Ford Ευρώπης: Περικοπές σε μοντέλα και εργατικό δυναμικό

Ford Ευρώπης: Περικοπές σε μοντέλα και εργατικό δυναμικό

Η Ford αναθεωρεί τις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες καταργώντας μη κερδοφόρα μοντέλα και περικόπτοντας θέσεις εργασίας.

Η Ford θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό και θα κόψει κάποια μοντέλα της, σε μια προσπάθεια να αυξήσει την κερδοφορία της στην Ευρώπη.

Στο πλαίσιο μια μεγάλης αναδιάταξης της Ford of Europe, η πολυεθνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει ένα πρόγραμμα «εθελουσίας εξόδου», που θα επιτρέψει σε εργαζόμενους να αποχωρήσουν με δική τους βούληση. Το μέτρο αυτό αναμένεται να εξοικονομήσει $200 εκατ. (€179 εκατ.) ετησίως και να δώσει στην εταιρεία «ανώτερο του ανταγωνισμού επίπεδο αποδοτικότητας».

Η φίρμα του Μπλε Οβάλ ανακοίνωσε επίσης ότι «θα καταργήσει τα λιγότερο κερδοφόρα μοντέλα» της γκάμας της. Ανάμεσα σε αυτά είναι το υπάρχον Ka, του οποίου η παραγωγή θα σταματήσει φέτος. Ένα εντελώς νέο Ka προγραμματίζεται για το 2019, το οποίο μάλιστα έχει ήδη θεαθεί να κάνει δοκιμές, όμως το «αδελφό» μας AUTOCAR πιστεύει ότι θα είναι πολύ διαφορετικό από το σημερινό, με σαφώς μεγαλύτερες διαστάσεις.

Στο μέλλον, λέει η ανακοίνωση, η Ford θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα SUV και crossover μοντέλα, μια στρατηγική που ανακοινώθηκε πρώτη φορά τον περασμένο Σεπτέμβριο. Πέρα από τα Ford Ecosport, Edge και Kuga, θα λανσαριστούν και δύο νέα crossover, που πιστεύεται ότι θα είναι βασισμένα στα Fiesta και Focus.

H Ford λέει επίσης ότι θέλει να αυξήσει τα κέρδη της στην Ευρώπη το 2016 και να διευρύνει το λειτουργικό της περιθώριο. Η ευρωπαϊκή της στρατηγική απαιτεί «μια πιο βελτιστοποιημένη και κερδοφόρα σειρά προϊόντων, πιο συναισθηματική και πειραματική επικοινωνία της μάρκας, καθώς και μια πιο σφιχτή δομή κόστους για χαμηλότερο σημείο ισοσκελισμού ώστε να αντισταθμιστεί το αυξανόμενο κόστος προσαρμογής στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς».

Ανακοινώνοντας το πρόγραμμα χθες, ο επικεφαλής της Ford Ευρώπης, Jim Farley, είπε: «Τα τελευταία τρία χρόνια, η Ford of Europe βελτιώθηκε επιχειρηματικά σε όλους τους τομείς και από μεγάλες ζημιές έφτασε σε ένα κέρδος $259 εκατ. (€232 εκατ.) το 2015. Αυτό είναι ένα καλό πρώτο βήμα.

«Έχουμε πλήρως δεσμευτεί να επιταχύνουμε τη μεταμόρφωσή μας, κάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες για να δημιουργήσουμε μια σφριγηλή επιχείρηση που να είναι σταθερά κερδοφόρα, τόσο σε καλές όσο και σε αρνητικές εποχές. Η δουλειά μας είναι να παράγουμε τα αυτοκίνητά μας όσο πιο αποδοτικά γίνεται, ξοδεύοντας το κάθε δολάριο με τρόπο που να εξυπηρετεί τις ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών μας, και να δημιουργήσουμε μια πραγματικά βιώσιμη επιχείρηση επικεντρωμένη στον πελάτη».

Η εταιρεία λέει ότι θα λανσάρει επτά νέα ή φρεσκαρισμένα μοντέλα το 2016, συμπεριλαμβανομένου του νέου Focus RS που οδηγήσαμε αυτές τις μέρες (μείνετε συντονισμένοι!). Η Ford θα προσφέρει επίσης περισσότερα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη. Ήδη είναι γνωστό ότι εξελίσσεται μια νέα έκδοση του ηλεκτροκίνητου Focus και, συνολικά, η Ford θα προσθέσει 13 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην γκάμα της μέχρι το 2020, ενώ θα προσφέρει και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του 40% της γκάμας μοντέλων της.

Ένας νέος τομέας ανάπτυξης θα είναι τα τετρακίνητα. Η εταιρεία ήδη προσφέρει οκτώ τέτοια μοντέλα και αναμένει να πουλήσει περίπου 140.000 AWD αυτοκίνητα στην Ευρώπη φέτος.

Η Ford θα επεκτείνει επίσης την υπερπολυτελή γκάμα “Vignale”, η οποία αποτελείται προς το παρόν από ένα μόνο μοντέλο, το Mondeo Vignale. H γκάμα θα αυξηθεί στα πέντε μοντέλα έως το 2017.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube