node/32434

Nέα BMW Z4: Πλήρης αποκάλυψη

H νέα BMW Z4 προγραμματίστηκε να λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2019 με γκάμα τριών μοντέλων: sDrive20i, sDrive30i και την κορυφαία M40i.

Σε συνέχεια της περιορισμένης οδηγικής γνωριμίας του πρωτοτύπου, η ολοκαίνουργια BMW Z4 παραγωγής αποκαλύφθηκε και επίσημα. Το ντεμπούτο της για το κοινό για γίνει τον προσεχή μήνα στο παρισινό Σαλόνι Αυτοκινήτου, ενόψει των πωλήσεων που ξεκινούν τον Μάρτιο του 2019.

Το νέο ρόουντστερ της BMW εξελίχτηκε σε συνεργασία με την Toyota (για την επερχόμενη Supra), αν και τα δύο μοντέλα που προέκυψαν από την κοινή διαδικασία είναι διαφορετικά. Για τη μεν BMW είναι αποκλειστικά ρόουντστερ, ενώ το αυτοκίνητο της Toyota θα είναι αποκλειστικά –προς το παρόν, τουλάχιστον- κουπέ.

Η εικόνα και οι αναλογίες του Z4 έχουν αμεσότατη σχέση με εκείνες που είδαμε στο πρωτότυπο που αποκαλύφθηκε πέρυσι στο Pebble Beach στην California. Δηλαδή έχουμε να κάνουμε με ένα ρόουντστερ με πολύ μικρό εμπρός πρόβολο και μια εμφανή μείωση στο μεταξόνιο (κατά 2,6 cm στα 2,47 m), σε σύγκριση με την από το 2016 απελθούσα προηγούμενη Z4. Μιλώντας με νούμερα, η νέα Z4 είναι μακρύτερη κατά 8,5 πόντους από την παλιά, φτάνοντας τα 4,32 m, 7,4 cm φαρδύτερη (1,86 m) και 1,3 πόντους ψηλότερη (1,30 m).
bmw z4
Στις επίσημες φωτογραφίες επιβεβαιώνεται ότι η Z4 έχει υφασμάτινη οροφή που ανοίγει σε 10”, αποφεύγοντας την αλουμινένια αναδιπλούμενη οροφή της προηγούμενης γενεάς για λόγους κόστους, πολυπλοκότητας και βάρους. Έτσι το συνολικό βάρος της νέας Z4 φημολογείται ότι είναι περίπου 50 kg μικρότερο.

Η γκάμα της νέας Z4 θα αποτελείται αρχικά από τρία μοντέλα: sDrive20i, sDrive30i και την κορυφαία M40i. Οι δύο πρώτες φορούν 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα τούρμπο με ισχύ 197 ίππους και 258 ίππους αντίστοιχα. Η Z4 M40i χρησιμοποιεί 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα σε σειρά με 340 άλογα, ενώ διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση αναβαθμισμένα φρένα M Sport, όπως και διαφορικό M Sport. Όσον αφορά τις επιδόσεις, της αρκούν 4,5” για το σπριντ των 0-100 km/h.

bmw z4
Και τα τρία μοντέλα συνδυάζονται στάνταρ με το 8άρι αυτόματο σασμάν της BMW που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα. Μόνο η sDrive20i μπορεί να παραγγελθεί και με χειροκίνητο 6άρι.
bmw z4
Η καμπίνα αποτελεί εξέλιξη της διάταξης του κλασικού κόκπιτ της BMW, με ένα πλήρως ανασχεδιασμένο σχεδιασμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2” και μια ακόμη οθόνη που υποστηρίζει το σύστημα infotainment, επίσης 10,2 ιντσών, φορτωμένο με το τελευταίο σύστημα iDrive 7.0 της εταιρείας. Ο συνήθης περιστροφικός επιλογέας του iDrive είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα, αλλά το σύστημα ψυχαγωγίας και πολυμέσων είναι επίσης συμβατό -για πρώτη φορά- με τις φωνητικές εντολές ή αφής.

bmw z4
Στο πρακτικό κομμάτι, το πορτμπαγκάζ ανέβηκε κατά σχεδόν 50% στα 281 lt, με το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι η χωρητικότητα αυτή παραμένει αναλλοίωτη είτε η κουκούλα είναι πάνω είτε κάτω. 

Η νέα Z4 αναμένεται και στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2019, αλλά προς το παρόν δεν έχουν καθοριστεί από την ελληνική αντιπροσωπεία οι τελικές προδιαγραφές και η τιμή. Ως μια εκτίμηση, θα τοποθετούσαμε τη βασική δίλιτρη Z4 να κινείται στις 55 με 60 χιλιάδες ευρώ.  

TAGS
node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.