Renault: Επαναφορτιζόμενο υβριδικό το Mégane

Renault: Επαναφορτιζόμενο υβριδικό το Mégane

Πρώτα το στέισον και τώρα το χάτσμπακ… H Renault ανακοίνωσε την άφιξη επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης στο ανανεωμένο 5θυρο Mégane .

Renault Mégane E-Tech

H Renault ήταν ένας από τους πρώτους μαζικούς κατασκευαστές που εισήγαγε την τεχνολογία plug-in hybrid στην κόμπακτ κατηγορία, με το Mégane E-Tech. Ένα ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης που δεν περίμενε τη νέα γενιά του μοντέλου -που τελικά θα αναβληθεί, εν αναμονή της άφιξης του νέου αυτοκινήτου της Renault στην κατηγορία C-, αλλά απλώς την ανανέωσή του. Η μόνη διαφοροποίηση ήταν ότι η Renault μέχρι σήμερα προσέφερε τον κινητήρα E-Tech μόνο στην έκδοση στέισον του Mégane. Για το 5θυρο έπρεπε να περιμένουμε. Μέχρι σήμερα…

Εκτός από τον Όμιλο Volkswagen που μόλις ανανέωσε τα Golf, Leon και Octavia, αυτό το Mégane είναι επομένως ένα από τα λίγα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας. Ο κινητήρας δεν αποτελεί φυσικά έκπληξη, καθώς είναι ακριβώς αυτός του Estate. Δηλαδή ένας 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.6 με 91 άλογα, συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, 66 και 34 ίππων, που και τα δύο περνούν τη ροπή τους στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός πρωτοποριακού κιβωτίου. Η αθροιστική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι τα 160 άλογα, ενώ οι σχετικά μικρές μπαταρίες (9,8 kWh) δίνουν περίπου 50 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.

Renault Mégane E-Tech

Ο συνδυασμός βασίζεται στη μικρότερη μπαταρία της αγοράς στην κατηγορία (και στη μικρότερη ισχύ), ειδικά απέναντι στον Όμιλο Volkswagen και ειδικότερα απέναντι στο Golf GTE που είναι άμεσος ανταγωνιστής του Mégane: 13 kWh και, πάνω απ’ όλα, τον 1.4 TSI με τους 150 PS για το θερμικό μέρος και 204 άλογα αθροιστική ισχύ. Αλλά το γερμανικό χάτσμπακ είναι επίσης πιο ακριβό...

Renault Mégane E-Tech

Προφανώς, όπως και στο στέισον, η Renault έχει κάνει πολλές αλλαγές στο σασί του Mégane που δεν είχε αρχικά σχεδιαστεί για να φιλοξενήσει οποιαδήποτε μορφή ηλεκτροκίνησης.

Επιπλέον, η προσθήκη βάρους από τις μπαταρίες (+200 κιλά σε σύγκριση με ένα ντίζελ Mégane) και ο κινητήρας ανάγκασαν τη Renault να αλλάξει τον ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος εις όφελος μιας πιο προηγμένης αρχιτεκτονικής, δηλ. πολλαπλών συνδέσμων. Κάτι που επέφερε, όπως θα δούμε αν και όταν το υβριδικό Mégane έρθει και στην Ελλάδα, περαιτέρω αύξηση της τιμής του σε σύγκριση με ένα αμιγώς θερμικό χάτσμπακ Mégane.

Renault Mégane E-Tech

Η Renault ανακοίνωσε ότι το χάτσμπακ Mégane E-Tech δεν θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία μέχρι τον Μάρτιο του 2021. Οπότε αυτή είναι μια ημερομηνία που θα μπορούσε η ελληνική αντιπροσωπεία να προγραμματίζει την προσθήκη των Mégane E-Tech στην γκάμα της. Βλέπετε, προσώρας με μόνη υβριδική επιλογή το ελάχιστα δημοφιλές στη χώρα μας Mégane Estate, δεν υπήρχε νόημα ο εμπλουτισμός της εμπορικής γκάμας με ένα τέτοιο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube