WEC: Νίκη για την Audi στο Spa

WEC: Νίκη για την Audi στο Spa

Οι οδηγοί της Audi Lucas di Grassi, Loic Duval και Oliver Jarvis πήραν τη νίκη στον πρώτο αγώνα της σεζόν στο FIA World Endurance Championship.

Ο Jarvis ήταν αυτός που πήρε την καρό σημαία στο #8 Audi R18 e-tron, με διαφορά δύο γύρων από την Porsche των Marc Lieb, Neel Jani και Romain Dumas, η οποία είχε πρόβλημα και σχεδόν  σε όλο τον αγώνα είχε μειωμένη ισχύ από το υβριδικό σύστημα.

Το #8 Audi πέρασε στην πρωτοπορία στα μισά του αγώνα, όταν η #5  Toyota TS050 HYBRID των Sebastian Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα, ενώ προηγείτο με διαφορά ενός γύρου και είχε βάλει γερές βάσεις για τη νίκη. Και τα έξι εργοστασιακά αυτοκίνητα LMP1 (Audi, Porsche, Toyota) αντιμετώπισαν τεχνικά προβλήματα στην διάρκεια του 6ωρου αγώνα. Αν και η αλλαγή του καλύμματος του πίσω μέρους στο αυτοκίνητο #8 που πήρε τη νίκη ήταν προληπτική.

«Είναι ξεκάθαρο ότι δεν είχαμε τον ρυθμό που θα θέλαμε αυτό το Σαββατοκύριακο, σε σχέση με τις Porsche, ακόμη και με τα Toyota», δήλωσε ο Jarvis. «Αλλά μείναμε μακριά από προβλήματα, το αυτοκίνητο ήταν αξιόπιστο και έτσι τελικά κερδίζονται οι αγώνες αντοχής. Στο παρελθόν είχαμε αρκετές ατυχίες. Αυτή τη φορά η τύχη ήταν με το μέρος μας».

Αυτοί οι αστάθμητοι παράγοντες επέτρεψαν στην ιδιωτική ομάδα Rebellion Racing να πάρει την 3η θέση. Οι Alexandre Imperatori, Dominik Kraihamer και Matheo Tuscher πήραν το δεύτερο podium στην σειρά, μετά την πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο Silverstone. Στην 4η θέση τερμάτισαν ο Nick Heidfeld, Nicolas Prost και Nelson Piquet Jr με την δεύτερη Rebellion-AER R-One.

Ο Buemi με την Toyota πέρασε στην κορυφή στον πρώτο γύρο των pitstops. Η Porsche 919 των Brendon Hartley, Mark Webber και Timo Bernhard, που εκκινούσε από την pole, ακολουθούσε από κοντά. Αλλά ο Bernhard είχε ένα λάστιχα, εμπρός αριστερά, στην δεύτερη ώρα. Ένα ακόμη κλατάρισμα είχε ο Mark Webber υποχρέωσε την ομάδα σε καθυστέρηση 10 λεπτών προκειμένου να αλλαχτεί μεγάλο τμήμα του αμαξώματος. Και στην συνέχεια χρειάστηκε να αλλαχτεί το σύστημα ανάκτησης ενέργειας του εμπρός άξονα, πράγμα που κόστισε άλλα 64’ καθυστέρησης. Το αυτοκίνητο τελικά κατάφερε να καλύψει το 70% των γύρων του πρώτου ώστε να καταταγεί, στην 30η όμως θέση. Μία θέση εμπρός από την Toyota του Buemi που με σπασμένο κινητήρα, επέστρεψε στην πίστα για να κάνει τον τελευταίο γύρο μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube