπεύει να διώξει κάποιον από τους οδηγούς που είχε ανακοινώσει νωρίτερα φέτος για χάρη του Γάλλου παγκόσμιου πρωταθλητή.

Ενώ λοιπόν οι Kris Meeke, Craig Breen και Stéphane Lefebvre μπορούν να νιώθουν ασφαλείς, ο Matton δήλωσε στο Autosport: «Έχουμε ξεκαθαρίσει τη σύνθεση των οδηγών μας για του χρόνου. Αλλά αν ο Sébastien Ogier σηκώσει το τηλέφωνο να με καλέσει, θα απαντήσω. Και θα μιλήσουμε. Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση την σύνθεση των οδηγών που έχουμε ήδη ανακοινώσει. Η φιλοσοφίας μας είναι να αναδεικνύουμε νέα ταλέντα και βάσει αυτής πήραμε τις αποφάσεις μας. Αλλά όπως και να ‘χει, όταν πρόκειται για έναν τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, μπορεί σίγουρα να προκύψει κάτι ενδιαφέρον. Είναι δική του η απόφαση για το μέλλον του, αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω πως οποιαδήποτε κουβέντα δεν αφορά την ήδη διαμορφωμένη σύνθεση της ομάδας μας».

Σε ερώτηση αν θα απαντούσε σε μια πιθανή κλήση από τους teammates του Ogier, ο Matton είπε: «Προφανώς και θα απαντούσα σε ένα τηλεφώνημα του Latvala ή του Mikkelsen. Είμαι ευγενικός. Αλλά με αυτούς είναι διαφορετική ιστορία. Δεν είναι Γάλλοι και δεν έχουν κερδίσει παγκόσμιο πρωτάθλημα».

Ο Ogier πήρε την πρώτη του νίκη στο WRC με Citroën πριν φύγει για την Volkswagen στο τέλος του 2011.   

[Πηγή Autosport

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube