Alonso: H Honda δεν έχει ούτε δύναμη ούτε αξιοπιστία

Alonso: H Honda δεν έχει ούτε δύναμη ούτε αξιοπιστία

Ο Fernando Alonso έριξε το φταίξιμο για τα φετινά προβλήματα της McLaren στην κινητήρια μονάδα της Honda. Δεν θα το βάλει όμως κάτω.

Καθώς τα προβλήματα για τη McLaren συνεχίζονται στις δοκιμές εξέλιξης, ο Ισπανός κατέδειξε ξεκάθαρα τον υπεύθυνο:

«Δεν νομίζω ότι είμαστε πολύ μακριά από τους άλλους στον τομέα του σασί», είπε όταν του ζητήθηκε να εκτιμήσει την κατάσταση που βρίσκεται η McLaren. «Έχουμε ένα μόνο πρόβλημα, κι αυτό είναι η κινητήρια μονάδα. Δεν έχει αξιοπιστία, δεν έχει και δύναμη. Είμαστε 30 km/h πιο αργοί στην ευθεία, σε κάθε ευθεία.

«Έτσι, όταν είσαι 30 km/h πιο αργός σε κάθε ευθεία, είναι δύσκολο να έχεις μια αίσθηση για το μονοθέσιο. Όλα δείχνουν καλά, αλλά όταν φτάσεις σε κανονικές ταχύτητες δεν ξέρεις τι θα συμβεί».

ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΧΘΕΣ 8/3:
Για το ταχύτερο μονοθέσιο κάθε κατασκευαστή

Mercedes (Bottas) 338,5 km/h
Renault (Verstappen) 331,2 km/h
Ferrari (Raikkonen) 327,2 km/h
Honda (Alonso) 312,1 km/h

Ο Alonso πιστεύει ότι η κατάσταση με τη Honda δεν είναι τόσο κακή όσο την πρώτη χρονιά της επιστροφής της, το 2015, αλλά λέει πως δεν είναι καλή μετά την αισιοδοξία του χειμώνα. «Είναι παρόμοια με πέρσι, για να είμαι ειλικρινής», είπε. «Το 2015 μάλλον ήμασταν ακόμα πιο πίσω απ’ ό,τι τώρα.

«Φέτος μάλλον τα πράγματα είναι πιο απογοητευτικά διότι με την αλλαγή των κανονισμών κι όλα αυτά, είχες μεγαλύτερες ελπίδες πιστεύοντας ότι θα μπορούσες να κλείσεις την ψαλίδα μέσα στο χειμώνα.  

«Σίγουρα χρειάζεται να βελτιωθούμε, πρέπει να βελτιωθούμε. Η κατάσταση είναι κάθε άλλο παρά ιδανική. Είμαστε μια μεγάλη ομάδα. Η McLaren κυριαρχούσε στο σπορ για πολλά χρόνια, διεκδικούσε το πρωτάθλημα επί σειρά ετών.

«Χρειαζόμαστε μια αντίδραση από όλους. Πρέπει να μείνουμε ενωμένοι, να συνεργαζόμαστε στενά. Σίγουρα περιμένω μια μεγάλη αντίδραση από την ομάδα, άμεσα»

Ερασιτεχνικά προβλήματα
Ο Alonso λέει πως η μεγαλύτερη ανησυχία του πηγάζει από το ότι θα έπρεπε να έχει γίνει προσπάθεια να βρεθεί δύναμη από τον κινητήρα, αντί για αξιοπιστία.

Είπε επίσης ότι το σχεδιαστικό πρόβλημα στο ρεζερβουάρ λαδιού, που αντιμετώπισε η Honda την πρώτη μέρα των δοκιμών, ήταν κάτι που δεν έπρεπε να έχει συμβεί.

«Το ρεζερβουάρ λαδιού ήταν ένα ερασιτεχνικό πρόβλημα που είχαμε την πρώτη μέρα. Από την πρώτη μέρα ξεμπερδεύουμε λίγο-λίγο την κατάσταση σε ό,τι αφορά τη δύναμη και την αξιοπιστία. Όταν κάνεις περισσότερους γύρους, ανακαλύπτεις άλλα θέματα. Τη θερμοκρασία στις πίσω δαγκάνες, τμήματα του αμαξώματος που δεν είναι καλά στερεωμένα, τέτοια πράγματα…

«Πράγματα που κανονικά ανακαλύπτεις την πρώτη ή τη δεύτερη μέρα των χειμερινών δοκιμών. Κάνουμε 40 γύρους την ημέρα, οπότε είναι σαν να βρισκόμαστε ακόμα στη δεύτερη μέρα. Ανακαλύπτουμε όλα αυτά τα μικροπράγματα. Πάντως δεν υπάρχει καμία ανησυχία για την Αυστραλία, πιστεύω.

«Θα είμαστε εντελώς έτοιμοι για να αγωνιστούμε σε ένα καλό επίπεδο. Το μόνο ερωτηματικό είναι πόση δύναμη θα έχουμε διαθέσιμη».

Όταν ρωτήθηκε αν μπορούσε να παίρνει τέρμα γκάζι τη Στροφή 3 της Βαρκελώνης, ο Alonso απάντησε ειρωνικά: «Ω, ναι. Για μας όχι μόνο η Κ3, όλες σχεδόν οι στροφές είναι τέρμα γκάζι…».

Οι δυσκολίες δεν τον πτοούν
Όταν ρωτήθηκε από το Autosport αν μια ακόμη κακή χρονιά θα τον απογοητεύσει σε βαθμό που να τον κάνει να αποσυρθεί, ο Alonso απάντησε:

«Λειτουργώ πάντα ανάποδα. Όταν οι άλλοι γίνονται απαισιόδοξοι, εγώ γίνομαι αισιόδοξος. Όταν οι άλλοι ενθουσιάζονται, εγώ ανησυχώ. Έχω την πεποίθηση ότι φέτος θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Δεν ξέρω πότε μέσα στη χρονιά, αλλά θα είμαστε ανταγωνιστικοί και θέλω να κερδίσω αγώνες, να ανέβω στο βάθρο.

«Αλλά κι αν όλα πάνε σε λάθος κατεύθυνση, εγώ θα… θα επιτεθώ ξανά του χρόνου, ξέρετε. Θα μου δώσει ισχυρότερο κίνητρο να συνεχίσω και να νικήσω. Δεν θα σταματήσω τους αγώνες χωρίς να έχω καλή αίσθηση και τα καλά αποτελέσματα που νομίζω ότι αξίζω».

[Πηγή: Autosport]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube