Scoop: Porsche 911 2019 πιο κοντά στην παραγωγή

Scoop: Porsche 911 2019 πιο κοντά στην παραγωγή

Η νέα 911 δοκιμάζεται εντατικά στο Ring και βρισκόμαστε πια στην τελική ευθεία πριν από την παραγωγή του αυτοκινήτου.

Ό,τι είχαμε να δούμε από 911 εφέτος το είδαμε. Οπότε ύστερα από τις GT2 RS, 911 Turbo S Exclusive Series και GT3 Touring Package, δεν έχουμε λόγο για να παραπονιόμαστε.

Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι η επόμενη χρονιά για είναι στείρα από 911. Οι μηχανικοί του Zuffenhausen εργάζονται πυρετωδώς για να δώσουν στην αγορά τη νέα 911, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες του πρωτοτύπου στους δρόμους γύρω από το Nordschleife.

Όπως συμβαίνει με τους Γερμανούς και ειδικότερα με την 911, η νέα γενιά της δεν θα φέρει κοσμοϊστορικές αλλαγές. Προς ώρας, το βαρύ καμουφλάζ του αυτοκινήτου εμποδίζει να εστιάσουμε στις λεπτομέρειες και στο τι αλλάζει. Ωστόσο από τις διάφορες εκδοχές πρωτοτύπων που έχουμε δει ξεχωρίζουμε εκείνα που το πίσω μέρος τους ήταν μια μίξη στοιχείων από 959 (πτέρυγα) και Mission E (φανάρια).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα Porsche 911 πάει τέζα στο Nürburgring [video]

Εκείνο που είναι σχεδόν σίγουρο, είναι ότι το Zuffenhausen θα προχωρήσει στην αναβάθμιση της υφιστάμενης πλατφόρμας ΜΜΒ (σε κάθε καινούργια Neunelfer συμβαίνει, εξάλλου). Οι πληροφορίες μιλούν ότι οι σημαντικότερες αλλαγές θα προκύψουν από τα μεγαλύτερα μετατρόχια, μεγαλώνοντας το ίχνος της 911 στο δρόμο, αλλά και από τη θέση του μοτέρ. Ησυχάστε! Ο κινητήρας θα εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω, όμως θα μετακινηθεί λίγο πιο κοντά στο κέντρο βάρος του αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Porsche 911 GT2 RS, 6' 47" 3 @ Nürburgring [video]

Οι νέες 911 2019 Carrera και Carrera S θα φορούν μια εξελιγμένη εκδοχή του ολοκαίνουργιου 3λιτρου διτούρμπινου 6κύλινδρου μπόξερ που βρίσκουμε στις υφιστάμενες 911, ενώ η GT3 και GT3 RS θα συνεχίσουν να αποτελούν μέλη του ατμοσφαιρικού κλαμπ. Ωστόσο, οι φήμες μιλούν επίσης για δύο υβριδικά μοντέλα. Το ένα θα είναι κοντά σε επιδόσεις με την Carrera S, ενώ το δεύτερο λέγεται ότι θα είναι ένα Turbo S E-Hybrid με ισχύ κοντά στα 700 άλογα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Porsche 911 Carrera S 3.0 Turbo

Όσον αφορά τώρα την καμπίνα, έχουμε δει ήδη το πρωτότυπο με το ψηφιακό καντράν, παρόλο που το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο έχει αναλογική απεικόνιση. Και μιας και μιλάμε για αλλαγή γενιάς στην Porsche 911, να σας θυμίσουμε ότι η GT3 RS είναι το μόνο μέλος της υφιστάμενης γενιάς που έχει δεχτεί το φρεσκάρισμα του μέσου κύκλου ζωής της 991.2. Παρόλα αυτά έχουν δει πρωτότυπα της 911 R (για το Rennsport) να κυκλοφορούν, οπότε αναμένουμε να τη δούμε στις αρχές του 2018. Και αν εκτιμούσαμε το χρόνο λανσαρίσματος της νέας γενιάς, αυτή το πιθανότερο είναι να τη δούμε στις εκθέσεις το καλοκαίρι του 2019.

[Πηγή φωτογραφιών Wilko Blok μέσω Instagram]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube