node/32434

Nέα BMW Z4: Πλήρης αποκάλυψη

H νέα BMW Z4 προγραμματίστηκε να λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2019 με γκάμα τριών μοντέλων: sDrive20i, sDrive30i και την κορυφαία M40i.

Σε συνέχεια της περιορισμένης οδηγικής γνωριμίας του πρωτοτύπου, η ολοκαίνουργια BMW Z4 παραγωγής αποκαλύφθηκε και επίσημα. Το ντεμπούτο της για το κοινό για γίνει τον προσεχή μήνα στο παρισινό Σαλόνι Αυτοκινήτου, ενόψει των πωλήσεων που ξεκινούν τον Μάρτιο του 2019.

Το νέο ρόουντστερ της BMW εξελίχτηκε σε συνεργασία με την Toyota (για την επερχόμενη Supra), αν και τα δύο μοντέλα που προέκυψαν από την κοινή διαδικασία είναι διαφορετικά. Για τη μεν BMW είναι αποκλειστικά ρόουντστερ, ενώ το αυτοκίνητο της Toyota θα είναι αποκλειστικά –προς το παρόν, τουλάχιστον- κουπέ.

Η εικόνα και οι αναλογίες του Z4 έχουν αμεσότατη σχέση με εκείνες που είδαμε στο πρωτότυπο που αποκαλύφθηκε πέρυσι στο Pebble Beach στην California. Δηλαδή έχουμε να κάνουμε με ένα ρόουντστερ με πολύ μικρό εμπρός πρόβολο και μια εμφανή μείωση στο μεταξόνιο (κατά 2,6 cm στα 2,47 m), σε σύγκριση με την από το 2016 απελθούσα προηγούμενη Z4. Μιλώντας με νούμερα, η νέα Z4 είναι μακρύτερη κατά 8,5 πόντους από την παλιά, φτάνοντας τα 4,32 m, 7,4 cm φαρδύτερη (1,86 m) και 1,3 πόντους ψηλότερη (1,30 m).
bmw z4
Στις επίσημες φωτογραφίες επιβεβαιώνεται ότι η Z4 έχει υφασμάτινη οροφή που ανοίγει σε 10”, αποφεύγοντας την αλουμινένια αναδιπλούμενη οροφή της προηγούμενης γενεάς για λόγους κόστους, πολυπλοκότητας και βάρους. Έτσι το συνολικό βάρος της νέας Z4 φημολογείται ότι είναι περίπου 50 kg μικρότερο.

Η γκάμα της νέας Z4 θα αποτελείται αρχικά από τρία μοντέλα: sDrive20i, sDrive30i και την κορυφαία M40i. Οι δύο πρώτες φορούν 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα τούρμπο με ισχύ 197 ίππους και 258 ίππους αντίστοιχα. Η Z4 M40i χρησιμοποιεί 3λιτρο 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα σε σειρά με 340 άλογα, ενώ διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση αναβαθμισμένα φρένα M Sport, όπως και διαφορικό M Sport. Όσον αφορά τις επιδόσεις, της αρκούν 4,5” για το σπριντ των 0-100 km/h.

bmw z4
Και τα τρία μοντέλα συνδυάζονται στάνταρ με το 8άρι αυτόματο σασμάν της BMW που μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα. Μόνο η sDrive20i μπορεί να παραγγελθεί και με χειροκίνητο 6άρι.
bmw z4
Η καμπίνα αποτελεί εξέλιξη της διάταξης του κλασικού κόκπιτ της BMW, με ένα πλήρως ανασχεδιασμένο σχεδιασμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2” και μια ακόμη οθόνη που υποστηρίζει το σύστημα infotainment, επίσης 10,2 ιντσών, φορτωμένο με το τελευταίο σύστημα iDrive 7.0 της εταιρείας. Ο συνήθης περιστροφικός επιλογέας του iDrive είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα, αλλά το σύστημα ψυχαγωγίας και πολυμέσων είναι επίσης συμβατό -για πρώτη φορά- με τις φωνητικές εντολές ή αφής.

bmw z4
Στο πρακτικό κομμάτι, το πορτμπαγκάζ ανέβηκε κατά σχεδόν 50% στα 281 lt, με το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι η χωρητικότητα αυτή παραμένει αναλλοίωτη είτε η κουκούλα είναι πάνω είτε κάτω. 

Η νέα Z4 αναμένεται και στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2019, αλλά προς το παρόν δεν έχουν καθοριστεί από την ελληνική αντιπροσωπεία οι τελικές προδιαγραφές και η τιμή. Ως μια εκτίμηση, θα τοποθετούσαμε τη βασική δίλιτρη Z4 να κινείται στις 55 με 60 χιλιάδες ευρώ.  

TAGS
node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]

node/40227

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Ένα rendering παντρεύει το παρελθόν με το παρόν της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Η ολοκαίνουρια γενιά G80 της BMW M3 Sedan που παρουσιάστηκε πριν από ένα μήνα, υιοθέτησε τη μεγάλη γρίλια της συγγενικής M4, διχάζοντας με τους φίλους της βαυαρικής φίρμας. Έκτοτε, έχουμε δει πάρα πολλά renderings από ανεξάρτητους σχεδιαστές που προτείνουν τη δική τους εκδοχή για τη μάσκα των σπορ μοντέλων, ενώ πρόσφατα η Prior Design ανακοίνωσε πως θα διαθέσει στην αγορά aftermarket προφυλακτήρα για την Μ4 με πιο συμβατικό σχεδιασμό.

Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής πήγε την υπόθεση ένα βήμα παραπέρα, συνδυάζοντας το αμάξωμα της νέας M3 Sedan (G80) με τα τετραπλά στρογγυλά φώτα και την ενιαία γρίλια της κλασικής πλέον M3 (E30) από το 1986! Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς παντρεύει το παρόν της BMW με το ένδοξο παρελθόν της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Συνήθως, ο συνδυασμός σχεδιαστικών στοιχείων από δύο μοντέλα με διαφορά 35 ετών δεν καταλήγει σε κάτι αρμονικό, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Το πιο περίεργο είναι πως ο καλλιτέχνης κατάφερε να διατηρήσει το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα από την καινόυρια M3 αντί για μια απλόυστερη σχεδιαστικά λύση που ίσως ταίριαζε περισσότερο με τη λιττή μάσκα της E30.

Η ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία έκανε την εμφάνισή της στη σελίδα The Automobilist και παρόλο που έχει watermark δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια ποιος είναι ο δημιουργός της. Φυσικά, το project είναι απλά μια άσκηση δημιουργικότητας και τίποτα παραπάνω καθώς μια τέτοια μετατροπή δεν θα ήταν εφικτή στην πραγματικότητα λόγω της σημαντικής διαφοράς μεγέθους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;