Φοβούνται την Ferrari

Φοβούνται την Ferrari

Η Red Bull θεωρεί ότι η Ferrari είναι ακόμη πιο γρήγορη από όσο έδειξε στις δοκιμές της Βαρκελώνης.

Η Ferrari θολώνει τα νερά σχετικά με την απόδοσή της, θεωρεί η Red Bull, το οποίο είναι ακόμη πιο γρήγορο από όσο φάνηκε στις δοκιμές  της Βαρκελώνης, σύμφωνα με τον επικεφαλής των motorsports της Red Bull, Helmut Marko.

Στον προτελευταίο του γύρο, στο δεύτερο 4ήμερο δοκιμών στη Βαρκελώνη, ο Vettel βγαίνοντας στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού σήκωσε το γκάζι ενώ ήταν στον ταχύτερο γύρο του με την Ferrari SF70H. Ενώ ο Γερμανός προσπάθησε να υποβαθμίσει το γεγονός, ο Marko εμφανίζεται σοβαρά προβληματισμένος. Και θεωρεί ότι για να υιοθετεί τέτοιες πρακτικές η Ferrari, είχε ταχύτητα την οποία δεν ήθελε να δείξει στον ανταγωνισμό.

«Η Ferrari είναι πολύ γρήγορη και αξιόπιστη», δήλωσε ο Marko στο κανάλι της Red Bull, Servus TV. «Αυτή είναι η διαφορά σε σχέση με πέρσι. Γνωρίζω πολύ καλά τον Vettel, και βλέπω πράγματα που με ανησυχούν πολύ. Σήκωσε προκλητικά το γκάζι στον ταχύτερο γύρο του, στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Όλοι μπορούν να το επιβεβαιώσουν αυτό. Αν κάνεις κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η αυτοπεποίθηση σου είναι τεράστια, για τις δικές σου δυνατότητες και για το αυτοκίνητο».

Ο team-mate του Vettel, Kimi Raikkonen, έκανε τον ταχύτερο γύρο των δοκιμών της Βαρκελώνης. Με χρόνο 1’18”634 ήταν ο μόνος που έσπασε το φράγμα του 1’19”. Και μάλιστα κατά πολύ. Ήταν 0,7” πιο γρήγορος από την ταχύτερη Mercedes και 0,8” από τον καλύτερο χρόνο μιας Red Bull. «Κανείς δεν έδειξε την πλήρη δυναμική του αυτοκινήτου του», είπε ο Marko. «Αν έχεις 10 kg επιπλέον καύσιμο, μπορεί να χάνεις 0,3” στο γύρο. Και με τα διαφορετικά προγράμματα στον κινητήρα, μπορείς να κρύβεις ένα δευτερόλεπτο. Αλλά στη Μελβούρνη, αν ο αγώνας γίνει σε θερμοκρασίες παρόμοιες με αυτές της Βαρκελώνης, τότε η Ferrari θα είναι μπροστά, σίγουρα». Και δεν είναι ο μόνος που θεωρεί την Ferrari φαβορί.

Αυτή η τελευταία αποστροφή του λόγου του Helmut Marko μας δίνει μια πολύ χρήσιμη πληροφορία για τα χαρακτηριστικά των μονοθεσίων. Θυμίζουμε ότι τα δύο προηγούμενα χρόνια η Ferrari ήταν το μονοθέσιο που απέδιδε καλύτερα στην πολύ ζέστη, καθώς ήταν ευγενική με τα πολύ ευαίσθητα στην θερμική καταπόνηση λάστιχα της Pirelli. Αντίθετα στις πιο κρύες συνθήκες δεν φαινόταν ικανή να τα φέρει στη σωστή θερμοκρασία, ειδικά στις δοκιμές. Φέτος φαίνεται να έχουν αλλάξει κατεύθυνση. Από την άλλη, αυτό άραγε σημαίνει ότι θα έχουν πρόβλημα στους ζεστούς αγώνες (Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Βουδαπέστη, κ.λπ); Η νέα σεζόν και ταυτόχρονα μια νέα εποχή για την F1, με πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα λόγω των νέων κανονισμών, ξεκινά το τριήμερο 24-26 Μαρτίου από την Αυστραλία.

Ο ισχυρός άνδρας της Red Bull επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις ότι η Red Bull θα έχει πολλά καινούρια στοιχεία στο αεροδυναμικό της πακέτο στην Μελβούρνη, ενώ παραδέχτηκε ότι κάποια προβλήματα αξιοπιστίας επηρέασαν το πρόγραμμα δοκιμών και η ομάδα δεν πίεσε όσο θα ήθελε τον κινητήρα της Renault στην Βαρκελώνη. Επεσήμανε ωστόσο ότι όλα τα προβλήματα ήταν ουσιαστικά… ένα. Το οποίο επαναλαμβάνονταν. Αλλά θα το έχουν λύσει οριστικά ως τον πρώτο αγώνα.

Πηγή Autosport

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube