node/34088

e.GO Life: Μια ηλεκτρική μίνι-Porsche για €6.000 λιγότερα από ένα VW e-up!

Σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel της 7ης Φεβρουαρίου, ο Günther Schuh, ιδρυτής της εταιρείας e.Go Mobile, δίνει πληροφορίες για το 2+2 Life που σχεδίασε.

Το αυτοκίνητο που έκανε ντεμπούτο πέρυσι το φθινόπωρο στο πλαίσιο της Έκθεσης eMove360° στο Μόναχο, το ηλεκτρικό e.Go Life, θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις, ανάλογα με τις ανάγκες. Στον κινητήρα, οι διαφορές θα είναι πιο αισθητές, με έναν ηλεκτρομοτέρ των 20, 40 ή 60kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου σχεδιασμένη από την BMZ και της οποίας η χωρητικότητα θα είναι μεταξύ 14,9 και 23,9kWh.

Ντεμπούτο, Μάιος του 2019
Ο Günther  Schuh, διαβεβαίωσε στην Tagesspiegel ότι τα πρώτα κομμάτια του e.Go Life θα παραδοθούν τον προσεχή Μάιο, ξεκινώντας από τον πρωθυπουργό του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας και τον δήμαρχο του Aachen. «Εν τω μεταξύ, θα έχουμε κατασκευάσει 200 με 300 αυτοκίνητα», διαβεβαίωσε ο άνθρωπος που σχεδίασε επίσης το StreetScooter που χρησιμοποιεί η Deutsche Post. Ο Schuh εκτιμά ότι 3.300 προ-παραγγελίες είναι εφικτές για εφέτος, «αλλά όχι πολύ παραπάνω».

Από τον Μάρτιο, οι παραγγελίες θα γίνονται αποδεκτές κανονικά, χωρίς να χρειάζεται να περάσουν μια ενδιάμεση φάση συνδρομής. Ωστόσο, οι παραγγελίες που θα υποβληθούν τότε θα παραδοθούν από το 2020. Το 2023, σύμφωνα με τον ιδρυτή της e.Go Mobile, η ετήσια παραγωγική ικανότητα θα επεκταθεί σε 100.000 οχήματα, για ένα κύκλο εργασιών που θα φτάνει τα τέσσερα δισ. ευρώ.

Günther  Schuh

Mini Porsche
Για το δημοσιογράφο της Tagesspiegel που τον ρώτησε γιατί να επιλέξει κάποιος ένα e.Go Life και όχι ένα smart ή ένα Volkswagen e-up!, ο Schuh απάντησε αυθόρμητα: «Επειδή το αυτοκίνητό μας κοστίζει περίπου 6.000 ευρώ λιγότερο από το e-up!». Και η επόμενη επισήμανση μπορεί ακόμη και να προκαλέσει έκπληξη: «Δεύτερον, κατασκευάσαμε μια μίνι-Porsche», υπό τη μορφή ενός αυτοκινήτου «χαριτωμένου και διασκεδαστικού».

Για να δικαιολογήσει το σκοπό του, ο σχεδιαστής του e.Go Life βασίζεται σε μια σημαντική διαφορά που το κάνει να ξεχωρίζει από τους κύριους ανταγωνιστές EV: «Έχουμε το πλεονέκτημα της πίσω κίνησης. Μόλις ανάψει πράσινο μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλη τη διαθέσιμη ροπή». Και υποσχέθηκε: «Ακόμα και ένας οδηγός Porsche μπορεί να εκπλαγεί στα πρώτα μέτρα. Προσέξτε μη σας πάρουν το δίπλωμα»! Και εξηγεί ο Schuh : «Το Life έχει εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους και πλαίσιο με ιδιότητες καρτ». Και επεξηγεί με χιουμοριστική διάθεση: «Στην πίστα μας, ο επιβάτης πέφτει πάντα στο κάθισμα του οδηγού, καθώς η ταχύτητα στις στροφές είναι πολύ μεγάλη».

e.GO Life

200 με 300 ευρώ ανά αυτοκίνητο 
Ο Günther  Schuh προσδοκά κέρδη ύστερα από τέσσερα χρόνια παραγωγής. Το κέρδος θα ανέρχεται σε «200 έως 300 ευρώ ανά αυτοκίνητο» και επεσήμανε ότι «το e.GO Life είναι σε μια κατηγορία όπου κανένας κατασκευαστής δεν κερδίζει χρήματα με ένα φθηνό μοντέλο. Θέλοντας να καλύψουμε τα έξοδα είναι ήδη μια καλή αρχή!». Σημειώστε ότι το κεφάλαιο της εταιρείας σήμερα είναι 922 εκατομμύρια ευρώ.

node/39962

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Οι δοκιμές εξέλιξης του Toyota GR Super Sport συνεχίζονται.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Η Toyota, ο μεγάλος νικητής στις 24 Ώρες του Le Mans 2020, είχε ακόμη μια έκπληξη για τους θαυμαστές της καθώς το υπεραυτοκίνητο GR Super Sport που αναμένεται να βγει στην παραγωγή, έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στα πλαίσια του δημοφιλούς αγώνα αντοχής.

Το Toyota GR Super Sport που είδαμε για πρώτη φορά το 2018 σε μορφή πρωτοτύπου και βασίζεται στην τεχνολογία του άκρως επιτυχημένου Toyota TS050 Hybrid, αναμένεται να βγει σε αγωνιστική έκδοση που θα συμμετέχει στη νέα κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH) από το 2021, αλλά και σε έκδοση περιορισμένης παραγωγής 20 μονάδων για το δρόμο!

Το πρωτότυπο δοκιμών του υπεραυτοκινήτου που έκανε το γύρο του Le Mans οδήγησε ο Alex Wurz (πρώην πιλότος της Formula 1) με "αποστολή" να επιστρέψει το τρόπαιο στους διοργανωτές του αγώνα. Όπως δήλωσε ο ίδιος, από τη σύντομη εμπειρία οδήγησης του πρωτοτύπου μπόρεσε να καταλάβει πως το GR Super Sport έχει προοπτικές για απίστευτες επιδόσεις.

Toyota

Παρόλο του ότι το αμάξωμα ήταν καλυμμένο με το γνώριμο καμουφλάζ της Gazoo Racing, μπορούμε να διακρίνουμε τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, το αιχμηρό ρύγχος με δυο μεγάλες εισαγωγές αέρα, το ευμεγεθες σπλιτερ, τα αεροδυναμικά πτερύγια, τα φουσκωμένα φτερά, την ανοιχτή διέσια καμπίνα, την εισαγωγή αέρα οροφής, τις μεγάλες εσοχές στο προφίλ, το κάθετο πτερύγιο που ενώνεται με τη σταθερή αεροτομή και το διαχύτη.

Το υπεραυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης με τετρακίνηση. Η Toyota είχε ανακοινώσει πάνω από 1.000 PS συνδυαστικής ισχύος από βενζινοκινητήρα V6 και ηλεκτρικά μοτέρ, όμως οι κανονισμοί για τα αγωνιστικά LMH περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ στους 680 PS και το ελάχιστο βάρος στα 1.100 kg.

Εκτός από την Toyota, στη νέα κατηγορία LMH μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει πως θα συμμετέχουν η Peugeot και η Scuderia Cameron Glickenhaus που ετοιμάζουν τις δικες τους προτάσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

node/39958

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

Το Aero 3 είναι μια σύγχρονη μετενσάρκωση των αγωνιστικών του '30 και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 15 μονάδων.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

H Carrozzeria Touring Superleggera παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα - Aero 3 - ένα εξωτικό grand tourer περιορισμένης παραγωγής 15 μονάδων που βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Ferrari F12 Berlinetta. Η μιλανέζικη φίρμα που εξασκεί την τέχνη του coachbuilding, εκτός από την πλούσια ιστορία της είναι γνωστή και για τα εξωτικά μοντέλα της νέας της εποχής όπως η Disco Volante (2012) βασισμένη στην Alfa Romeo 8C Competizione, η Berlinetta Lusso (2015) βασισμένη στην Ferrari F12 Berlinetta και η Sciàdipersia (2018) βασισμένη στη Maserati Granturismo.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα του Aero 3 είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα και έχει σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά του '30. 

Aero 3

Η μάσκα χαρακτηρίζεται από τη σχεδόν τριγωνική γρίλια που πλαισιώνεται από σύνθετους αεραγωγούς με πορτοκαλί και μαύρες λεπτομέρειες που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας LED. Οι αναλογίες του μοντέλου παραπέμπουν άμεσα σε grand tourer με μακρύ καπό και μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα. Οι περίτεχνες εσοχές στις πόρτες, τα φουσκωμένα φτερά, το κάθετο πτερύγιο που ξεπροβάλει από την ουρά,  η απουσία πίσω παρμπρίζ, τα λεπτά φώτα LED σε οριζόντια διάταξη και ο διαχύτης που φιλοξενεί δύο τεράστιες απολήξεις της εξάτμισης, κάνουν το Aero 3 να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σήμερα στους δρόμους.

Το αυτοκίνητο της παρουσίασης είναι βαμμένο σε απόχρωση Stratosphere Red (ίδια με την Disco Volante του 2013) και φέρει τον αριθμό 19 στο προφίλ ως αναφορά στην Alfa Romeo 8C 2900 B LM Coupé Berlinetta Aerodinamica - ένα αγωνιστικό μοντέλο σχεδιασμένο από την Touring που συμμετείχε και στις 24 Ώρες του Le Mans το 1938. Στην καμπίνα βρίσκουμε ένα συνδυασμό από αλουμίνιο, ανθρακονήματα, Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις Foglizzo.

Aero 3

To Aero 3 βασίζεται στο αλουμινένιο σασί της Ferrari F12 Berlinetta και χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,3 λίτρων από το Maranello απόδοσης 740 PS. Παρόλα αυτά, το βάρος του μοντέλου είναι 150 kg χαμηλότερο από της F12 χάρη στο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Η επιάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.

Η Carrozzeria Touring Superleggera θα κατασκευάσει συνολικά 15 μονάδες του Aero 3, με τη διαδικασία μετατροπής να απαιτεί πάνω από 5.000 εργατοώρες για κάθε μοντέλο. Αυτό σημαίνει πως όποιος ενδιαφέρεται να γίνει κάτοχος ενός τόσο ιδιαίτερου μοντέλου θα πρέπει να θυσιάσει μια Ferrari F12 Berlinetta και να περιμένει 6 μήνες για να ολοκληρωθεί η μεταμόρφωσή της σε Aero 3. H μιλανέζικη φίρμα δεν αποκάλυψε πόσο κοστίζει κάθε ένα από τα Aero 3 καθώς αυτό εξαρτάται από τις προτιμήσεις του πελάτη.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Aero 3 θα γίνει στο Salon Privé του Blenheim Palace μέσα στην εβδομάδα.