Groupe PSA, 1.000.000 κινητήρες BlueHDi Euro 6

Groupe PSA, 1.000.000 κινητήρες BlueHDi Euro 6

Αλώβητο από το σκάνδαλο των ρύπων, το Groupe PSA γιορτάζει το 1.000.000στό μοτέρ ντίζελ BlueHDi Euro 6 που μόλις βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

Το γενέθλιο μοτέρ, κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Tremery, στην περιοχή του Μοζέλα, στη Γαλλία, χρησιμοποιεί τρεις μηχανισμούς ελέγχου των εκπομπών τύπων στο σύστημα της εξάτμισης.

Πρόκειται για την τεχνολογία του φίλτρου μικροσωματιδίων με χρήση προσθέτων (ουρία), τον οξειδωτικό καταλύτη και την τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR), σύστημα που τοποθετείται πάνω από το φίλτρο για να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου.

«Ύστερα από την πρωτοποριακή κίνηση να υιοθετήσουμε το φίλτρο μικροσωματιδίων το 2000 και την επίσης πρωτιά μας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας SCR σε όλα τα αυτοκίνητα του ομίλου, το εκατομμυριοστό μοτέρ BlueHDi –ο πιο αποδοτικά αντιρρυπαντικός  κινητήρας στην αγορά- επιβεβαιώνει τη δέσμευση του γκρουπ PSA στην προσφορά βιώσιμων και καθαρών λύσεων προς τους καταναλωτές όσον αφορά τη μετακίνηση», σχολίασε ο Christian Chapelle, αντιπρόεδρος του Groupe PSA στον τομέα Μηχανολογίας Κινητήρων/Κιβωτίων και Πλαισίων.



Στο εργοστάσιο του Tremery, το Groupe PSA κατασκευάζει δύο εκδόσεις χωρητικότητας των κινητήρων BlueHDi Euro 6, τον BlueHDi 100 και τον BlueHDi 120, στα 1,6 και 2,0 λίτρα αντίστοιχα με μέγιστη ισχύ 100 και 120 PS, ομοίως. Η μονάδα παραγωγής έχει δυναμική 7.000 κινητήρων ημερησίως και είναι επίσης εντεταλμένη για την κατασκευή του 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα PureTech, στα 1.000 και 1.200 cc, αλλά και στην κατασκευή κιβωτίων ταχυτήτων, πέντε ή έξι σχέσεων που μοντάρονται στα μοτέρ στο εργοστάσιο του Metz. Και οι δύο παραγωγικές μονάδες του γκρουπ, Tremery και Metz, απασχολούν 5.000 εργαζομένους.

Η φωτό απεικονίζει το Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120

[Πηγή PSA Peugeot Citroën]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube