Renault Mégane E-Tech
node/40158

Renault: Επαναφορτιζόμενο υβριδικό το Mégane

Πρώτα το στέισον και τώρα το χάτσμπακ… H Renault ανακοίνωσε την άφιξη επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης στο ανανεωμένο 5θυρο Mégane .

H Renault ήταν ένας από τους πρώτους μαζικούς κατασκευαστές που εισήγαγε την τεχνολογία plug-in hybrid στην κόμπακτ κατηγορία, με το Mégane E-Tech. Ένα ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης που δεν περίμενε τη νέα γενιά του μοντέλου -που τελικά θα αναβληθεί, εν αναμονή της άφιξης του νέου αυτοκινήτου της Renault στην κατηγορία C-, αλλά απλώς την ανανέωσή του. Η μόνη διαφοροποίηση ήταν ότι η Renault μέχρι σήμερα προσέφερε τον κινητήρα E-Tech μόνο στην έκδοση στέισον του Mégane. Για το 5θυρο έπρεπε να περιμένουμε. Μέχρι σήμερα…

Εκτός από τον Όμιλο Volkswagen που μόλις ανανέωσε τα Golf, Leon και Octavia, αυτό το Mégane είναι επομένως ένα από τα λίγα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας. Ο κινητήρας δεν αποτελεί φυσικά έκπληξη, καθώς είναι ακριβώς αυτός του Estate. Δηλαδή ένας 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.6 με 91 άλογα, συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, 66 και 34 ίππων, που και τα δύο περνούν τη ροπή τους στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός πρωτοποριακού κιβωτίου. Η αθροιστική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι τα 160 άλογα, ενώ οι σχετικά μικρές μπαταρίες (9,8 kWh) δίνουν περίπου 50 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.

Renault Mégane E-Tech

Ο συνδυασμός βασίζεται στη μικρότερη μπαταρία της αγοράς στην κατηγορία (και στη μικρότερη ισχύ), ειδικά απέναντι στον Όμιλο Volkswagen και ειδικότερα απέναντι στο Golf GTE που είναι άμεσος ανταγωνιστής του Mégane: 13 kWh και, πάνω απ’ όλα, τον 1.4 TSI με τους 150 PS για το θερμικό μέρος και 204 άλογα αθροιστική ισχύ. Αλλά το γερμανικό χάτσμπακ είναι επίσης πιο ακριβό...

Renault Mégane E-Tech

Προφανώς, όπως και στο στέισον, η Renault έχει κάνει πολλές αλλαγές στο σασί του Mégane που δεν είχε αρχικά σχεδιαστεί για να φιλοξενήσει οποιαδήποτε μορφή ηλεκτροκίνησης.

Επιπλέον, η προσθήκη βάρους από τις μπαταρίες (+200 κιλά σε σύγκριση με ένα ντίζελ Mégane) και ο κινητήρας ανάγκασαν τη Renault να αλλάξει τον ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος εις όφελος μιας πιο προηγμένης αρχιτεκτονικής, δηλ. πολλαπλών συνδέσμων. Κάτι που επέφερε, όπως θα δούμε αν και όταν το υβριδικό Mégane έρθει και στην Ελλάδα, περαιτέρω αύξηση της τιμής του σε σύγκριση με ένα αμιγώς θερμικό χάτσμπακ Mégane.

Renault Mégane E-Tech

Η Renault ανακοίνωσε ότι το χάτσμπακ Mégane E-Tech δεν θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία μέχρι τον Μάρτιο του 2021. Οπότε αυτή είναι μια ημερομηνία που θα μπορούσε η ελληνική αντιπροσωπεία να προγραμματίζει την προσθήκη των Mégane E-Tech στην γκάμα της. Βλέπετε, προσώρας με μόνη υβριδική επιλογή το ελάχιστα δημοφιλές στη χώρα μας Mégane Estate, δεν υπήρχε νόημα ο εμπλουτισμός της εμπορικής γκάμας με ένα τέτοιο.

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]