e.GO Life: Μια ηλεκτρική μίνι-Porsche για €6.000 λιγότερα από ένα VW e-up!

Σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel της 7ης Φεβρουαρίου, ο Günther Schuh, ιδρυτής της εταιρείας e.Go Mobile, δίνει πληροφορίες για το 2+2 Life που σχεδίασε.

Το αυτοκίνητο που έκανε ντεμπούτο πέρυσι το φθινόπωρο στο πλαίσιο της Έκθεσης eMove360° στο Μόναχο, το ηλεκτρικό e.Go Life, θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις, ανάλογα με τις ανάγκες. Στον κινητήρα, οι διαφορές θα είναι πιο αισθητές, με έναν ηλεκτρομοτέρ των 20, 40 ή 60kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου σχεδιασμένη από την BMZ και της οποίας η χωρητικότητα θα είναι μεταξύ 14,9 και 23,9kWh.

Ντεμπούτο, Μάιος του 2019
Ο Günther  Schuh, διαβεβαίωσε στην Tagesspiegel ότι τα πρώτα κομμάτια του e.Go Life θα παραδοθούν τον προσεχή Μάιο, ξεκινώντας από τον πρωθυπουργό του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας και τον δήμαρχο του Aachen. «Εν τω μεταξύ, θα έχουμε κατασκευάσει 200 με 300 αυτοκίνητα», διαβεβαίωσε ο άνθρωπος που σχεδίασε επίσης το StreetScooter που χρησιμοποιεί η Deutsche Post. Ο Schuh εκτιμά ότι 3.300 προ-παραγγελίες είναι εφικτές για εφέτος, «αλλά όχι πολύ παραπάνω».

Από τον Μάρτιο, οι παραγγελίες θα γίνονται αποδεκτές κανονικά, χωρίς να χρειάζεται να περάσουν μια ενδιάμεση φάση συνδρομής. Ωστόσο, οι παραγγελίες που θα υποβληθούν τότε θα παραδοθούν από το 2020. Το 2023, σύμφωνα με τον ιδρυτή της e.Go Mobile, η ετήσια παραγωγική ικανότητα θα επεκταθεί σε 100.000 οχήματα, για ένα κύκλο εργασιών που θα φτάνει τα τέσσερα δισ. ευρώ.

Günther  Schuh

Mini Porsche
Για το δημοσιογράφο της Tagesspiegel που τον ρώτησε γιατί να επιλέξει κάποιος ένα e.Go Life και όχι ένα smart ή ένα Volkswagen e-up!, ο Schuh απάντησε αυθόρμητα: «Επειδή το αυτοκίνητό μας κοστίζει περίπου 6.000 ευρώ λιγότερο από το e-up!». Και η επόμενη επισήμανση μπορεί ακόμη και να προκαλέσει έκπληξη: «Δεύτερον, κατασκευάσαμε μια μίνι-Porsche», υπό τη μορφή ενός αυτοκινήτου «χαριτωμένου και διασκεδαστικού».

Για να δικαιολογήσει το σκοπό του, ο σχεδιαστής του e.Go Life βασίζεται σε μια σημαντική διαφορά που το κάνει να ξεχωρίζει από τους κύριους ανταγωνιστές EV: «Έχουμε το πλεονέκτημα της πίσω κίνησης. Μόλις ανάψει πράσινο μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλη τη διαθέσιμη ροπή». Και υποσχέθηκε: «Ακόμα και ένας οδηγός Porsche μπορεί να εκπλαγεί στα πρώτα μέτρα. Προσέξτε μη σας πάρουν το δίπλωμα»! Και εξηγεί ο Schuh : «Το Life έχει εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους και πλαίσιο με ιδιότητες καρτ». Και επεξηγεί με χιουμοριστική διάθεση: «Στην πίστα μας, ο επιβάτης πέφτει πάντα στο κάθισμα του οδηγού, καθώς η ταχύτητα στις στροφές είναι πολύ μεγάλη».

e.GO Life

200 με 300 ευρώ ανά αυτοκίνητο 
Ο Günther  Schuh προσδοκά κέρδη ύστερα από τέσσερα χρόνια παραγωγής. Το κέρδος θα ανέρχεται σε «200 έως 300 ευρώ ανά αυτοκίνητο» και επεσήμανε ότι «το e.GO Life είναι σε μια κατηγορία όπου κανένας κατασκευαστής δεν κερδίζει χρήματα με ένα φθηνό μοντέλο. Θέλοντας να καλύψουμε τα έξοδα είναι ήδη μια καλή αρχή!». Σημειώστε ότι το κεφάλαιο της εταιρείας σήμερα είναι 922 εκατομμύρια ευρώ.