Από επίσημα χείλια η Porsche Cayenne με 680 άλογα

Από επίσημα χείλια η Porsche Cayenne με 680 άλογα

H Porsche επιβεβαιώνει το ντεμπούτο της Cayenne με 680 PS, μέσω του συνόλου μοτέρ/κιβωτίου της Panamera Turbo S E-Hybrid.

Η περιστολή επενδύσεων στο VW Group αποτελεί το λόγο που οι εταιρείες που το συνθέτουν οδηγήθηκαν στη κοινή χρήση αρχιτεκτονικών και τεχνολογιών.

Από την άλλη όμως αποτελεί εξαιρετικά ενδιαφέρον πεδίο ενασχόλησης του δημοσιογράφου να μάθει πώς κάθε εταιρεία θα προχωρήσει στην επωφελή χρήση των παραπάνω για να φτιάξει τα σασί και τα μοτέρ της. Η πρόσφατη απόφαση του Zuffenhausen ήταν η υιοθέτηση του ηλεκτρικού μέρους της κινητήριας μονάδας από την Porsche Panamera 4 E-Hybrid στην Panamera Turbo S για να φτιαχτεί ένα τέρας ισχύος με 680 άλογα, η Panamera Turbo S E-Hybrid. Και τώρα, σύμφωνα με το αυστραλέζικο Motoring, η Cayenne θα μπορούσε να είναι ακόμα ένας αποδέκτης αυτής της κινητήριας μονάδας.

Μιλώντας με τον επικεφαλής της Porsche σε παγκόσμιο επίπεδο, τον Oliver Blume, στο Σαλόνι της Γενεύης, το Motoring έμαθε ότι η γερμανική εταιρεία προγραμματίζει θεαματική αύξηση της ισχύος στην επόμενη Cayenne –η υφιστάμενη Cayenne Turbo S βγάζει 520 άλογα, ενώ η E-Hybrid αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 416 PS. Μια απόφαση που προφανώς και δεν είναι περίεργη, καθώς η κατηγορία των πολυτελών SUV επιδόσεων έχει ήδη αρχίσει να ανθίζει, με αυτοκίνητα όπως η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (που «έκλεψε» με προσομοίωση μέσω η/υ το ρεκόρ του ταχύτερου SUV στο Nürburgring από τη Porsche) και το επερχόμενο Audi SQ8. Ωστόσο και χάρη στη υβριδική συνδυασμένη ισχύ, η Porsche θα παραμείνει στις επάλξεις της δυναμικής ανταγωνιστικότητας, πετυχαίνοντας παράλληλα οικονομία καυσίμου. Κάτι που θα τη βοηθήσει με τη γοητεία των αυτοκινήτων της έναντι των οικολόγων αγοραστών, αλλά και αυτών που θέλουν από το SUV τους επικών διαστάσεων επιτάχυνση μέσω της ακαριαίας παροχής ροπής ενός ηλεκτρικού συστήματος.

Με το να κάνει ναυαρχίδα για την γκάμα της ένα υβριδικό μοντέλο, ο Γερμανός κατασκευαστής ελπίζει επίσης να διευκολύνει τους πελάτες του και τους φαν της εταιρείας να περάσουν στο μέλλον σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. «Αυτού είναι το είδος της ιδέας μας. Να προωθήσουμε την ηλεκτρική ισχύ και ως εκ τούτου να κάνουμε το top-of-the-line μοντέλο μας ένα υβριδικό αυτοκίνητο, όπως η Turbo S», είπε ο Blume.

Όπως και η Panamera, η Cayenne Turbo S E-Hybrid θα μπορούσε να έχει 680 άλογα και 86,6 kgm, ενώ ταυτόχρονα η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της θα έφτανε τα 50 km. Αρκετά ενδιαφέρουσα είναι ακόμη η εκτίμηση του Motoring ότι Cayenne Turbo S E-Hybrid θα στοιχίζει πολύ λιγότερο από την έκδοση της Panamera με την ίδια κινητήρια μονάδα. Κάτι που αποτελεί σπαζοκεφαλιά για εμάς, αλλά δεν είναι και κάτι για το οποίο θα διαμαρτυρηθούμε.

Δυστυχώς, ο Blume δεν ξεκαθάρισε κατά πόσο άλλα μοντέλα της Porsche θα μπορούσαν να υιοθετήσουν την ίδια υβριδική κινητήρια μονάδα, οπότε προς ώρας θα πρέπει να περιορίσουμε της ελπίδες μας για μια Macan με 680 άλογα. Στην περίπτωση της 911 ήδη γνωρίζουμε ότι από το 2019 θα υπάρχει και υβριδική έκδοση, δηλαδή ηλεκτρομοτέρ που θα συνεργάζεται με τους κινητήρες μπόξερ τούρμπο για επιλέον ενίσχυση της ισχύος, κατά συνέπεια και των επιδόσεων -αλλά προφανώς πρόκειται για ένα τελείως διαφορετικό υβριδικό σύνολο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube