node/37924

Nissan Fairlady Z432R: Το ακριβότερο Z car στην ιστορία

Μια σπάνια έκδοση του 240Z από το 1970, έσπασε όλα τα ρεκόρ.

Ένα σπάνιο Nissan Fairlady Z432R του 1970 έσπασε το ρεκόρ για το ακριβότερο Z car στην ιστορία, καθώς δημοπρατήθηκε έναντι €725.135 (¥88,55 εκατ.) στην Ιαπωνία από τον οίκο BH Auction.

Η εν λόγω έκδοση του Nissan/Datsun 240Z παρήχθη αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά σε περιορισμένο αριθμό μεταξύ 30-50 αυτοκινήτων, με στόχο το ομολογκάρισμα του μοντέλου για αγώνες. 

Nissan Fairlady Z432R

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το ακριβότερο Nissan 370Z προέρχεται από το Fast & Furious

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα 2,0 λίτρων από την πρώτη γενιά Nissan GT-R, με την απόδοση να φτάνει τους 160 PS που μεταδίδονται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Χάρη στα λεπτότερα μέρη του αμαξώματος, το καπό από ενισχυμένο με ίνες πλαστικό, τα παράθυρα από ακρυλικό, τα ελαφριά καθίσματα και την απουσία μοκέτας, ραδιοφώνου και κλιματισμού από την καμπίνα, το Z432R ζυγίζει 100 kg λιγότερο, φτάνοντας τα 970kg.

Η αγωνιστική εμφάνιση ενισχύεται από το συνδυασμό πορτοκαλί απόχρωσης του αμαξώματος με το μαύρο καπό, την αεροτομή, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τους μαύρους τροχούς αλουμινίου.

Πηγή: Motorious.com

node/39148

Συλλογή Petitjean: Οnline δημοπρασία για 97 κλασικά μοντέλα

Τα 97 αυτοκίνητα του Γάλλου οδηγού αγώνων Marcel Petitjean θα δοθούν από τον οίκο RM Sotheby’s χωρίς τιμή επιφύλαξης.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Αλέξης Γαλανόπουλος Επικοινωνία

Συλλογή Petitjean: Οnline δημοπρασία για 97 κλασικά μοντέλα

Η δημοπράτηση μιας ολόκληρης συλλογής αυτοκινήτων μονομιάς δεν είναι κάτι ανήκουστο στον κόσμο του κλασικού αυτοκινήτου -το αντίστοιχο ρεκόρ ίσως ανήκει στη συλλογή 430 αυτοκινήτων Duemila Ruote. Και σήμερα ανοίγει η περίοδος κατάθεσης προσφορών στον οίκο RM Sotheby’s για άλλη μια τέτοια περίπτωση: Τη συλλογή Petitjean.

Ο Marcel Petitjean είναι ένας Γάλλος επιχειρηματίας με μεγάλη αγάπη για το αυτοκίνητο. Από το 1968 ως το 1971 υπήρξε οδηγός αγώνων, συμμετέχοντας –και πετυχαίνοντας νίκες– σε Αναβάσεις του γαλλικού και του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, με Porsche 904 Carrera GTS, 906 και 910/8 Bergspyder. Στη συνέχεια αποφάσισε να αγοράζει και να κρατά φυλαγμένα τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής, με σκοπό να δημιουργήσει κάποτε ένα πλήρες μουσείο αυτοκινήτου.

Ξεκίνησε με μια Ferrari 275 GTB/4 και συνέχισε αγοράζοντας τη δεκαετία του ’70 μια Ferrari 246 Dino GT, μια Mercedes-Benz 300 SL Roadster, μια Lamborghini Miura P400 κ.ά. Ο Petitjean δεν αποκτούσε όμως μόνο τα κορυφαία και πιο ακριβά αυτοκίνητα της αγοράς. Η συλλογή του περιλαμβάνει πολλά πιο προσιτά σπορ μοντέλα, όπως FIAT Dino Coupe & Spyder ή Lancia Fulvia Coupe, και βέβαια αρκετές Porsche 911.

Η Petitjean Collection περιλαμβάνει αρκετά αυτοκίνητα των Aston Martin, Lotus, Maserati, Triumph και έναν εντυπωσιακό αριθμό σπάνιων σπορ μοντέλων από κατασκευαστές όπως η DeTomaso, η TVR, η Marcos η Ligier κ.ά. Όλα τους είναι ευρωπαϊκά μοντέλα, με την εξαίρεση κάποιων Chevrolet και ενός DeLorean DMC-12 –γνωστό από το Back to the Future.

The Petitjean Collection

Ολόκληρη η συλλογή των 97 αυτοκινήτων δημοπρατείται αυτές τις μέρες διαδικτυακά από τον οίκο RM Sotheby’s, στο πλαίσιο της δημοπρασίας The European Sale, με την προθεσμία για την κατάθεση προσφορών να λήγει την Τετάρτη 10 Ιουνίου. Τα αυτοκίνητα δίνονται χωρίς τιμή επιφύλαξης, και τα πιο προσιτά από αυτά αναμένεται να αλλάξουν χέρια για λιγότερες από €10.000. Ο αναλυτικός κατάλογος με όλα τα αυτοκίνητα του Marcel Petitjean, μαζί με ένα σύντομο ιστορικό, είναι διαθέσιμος για ξεφύλλισμα εδώ.

Παρότι στον κατάλογο θα βρείτε σίγουρα μερικά μοντέλα από κάθε κατασκευαστή που στοιχειώνει τα όνειρά μας, δεν πρόκειται να βρείτε καμία Ferrari. Αυτό όμως δε συμβαίνει επειδή ο Petitjean έχει κάποια απέχθεια για τη μάρκα. Αντίθετα, αποφάσισε να περιορίσει κάπως το όνειρό του, και αντί για ένα μουσείο που να αφορά ολόκληρη την ευρωπαϊκή αυτοκίνηση, να φτιάξει ένα μουσείο αποκλειστικά για τα αυτοκίνητα της Ferrari. Οπότε κρατάει τις Ferrari της συλλογής του, και πουλάει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα για να χρηματοδοτήσει το project…

[Πηγή: RM Sotheby’s]

node/39104

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [video]

Μια πρώτη ματιά στη νέα γενιά του Qashqai που θα συμβάλλει τα μέγιστα στη νέα εποχή της Nissan.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [video]

Η Nissan ανακοίνωσε χθες το νέο στρατηγικό στρατηγικό σχέδιο για επιστροφή στην κερδοφορία το οποίο περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων μοντέλων, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και η νέα γενιά του Qashqai. Παρακολουθώντας πιο προσεκτικά το teaser video που δημοσίευσε η ιαπωνική φίρμα, καταφέραμε να ξεχωρίσουμε και να βελτιώσουμε ψηφιακά τρεις εικόνες από το δημοφιλές C-SUV το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020.

Όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις εικόνες, η σιλουέτα του νέου Qashqai είναι πιο σπορ και αεροδυναμική, με εντονότερη κλίση της οροφής και του πίσω παρμπρίζ το οποίο σκεπάζεται από μια αεροτομή.

Στο ρύγχος, η γρίλια V-Motion δανείζεται στοιχεία από το μικρότερο Juke, ενώ τα φώτα θυμίζουν έντονα το πρωτότυπο IMQ (2019) που αποτελούσε προπομπό της έκδοσης παραγωγής του Qashqai και επηρέασε σε μεγάλο βαθμό το σχεδιασμό του. Βέβαια, όπως είναι λογικό,το αμάξωμα έχει εξορθολογιστεί για τις ανάγκες της παραγωγής, με λιγότερο έντονες πτυχώσεις, και πιο συμβατικές λύσεις όσον αφορά τα φώτα, τους προφυλακτήρες και τους αεραγωγούς. Παρόλα αυτά, το Qashqai διατηρεί την χαρακτηριστική γραμμή στο προφίλ του IMQ και τους τονισμένους πίσω ώμους.

Nissan
Το ρύγχος του νέου Qashqai διακρίνεται ανάμεσα στα νέα Pathfinder (αριστερά) και X-Trail (δεξιά) αποκαλύπτοντας τα φώτα LED που θυμίζουν το πρωτότυπο IMQ.

Σημαντική θα είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό όσον αφορά το σχεδιασμό, την ποιότητα και την τεχνολογία, με το νέο ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης το οποίο θα είναι κοινό με το συγγενικό X-Trail να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.

Το νέο Qashqai θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας CMF. Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα δεν θα περιλαμβάνει diesel, την θέση των οποίων θα πάρουν νέα υβριδικά συστήματα - το ePower της Nissan, ένα νέο Plug-in Hybrid που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Mitsubishi, και mild-hybrid εκδόσεις για μείωση του μέσου όρου εκπομπών CO2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλα όσα γνωρίζουμε για τα νέα Nissan Qashqai και X-Trail