node/33222

Νέα Bentley Continental GT Convertible

Η Continental GT χάνει τη σκεπή της, αλλά όχι και τις επιδόσεις της.

Η Continental GT μπορεί να έχει χάσει τη θέση του best seller της μάρκας από το SUV Bentayga, όμως εξακολουθεί να εκπροσωπεί πολύ καλύτερα την παράδοση της φίρμας ως υπερπολυτελές, σπορ μοντέλο Μεγάλου Τουρισμού.

Η νέα Continental GT είχε παρουσιαστεί στην Έκθεση της Φρανκφούρτης το 2017, και τώρα αποκαλύπτεται η ανοιχτή της έκδοση GT Convertible.

Η βασική διαφορά από την κουπέ είναι βέβαια η αναδιπλούμενη οροφή, η οποία ανοίγει σε 19” ενώ το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως και 48 km/h. Για πρώτη φορά η Bentley προσφέρει, ανάμεσα σε 7 επιλογές, και αυτήν του υφάσματος τουίντ για το υλικό της σκεπής, ώστε να ταιριάζει με το πιο παραδοσιακό βρετανικό σακάκι.

Η εταιρεία λέει ότι το συνολικό επίπεδο θορύβου έχει μειωθεί κατά 3 ντεσιμπέλ, πράγμα εντυπωσιακό αφού το απερχόμενο μοντέλο ήταν εξαιρετικά ήσυχο. Επιπλέον, η νέα GT Convertible είναι κατά 5% πιο άκαμπτη από την παλιά και 20% ελαφρύτερη στη βασική της δομή, αν και πάλι φτάνει τα 2.414 kg.

Όπως η κλειστή GT, έτσι και η ανοιχτή κινείται από τον κλασικό πλέον 6λιτρο, διτούρμπινο W12 με το σύστημα απενεργοποίησης των 6 κυλίνδρων στα μικρά φορτία. Αποδίδει κι εδώ 535 PS και 91,7 kgm ροπής, και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Παρά το επιπλέον βάρος της, η ανοιχτή GT επιταχύνει από στάση μέχρι τα 60 mph (97 km/h) σε 3,7” χάνοντας ένα μόλις δέκατο σε σχέση με την κλειστή. Η τελική ταχύτητα παραμένει η ίδια, στα 333 km/h.

Για την καλή συμπεριφορά στις στροφές φροντίζει και εδώ το 48βολτο ενεργό σύστημα ελέγχου της κλίσης, σε συνδυασμό με την επίσης ενεργή τετρακίνηση και το σύστημα μεταφοράς ροπής (torque vectoring) από τροχό σε τροχό με τα φρένα. Υπάρχουν 4 προγράμματα οδήγησης: Sport, Comfort, Bentley και Custom.

Bentley Continental GT Convertible εσωτερικό

O χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι ο ίδιος με της κουπέ, αλλά ο χώρος αποσκευών είναι κατά 123 λίτρα μικρότερος, στα 235 λίτρα, λόγω της αναδιπλούμενης σκεπής. Είναι όμως κατά 23 λίτρα μεγαλύτερος από της απερχόμενης Convertible. To εσωτερικό είναι το ίδιο χειροποίητο με της κουπέ, από δέρμα και ξύλο, με την περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη αφής 12,3” και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Τα καθίσματα, το τιμόνι και το υποβραχιόνιο είναι θερμαινόμενα, ενώ η λειτουργία «κασκόλ» με θερμό αέρα έχει ευρύτερη διάχυση. Τα ηλεκτρικά καθίσματα 20 διαφορετικών ρυθμίσεων και το ηχοσύστημα Naim των 18 ηχείων και 2.200 Watt θα εγγυώνται την άνεση και τη διασκέδασή σας.
 
Το πόσο θα σας κοστίσουν όλα αυτά δεν το γνωρίζουμε ακόμη, αλλά υπολογίστε κάτι παραπάνω από την κλειστή Continental GT. Κι αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά, μην απογοητεύεστε, αφού του χρόνου θα παρουσιαστεί και η «βασική» έκδοση με τον κινητήρα V8.

[Πηγή: Bentley]

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.