Euro NCAP: Το Fiesta ανάμεσα στα δύο 5άστερα σουπερμίνι για το 2017 [videos]

Euro NCAP: Το Fiesta ανάμεσα στα δύο 5άστερα σουπερμίνι για το 2017 [videos]

Ford Fiesta, Jeep Compass, Mazda CX-5, Mercedes-Benz C-Class Cabriolet, Opel Ampera-e και Grandland X, Renault Koleos, Kia Picanto και Rio πέρασαν από την κρησάρα του Euro NCAP.

Συνολικά εννέα μοντέλα υποβλήθηκαν στις αναβαθμισμένες και δυσκολότερες δοκιμασίες του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP, με τα έξι από αυτά να καταγράφουν αποτέλεσμα πέντε αστέρων.

Το ολοκαίνουργιο Opel Ampera-e απετέλεσε τη μεγαλύτερη απογοήτευση από τα δέκα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν πρόσφατα. Το γερμανικό αδέρφι του Chevrolet Bolt έπιασε τέσσερα. Το αμιγώς ηλεκτρικό Opel πέτυχε σχετικά καλές επιδόσεις σε όλες τις κατηγορίες, αλλά ο NCAP σημειώνει ότι δεν διέθετε προειδοποίηση για μη χρήση ζώνης ασφαλείας. Μπορεί αυτό να ακούγεται ήσσονος σημασίας, αλλά ο Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP, Michiel van Ratingen, δήλωσε ότι «γνωρίζουμε πόσο αποτελεσματική είναι αυτή η προειδοποίηση στην προώθηση της χρήσης της ζώνης, οπότε αυτό είναι ένα ξεκάθαρο βήμα προς τα πίσω για την Opel».  Εδώ να πούμε ότι αποτελεί τάση αυτή η έλλειψη για τη Opel, καθώς και ανεπίτρεπτα κατά την άποψή μας, χρεώνει έξτρα στο νέο Insignia Grand Sport την αντίστοιχη προειδοποίηση για τους πίσω επιβάτες.

Στη θετική πλευρά να αναφέρουμε ότι, το Ampera-e επαινείται για το σύστημα AEB (αυτόνομο φρενάρισμα ανάγκης), το οποίο είχε καλή επίδοση στις δοκιμασίες και στη λειτουργικότητά του στην υψηλή ταχύτητα, με τις συγκρούσεις να αποφεύγονται ή οι επιπτώσεις τους να μετριάζονται σε όλα τα σενάρια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 20 χρόνια Euro NCAP. Δείτε το εντυπωσιακό video της προόδου!

Τα Ford FiestaJeep CompassMazda CX-5Mercedes-Benz C-Class Cabriolet, Opel Grandland X και Renault Koleos πέτυχαν επίδοση πέντε αστέρων. Επιπλέον, το Fiesta έγινε το δεύτερο σουπερμίνι για το 2017 που μπήκε στο κλαμπ των 5στερων, ακολουθώντας τα εξαιρετικά αποτελέσματα του πρώτου «συνδαιτυμόνα», του νέου SEAT Ibiza.

Τα Kia Picanto και Rio πέτυχαν επίδοση τριών αστέρων με το στάνταρ πακέτο εξοπλισμού ασφαλείας, αλλά βαθμολογήθηκαν αντίστοιχα με τέσσερα και πέντε με το έξτρα φουλ πακέτο.

Ο Euro NCAP δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την εμφανή έλλειψη στιβαρότητας στη δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης από κάποια μοντέλα. Για παράδειγμα, στην περίπτωση του Jeep Compass, οι διαπιστώσεις στα ανδρείκελα έδειξαν κίνδυνο τραυματισμού πάνω από το όριο για να περάσει το τεστ της κολόνας, ενώ στη Mercedes C-Class Cabriolet, κατά τη δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης, ο πλευρικός αερόσακος δεν κάλυψε πλήρως την απαιτούμενη περιοχή.

«Ο Euro NCAP πιέζει προς την κατεύθυνση της τοποθέτησης συστημάτων με προηγμένη τεχνολογία και οι κατασκευαστές ανταποκρίνονται καλά, με το AEB να είναι πλέον κοινός τόπος σε όλα τα καινούργια μοντέλα», προσέθεσε ο Ratingen. «Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνούν τα βασικά της προστασίας των επιβαινόντων σε περίπτωση μιας σύγκρουσης».

[Πηγή euroncap]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube