node/23674

Επίσημο: Νέο Lexus LS 500h 2018

Με τη σειρά LS να ντεμπουτάρει στο NAIAS 2017 στο Detroit, εκείνο που απέμενε ήταν να δούμε την πέμπτη γενιά του Lexus LS και στην υβριδική εκδοχή της.

Ύστερα από το ντεμπούτο του LS 500 στον North American International Auto Show 2017, ακολούθησε χτες ψηφιακό ντεμπούτο του υβριδικού Lexus LS 500h, με τo αυτοκίνητο να είναι προγραμματισμένο για να το δούμε σε πραγματικό μέταλλο στο 87o Salon de l’Auto, τον προσεχή μήνα στη Γενεύη.

Βέβαια το ψηφιακό ντεμπούτο του αυτοκινήτου ήταν υπέρ το δέον φειδωλό με μόλις μια φωτογραφία του αυτοκινήτου και άλλη μια του εσωτερικού που αποκαλύπτει την ύπαρξη κουμπιού με σήμανση «EV Mode». Η Lexus, κατά ένα παράδοξο τρόπο, δεν μπήκε στον κόπο να προσδιορίσει επισήμως τις σημαίνει LS 500h, καθώς όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στον καθένα.

Και εξηγούμαστε. Το άλλο μοντέλο του πολυτελούς βραχίονα της Toyota που μοιράζεται την πλατφόρμα GA-L με το LS είναι το LC -η πλατφόρμα είναι ειδικά εξελιγμένη για πισωκίνητα μοντέλα, την οποία θα αρχίσουν σταδιακά να χρησιμοποιούν όλες οι μπερλίνες στη γκάμα της εταιρείας. Με τη γνώση λοιπόν ότι το LC 500h χρησιμοποιεί ένα 3,5λιτρο μοτέρ V6 στο θερμικό κομμάτι του, ένα ηλεκτρομοτέρ και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, και το 4θυρο, μεγάλο LS 500h θα ενσωματώνει το ίδιο πακέτο. Το πακέτο κίνησης του το LC 500h λοιπόν αποδίδει 299 άλογα και 35,5 kgm από τον V6, και 179 PS και 30,6 kgm από το ηλεκτρομοτέρ.

Το σύνολο διαθέτει ως μετάδοση το Multi Stage Hybrid System της Lexus που είναι ο συνδυασμός ενός 4αριού κλασικού αυτομάτου σασμάν με μετατροπέα ροπής και ενός κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Η Lexus εξηγεί ότι οι δύο μεταδόσεις συνυπάρχουν στο ίδιο πακέτο, με το e-CVT  να αναλαμβάνει την αποδοτική αποστολή της κίνησης και το αυτόματο σασμάν να ενισχύει τη δυναμική δυνατότητα του υβριδικού συστήματος. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η δυνατότητα σε ταχύτητα με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για το LC 500h είναι τα 140 km/h.

Και ενώ αναμένουμε την Lexus να επιβεβαιώσει αυτά που πιθανολογούμε σχετικά με τις προδιαγραφές κίνησης του Lexus LS 500h 2018, ας το τοποθετήσουμε στην αγορά για να δούμε με ποιους έχει να κάνει, κυρίως από το γερμανικό κατεστημένο στις λιμουζίνες. Ο πρώτος μεγάλος ανταγωνιστής του λοιπόν είναι η Mercedes-Benz S550e Plug-In Hybrid (οσονούπω θα τη δοκιμάσουμε) και ο άλλος είναι η BMW 740e iPerformance που έχουμε ήδη δοκιμάσει στην έκδοση LWB. Αν θα σημειώναμε μια διαφορά –πέρα από το βάρος της φίρμας- είναι ότι το Lexus είναι τετρακίνητο, ενώ η BMW και η Mercedes-Benz πισωκίνητες .

[Πηγή Lexus]

TAGS
node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».