Ανανεωμένο Peugeot 308: Νέο μοτέρ ντίζελ και 8άρι αυτόματο κιβώτιο

Ανανεωμένο Peugeot 308: Νέο μοτέρ ντίζελ και 8άρι αυτόματο κιβώτιο

Το φρεσκαρισμένο Peugeot 308 φέρνει ελαφρές κοσμητικές αλλαγές, νέα τριμ και νέο μοτέρ ντίζελ για το GT και 8άρι αυτόματο σασμάν της Aisin.

Σε συνέχεια της διαρροής του προηγούμενου μήνα, η Peugeot αποκάλυψε το ελαφρά ανανεωμένο 308, αν και έδωσε στη δημοσιότητα μόνο μια φωτογραφία της 5θυρης έκδοσης του μοντέλου.

Η ανανέωση έγινε υπό το πιο διακριτικό πνεύμα που γινόταν και μόνο οι πολύ ενήμεροι και φίλοι της φίρμας θα καταφέρουν να εντοπίσουν τις αλλαγές. Αυτές αφορούν ένα ελαφρύ ανασχεδιασμό των εμπρός φαναριών LED ενώ και η πίσω πόρτα έχει ελαφρώς διαφορετικό στιλ. Αλλά η πιο οφθαλμοφανής αλλαγή αφορά τον ανασχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα με τις νέες εισαγωγές αέρα και τα διαφορετικά φανάρια ομίχλης.

Αλλαγές εντοπίζονται ακόμη στο σχεδιασμό στα πίσω φώτα, απ’ ότι μπορούμε να καταλάβουμε από τις διαρρεύσασες προ μηνός φωτογραφίες, με στόχο να αναδειχτεί ακόμα περισσότερο το μοτίβο των γραφικών τους με το σήμα της τριπλής «δαγκάνας».

Στην καμπίνα, το ανανεωμένο Peugeot 308 διατηρεί το i-Cockpit πρώτης γενεάς, μην υιοθετώντας το πρόσφατο, υψηλής τεχνολογίας ταμπλό που είδαμε στα τελευταία μοντέλα του Sochaux, όπως το νέο 3008. Από την άλλη ενσωματώνει τεχνολογία Mirror Screen που ντουμπλάρει την οθόνη του smartphone στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Επιπλέον, διαθέτει νέα έκδοση συστήματος πλοήγησης που υποστηρίζει φωνητικές εντολές και υπηρεσία απεικόνισης της κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο μέσω ενός TomTom Traffic.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές όμως κρύβονται κάτω από το πέτσωμα του ανανεωμένου 308, όπου η πιο σπορ έκδοση ντίζελ με τους 180 PS συνδυάζεται πλέον με αυτόματο 8άρι σασμάν που εξελίχτηκε σε συνεργασία με την Aisin. Η Peugeot σημειώνει ότι το νέο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει στο κορυφαίο ντίζελ της γκάμας του 308 πιο ομαλές και γλυκύτερες αλλαγές σχέσεων, και πιο γραμμική απόκριση από το προηγούμενο 6άρι αντίστοιχο σασμάν.

Στον τομέα των κινητήρων, το 308 είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot που κάνει χρήση του άρτι εξελιγμένου 4κύλινδρου μοτέρ ντίζελ 1.5 BlueHDi με τους 130 PS που αντικαθιστά το αντίστοιχο 1.600άρι BlueHDi. Ένας κινητήρας με σύστημα ελέγχου εκπομπών και πηγής καυσαερίων. Επιπλέον, ενσωματώνει την πατενταρισμένη για τους BlueHDi τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR), ένα σύστημα που τοποθετείται πάνω από το φίλτρο για να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου.

Στην γκάμα των βενζινοκινητήρων, ο 3κύλινδρος κινητήρας 1.2 PureTech στην έκδοση των 130 PS αποτέλεσε αντικείμενο νέων ρυθμίσεων, προκειμένου να βελτιωθεί σε κατανάλωση, κατά συνέπεια να κατέβει και σε ρύπους. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Peugeot συνδύασαν τον PureTech 130 στην έκδοση με start/stop με ένα νέο 6άρι χειροκίνητο σασμάν, προκειμένου να τραβήξουν το πλήρες δυναμικό του μοτέρ.

Το facelift που υπέστη το 308 στο μέσο του κύκλου της ζωής του φέρνει ακόμα περισσότερη τεχνολογία ασφαλείας. Έτσι είναι το πρώτο μοντέλο του προσφάτως συσταθέντος Groupe PSA που διαθέτει λειτουργία φρεναρίσματος στο cruise control -αποκλειστικά για τα μοντέλα που διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο, μιας και τα χειροκίνητα διαθέτουν τέτοια λειτουργία ξεχωριστά και για ταχύτητα μέχρι 30 km/h. Συνολικά υπάρχουν οκτώ διαφορετικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται Active Lane Departure Warning και Active Safety Brake.

Στη ελληνική αγορά, η τοπική αντιπροσωπεία Peugeot θα διαθέτει το νέο 308 σε έξι επίπεδα εξοπλισμού, όπως γίνεται και με το υφιστάμενο μοντέλο: Access, Active, Allure, GT Line, GT και το εκρηκτικό GTi. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν ύστερα από την εκκίνηση της γραμμής παραγωγής στο εργοστάσιο του Sochaux. Η άφιξη του ανανεωμένου μοντέλου στη χώρα μας τοποθετείται το φθινόπωρο.

[Πηγή Peugeot]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube