Πωλείται (ξανά) η πιο διάσημη Ferrari Testarossa

Πωλείται (ξανά) η πιο διάσημη Ferrari Testarossa

Αυτή η λευκή Ferrari Testarossa είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα του πλανήτη. Ξέρετε το γιατί;

Αυτή είναι η Ferrari Testarossa που οδηγούσαν “Οι σκληροί του Μιάμι”. Θυμάστε βέβαια την διάσημη αστυνομική σειρά που έπαιξε πέντε σεζόν, από το 1984 ως το ’89.

Πρωταγωνιστές ήταν ο Don Johnson και ο Philip Michael Thomas. Ήταν μυστικοί αστυνομικοί που πολεμούσαν το έγκλημα… με στιλ. Η σειρά ήταν πρωτοποριακή για την εποχή, με εντυπωσιακά οπτικά εφέ. Έχει βραβευθεί από τους κριτικούς αλλά και από το κοινό μέσω διαφόρων ψηφοφοριών σε σχετικά Μέσα. Καθόρισε τη μόδα για τη μουσική και το ντύσιμο στη δεκαετία του ’80. Και έχει αναγνωριστεί ως η σειρά με τη μεγαλύτερη επιρροή όλων των εποχών στην εξέλιξη αυτού του τηλεοπτικού είδους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Αρχικά ο Sonny Crockett, ο χαρακτήρας που υποδύονταν ο Don Johnson, οδηγούσε μία Ferrari Daytona Spyder 365 GTS/4 του ’72. Στην πραγματικότητα ήταν replica, φτιαγμένη από την εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων McBurnie Coachcraft, πάνω σε σασί Chevrolet Corvette C3. Όταν η σειρά αρχισε να γίνεται πετυχημένη και το αυτοκίνητο να κερδίζει αναγνωρισιμότητα, η Ferrari μήνυσε την παραγωγή και τη McBurnie. Έτσι οι σεναριογράφοι απέσυραν την ρέπλικα Daytona η οποία υποτίθεται ανατινάχτηκε στο τρίτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν. Η Ferrari τότε έστειλε προς αντικατάσταση δύο Testarossa.  



Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ένα από τα δύο, και συνοδεύεται από έγγραφα του studio παραγωγής Universal που αποδεικνύουν ότι είναι όντως το αυτοκίνητο που πρωταγωνιστούσε στην μικρή οθόνη. Αυτή είναι η πέμπτη φορά τα τελευταία δύο χρόνια που το αυτοκίνητο βγαίνει σε δημοπρασία, στο ebay αλλά και από διάφορους οίκους. Παρότι είναι μάλλον η πιο αναγνωρίσιμη Ferrari, οι παράλογες απαιτήσεις των εκάστοτε πωλητών είναι μάλλον ο λόγος που η λευκή Testarossa δεν βρίσκει μια μόνιμη στέγη. Η τιμή εκκίνησης σε παλαιότερη δημοπρασία στο ebay ήταν $1.700.000 ενώ οι ειδικοί εκτιμούν ότι μία Testarossa σε κατάσταση Concours πιάνει περίπου $135.000.

Η Testarossa παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 1984 και μπήκε στην παραγωγή ταυτόχρονα με την 288 GTO. Παρότι ήταν ο πνευματικός διάδοχος της 512 Berlinetta Boxer, ξεχώριζε ως η πρώτη Ferrari που δημιουργήθηκε εξ’ αρχής για να γίνει κατακτήσει την αμερικανική αγορά. Οι αυστηρές προδιαγραφές παθητικής ασφάλειας και εκπομπών ρύπων επηρέασαν προφανώς τη σχεδίασή της.



Στην 512 ΒΒ δεν είχε γίνει ανάλογη πρόβλεψη, και χρειάστηκε να γίνουν ειδικές τροποποιήσεις ώστε τα αυτοκίνητα που έφτασαν στην Αμερική να πάρουν έγκριση τύπου ένα προς ένα. Αντίθετα με την BB που κατασκεύαζε ο Scaglietti, η Testarossa σχεδιάστηκε και κατασκευάζονταν από τον Pininfarina, στη μοντέρνα σήραγγα του οποίου είχε μελετηθεί ειδικά η αεροδυναμική. Το αυτοκίνητο δεν είχε τις γνωστές ρομαντικές καμπύλες στις οποίες μας είχαν συνηθίσει οι Ferrari καθώς η αεροδυναμική απόδοση είχε καθορίσει τη σχεδίαση. Προτεραιότητα ήταν η μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση και η παραγωγή κάθετης δύναμης στις υψηλές ταχύτητες. Η Testarossa μπορούσε να ταξιδεύει με 300 km/h με άνεση και ασφάλεια. Ο κινητήρας βασίζονταν στην 12κύλινδρη διάταξη boxer της BB, η οποία όμως είχε εξελιχθεί. Διέθετε τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και δώδεκα μπεκ. Με χωρητικότητα 4,9 λίτρα απέδιδε 396 PS.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube