node/39420

Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus LS

Η ναυαρχίδα LS της Lexus δέχεται ένα διακριτικό αισθητικό φρεσκάρισμα και ενισχύει τους τομείς που την έκαναν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Η Lexus παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση της ναυαρχίδας της - LS - τρία χρόνια μετά από το ντεμπούτο της στην αγορά. Να θυμίσουμε πως η πρώτη γενιά του Lexus LS παρουσιάστηκε το 1989 ενώ η σημερινή πέμπτη γενιά έκανε πρεμιέρα το 2017. Ενδεικτικό είναι πως μέσα στα τελευταία 30 χρόνια οι συνολικές πωλήσεις της σειράς LS ξεπερνούν τις 870.000 μονάδες.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση οι αλλαγές είναι διακριτικές, με τη λιμουζίνα να διατηρεί την σιλουέτα της που παραπέμπει σε κουπέ. Στην ανασχεδιασμένη μάσα, τα νέα φώτα LED έχουν απλούστερο σχήμα και ενσωματώνουν την τεχνολογία BladeScan AHS για καλύτερο φωτισμό, η γρίλια έχει απόχρωση dark metallic και ενσωματωμένους αισθητήρες με το δικό τους πλυστικό, ενώ οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα έχουν περισσότερες ακμές.

Lexus LS

Στο προφίλ η εικόνα είναι γνώριμη, με την υβριδική έκδοση LS 500h να ξεχωρίζει από την εσοχή στα εμπρός φτερά, και την σπορ έκδοση F Sport να έχει διαφορετικές ζάντες 20". Πίσω, τα φώτα με γραφικά LED σχήματος L έχουν λεπτομέρειες σε piano black (αντί για χρώμιο) ενώ μικρές επεμβάσεις έγιναν και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που διαφέρει ανάλογα με την έκδοση. Νέα είναι και η τεχνολογία Gin-ei Luster για την βαφή του αμαξώματος που προσφέρει βαθύτερες σκιές και πιο έντονες αντανακλάσεις.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μαύρα χειριστήρια στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα, ενώ η κεντρική οθόνη 12,3" είναι πλέον ευαίσθητη στην αφή. Επιπλέον, ένας νέος διακόπτης λειτουργεί ως συντόμευση για τα χειριστήρια αφής των θερμαινόμενων καθισμάτων και του θερμαινόμενου τιμονιού. Επιπλέον, με τις παραδοσιακές ιαπωνικές τεχνικές Nishijin brocade και την διακόσμηση με φύλλα μετάλλου, ενισχύεται η πολυτελής αίσθηση της καμπίνας που πάντα ήταν σημείο αναφοράς για την κατηγορία όσον αφορά την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή τους.

Lexus LS

Σε τεχνικό επίπεδο, οι μηχανικοί της Lexus επικεντρώθηκαν στο να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση. Αυτό επετεύχθει με νέα ρύθμιση για την ενεργή ανάρτηση, επεμβάσεις στα run-flat ελαστικά, παχύτερες επενδύσεις για τα καθίσματα και νέες βάσεις κινητήρα. Όσον αφορά τα μοτέρ, έχουμε μικρές βελτιώσεις στον twin-turbo V6 3,5 λίτρων με 420 PS του βενζινοκίνητου LS 500 για περισσότερη ροπή χαμηλά και ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, αλλά και νέες ρυθμίσεις στο υβριδικό σύστημα του LS 500h για καλύτερη επιτάχυνση.

Τέλος, το νέο πακέτο Lexus Teammate περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να μαθαίνουν τη συμπεριφορά του οδηγού.

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Lexus LS θα ξεκινήσουν στην Ιαπωνία από τα τέλη του 2020, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν στις αρχές του 2021.

[Πηγή: Lexus]

node/40210

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT εμπλουτίζει τη γκάμα του ηλεκτρικού 500 με μια πιο πρακτική έκδοση.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT ανακοίνωσε σήμερα το 500 3 + 1, μια νέα και πιο πρακτική έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 με τέσσερις πόρτες, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του δίπλα στα αντίστοιχα hatchback και cabrio. Το νέο μοντέλο παρουσίασε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier François, στο Lingotto (Τορίνο) μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις ηλεκτρικού 500 σε μορφή παραγωγής.

Το 500 3 + 1 έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα αδερφάκια του εξωτερικά και εσωτερικά, με τη μοναδική διαφορά να εντοπίζεται στην πλευρά του συνοδηγού. Εκεί έχει προστεθεί μια έξτρα πόρτα η οποία ενσωματώνει το B-pillar και ανοίγει προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα μεγάλο άνοιγμα για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών στην καμπίνα. Η έξτρα πόρτα προσθέτει μόλις 30 kg βάρους στο όχημα ενώ για να ανοίξει πρέπει να είναι ανοιχτή η πόρτα του συνοδηγού.

Με τη νέα έκδοση 3+1, η FIAT απευθύνεται στους πελάτες που έχουν αυξημένες ανάγκες (π.χ. μια οικογένεια με ένα παιδί) όμως δεν θέλουν να θυσιάσουν τη χαριτωμένη εμφάνιση του 500.

FIAT 500 3 + 1

Όπως συνέβη με τα hatchback και cabrio, έτσι και το 500 3 + 1 θα κυκλοφορήσει αρχικά στην έκδοση λανσαρίσματος "la Prima". Αυτή θα διαθέσιμη σε τρεις εξωτερικές αποχρώσεις (Rose Gold, Glacier Blue και Onyx Black) ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της θα περιλαβάνει μεταξύ άλλων φώτα full LED, δίχρωμες ζάντες 17", χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων, infotainment UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25" καθώς επενδύσεις Eco-leather στα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (6 ρυθμίσεις) το ταμπλό και το δίχρωμο τιμόνι.

Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 περιλαβάνει Intelligent Adaptive Cruise Control, Lane Centering,Traffic-sign recognition, Autonomous Emergency Brake με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, Intelligent Speed ​​Assistant, Lane Control, κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης, αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών, αυτόματα φώτα, Emergency call και ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

FIAT 500 range

Παράλληλα με το 500 3 + 1, η FIAT ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις επερχόμενες εκδόσεις εξοπλισμού του ηλεκτρικού 500 που είναι οι εξής:

Action: Βασική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 95 PS (70 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,5" και τελική ταχύτητα 135 km/h. Η μπαταρία χωρητικότητας 23.8 kWh επιτρέπει αυτονομία 180 km (WLTP) ή 240 km σε αστικό κύκλο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7", φώτα αλογόνου, τροχούς 15", επενδύσεις από οικολογικό ύφασμα Seaqual κ.α. Η έκδοση Action θα είναι διαθέσιμη μόνο στα hatchback και cabrio.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τιμή της βασικής έκδοσης του ηλεκτρικού 500 στην Ιταλία θα ξεκινά από τα €19.900 επωφελούμενη από τα κίνητρα της ιταλικής κυβέρνησης, ενώ μπορεί να πέσει στα €15.900 αν συνδυαστεί με το μέτρο της απόσυρσης. 

Passion: Η μεσαία έκδοση έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 9" και τελική ταχύτητα 150 km/h. Η μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 320 km (WLPT) ή 460 km σε αστικό κύκλο. Παράλληλα με τον στάνταρ ταχυφορτιστή 85kW, η μπαταρία χρειάζεται 35 λεπτά για να φτάσει στο 80% της ενέργειάς της, ενώ όπως αναφέρει η FIAT μέσα σε 5 λεπτά έχει προστεθεί αρκετή ενέργεια για αυτονομία 50 km. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δίχρωμες ζάντες 15" και οθόνη αφής 7" για το UConnect 5.

Icon: Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 έχει τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW), τη μεγάλη μπαταρία 42 kWh που προσφέρει αυτονομία 320 km και τον ταχυφορτιστή 85kW. Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 16", keyless entry, οθόνη αφής 10,25" υψηλής ανάλυσης για το Uconnect 5 με navigation, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ταμπλό βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και επιλογή οικολογικών υλικών για τις επενδύσεις.

Σε όλες τις εκδόσεις του ηλεκτρικού 500, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Το Normal αφορά την κανονική λειτουργία, το Range επιτρέπει οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας και το Sherpa επιτρέπει τη μέγιστη εξοικονόμησης ενέργειας ώστε να φτάσει το όχημα στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.

Τέλος, η FIAT ανακοίνωσε το νέο πάρκο "Sky Dive" (ο πιο ψηλός κήπος στην Ευρώπη) που θα εγκαινιαστεί στην οροφή του Linguotto στις 4 Ιουλίου 2021 μαζί με το Casa 500 και θα χρησιμοποιείται για λόγους αναψυχής και εκπαίδευσης σε περιβαλλοντολογικά θέματα.

[Πηγή: FCA]

node/40206

Το Dacia Duster σε έκδοση pick-up

Το δημοφιλές SUV της Dacia έγινε pick-up και κυκλοφορεί ήδη στην αγορά της Ρουμανίας.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Dacia Duster σε έκδοση pick-up

Η Dacia παρουσίασε την έκδοση pick-up του Duster δεύτερης γενιάς η οποία - όπως και ο προκάτοχός της - εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ρουμάνικη εταιρεία Romturingia.

Σε αντίθεση με το λατινοαμερικάνικο Orock, το ευρωπαικό Duster pick-up έχει διθέσια καμπίνα και είναι δίπορτο, με αποτέλεσμα η καρότσα να έχει μήκος 1,65 m. Το ωφέλιμο φορτίο είναι 500 kg ενώ η χωρητικότητα φτάνει τα 1.000 lt. 

Οι μετατροπές στο αμάξωμα (νέα πάνλε στο προφίλ και ανασχεδιασμένη ουρά) έχουν οδηγήσει σε ελαφρώς μικρότερο μήκος 4.341 mm (-19 mm) ενώ το Duster pick-up έχει και αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 224 mm (+14 mm). Το μοντέλο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε λευκό χρώμα (Glacier White) με τροχούς 16".

Dacia Duster pick-up

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueDCi με 115 PS και 260 Nm που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης της Dacia. Η μέση κατανάλωση είναι 4,93 lt/100 km σύμφωνα με τις μετρήσεις του κύκλου NEDC.

Το Duster Pick-Up είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Ρουμανίας με τιμή που ξεκινά από τα €22.546, είναι δηλαδή €4.046 ακριβότερο από την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού του Duster. Προς το παρόν, δε γνωρίζουμε αν η Dacia σκοπεύει να το διαθέσει και σε άλλες αγορές της Ευρώπης.

[Πηγή: Carscoops]