Mazda R360 Coupé 1960-1966
node/38749

Mazda R360 Coupé 1960-1966: Μικρός ήρωας

Η εταιρεία από τη Hiroshima που εφέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια της, είχε «το αυτοκίνητο του οδηγού» στο αίμα της από το πρώτο κιόλας μεταπολεμικό επιβατικό μοντέλο της: Το Mazda R360 Coupé που κλείνει εφέτος 60 χρόνια.

Το R360 Coupé ήταν ένα microcar που δημιουργήθηκε ως απάντηση στην προσπάθεια ανοικοδόμησης της Ιαπωνίας ύστερα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Σχεδιάστηκε δε για να ταιριάζει στις προδιαγραφές των kei cars στις αρχές της δεκαετίας του ’60 στην Ιαπωνία. Την εποχή εκείνη, οι δρόμοι της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου ήταν σε τραγική κατάσταση και το δίκτυό τους περιορισμένο.

Για τον μέσο Ιάπωνα, η κινητικότητα ήταν δύσκολη και ταξίδευε περισσότερο με λεωφορείο ή με τα πόδια. Τα περισσότερα αυτοκίνητα ήταν πολύ ακριβά, γι’ αυτό το 1955, η ιαπωνική κυβέρνηση ανακοίνωσε κίνητρα για την ανάπτυξη οικονομικών ΙΧ που θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην επιτάχυνση της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda: 100 χρόνια ένδοξης ιστορίας [video]

Με την έκδοση του διατάγματος, σχεδόν κάθε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία άρχισε να εργάζεται πάνω στα k-cars. Η Mazda ενέταξε στο πρότζεκτ τα καλύτερα μυαλά της, ομάδα που φυσικά περιέλαβε τον Kenichi Yamamoto, πατέρα του περιστροφικού κινητήρα της Mazda. Οι στόχοι του σχεδιασμού ήταν να φτιαχτεί ένα αυτοκίνητο ελαφρύ και απλό, δύο βασικά χαρακτηριστικά που αποτελούν το DNA της σύγχρονης Mazda.

Mazda R360 Coupé 1960-1966
Τα ελαφρά υλικά που χρησιμοποίησε η Mazda σε καροσερί και μοτέρ κράτησαν το βάρος στα 380 kg, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός περνούσε τα 400. 


Αυτό που σχεδίασε ο Kiro Kosugi δεν ήταν ούτε βανάκι ούτε χάτσμπακ, που οι περισσότεροι κατασκευαστές kei cars επιχειρούσαν να σχεδιάσουν. Αντίθετα, δημιούργησε ένα κομψό κουπέ με έναν υπαινιγμό ουράς και ένα κουβούκλιο-φούσκα, σχέδιο απόλυτα χαριτωμένο και αξιολάτρευτο. Ήταν μια τολμηρή απόφαση, καθώς οι περισσότεροι αγοραστές έδιναν προτεραιότητα στην πρακτικότητα παρά στο στιλ. Και το R360 Coupé, δίπορτο και με μικρά πίσω καθίσματα, δεν ήταν δα η πιο φιλική οικογενειακή επιλογή.

Το αυτοκίνητο, αν και δεν ήταν ακριβώς αυτό που θα ονομάζαμε «σπορ», στον κόσμο των k-cars η καινοτόμος χρήση ανεξάρτητης ανάρτησης, ελαφρών υλικών και μιας κουπέ καροσερί δημιούργησαν ακούσια ένα «αυτοκίνητο για τον οδηγό».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda 110S Cosmo Sport 1967-1972 [videos]

Και εξηγούμαστε. Η φύση της πιστοποίησης «kei» έτεινε - το κάνει και σήμερα- να γεννά αυτοκίνητα fun-to-drive. Και αυτό αποκτά νόημα, καθώς δύο από τις βασικές αρχές του «αυτοκινήτου για τον οδηγό» είναι ότι απαιτούν συμμετοχή και γίνονται πιο διασκεδαστικά όταν τα πιέζεις στο όριό τους. Με αυστηρό περιορισμό στον κυβισμό του μοτέρ, στην ισχύ και στο μέγεθος, με ένα kei car θα πρέπει σαφώς να είσαι προσεκτικός, καθώς σχεδόν πάντα οδηγείς στο όριο.

Mazda R360 Coupé 1960-1966
Γραμμή κουπέ, κουβούκλιο-φούσκα και μια μικρή ουρά συνέθεταν το χαριτωμένο σχέδιο του Kiro Kosugi που έδωσε μια άλλη αισθητική διάσταση στα kei cars.


Τα ελαφριά υλικά που χρησιμοποίησε η Mazda στο R360 Coupé ήταν τα ίδια με αυτά που είχαν τα αγωνιστικά του Le Mans της εποχής. Πλαστικά πολυμερή χρησιμοποιήθηκαν για τα πάνελ της καροσερί -όπου ήταν δυνατό, ο κινητήρας έκανε ευρεία χρήση αλουμινίου και το πίσω παράθυρο ήταν από πλεξιγκλάς. Όλα στο βωμό του χαμηλού βάρους που για την περίπτωση ήταν 380 kg. Συγκριτικά, την ίδια εποχή, ένα Subaru 360 ανέβαινε στα 410 kg. Μπορεί η διαφορά να ακούγεται αμελητέα, αλλά όταν μιλάμε για ισχνή ιπποδύναμη, 7,5% μεγαλύτερο βάρος είναι μεγάλη υπόθεση.

Η μείωση του βάρους ήταν ο καλύτερος τρόπος για να βελτιωθούν οι επιδόσεις σε ένα k-car. Τα βαρύτερα αυτοκίνητα θα απαιτούσαν περισσότερη ισχύ για να μετακινηθούν, κάτι σχεδόν αδύνατον με τους περιορισμό που ίσχυε για τη χωρητικότητα του μοτέρ. Η εναπομείνασα επιλογή ήταν ένας κινητήρας υψηλότερης τεχνολογίας, αλλά αυτό θα εκτόξευε την τιμή λιανικής στα ουράνια. Κι αν η εξισορρόπηση αυτών των παραγόντων ήταν ήδη δύσκολο να επιτευχθεί σε ένα κανονικό αυτοκίνητο, σε ένα kei car απέβαινε εκθετικά δυσκολότερη.

Mazda R360 Coupé 1960-1966
H παραγωγή του R360 έφτασε συνολικά τα 65.000 αυτοκίνητα, από τα οποία μόλις 700 ήταν αριστεροτίμονα.


Η έλλειψη δαπανηρής τεχνολογίας αιχμής δεν σημαίνει ότι το R360 δεν ήταν καινοτόμο. Το λιλιπούτειο Mazda ήταν το πρώτο k-car με αυτόματο σασμάν. Για να είμαστε δίκαιοι δεν ήταν φουλ αυτόματο αλλά ημιαυτόματο, όπου άλλαζες ταχύτητα (διτάχυτο) πατώντας τον ηλεκτρικό κουμπί στη λαβή του λεβιέ. Δυστυχώς όμως, ο μετατροπέας ροπής και οι δύο μόνο σχέσεις σήμαινε ότι η ισχνή ισχύς των 16 αλόγων ήταν παραπάνω από εμφανής.

Αυτό που πρέπει να προσθέσουμε στην οδηγική γοητεία του R360 είναι η λαμπρή ανεξάρτητη ανάρτηση. Τα περισσότερα αυτοκίνητα μπαίνοντας στο ’60 είχαν ανάρτηση όχι πολύ μακριά από αυτή των… κάρων για εξοικονόμηση κόστους, αλλά και με ό,τι σήμαινε αυτό για το κράτημα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda RX-7 1978-1985 [video]

Η Mazda, όμως, σχεδίασε μια ανάρτηση που δεν χρησιμοποίησε τυπικό χαλύβδινο ελατήριο, αλλά ελατήρια από ελαστικό και διάταξη ράβδων στρέψης με υστερούντες βραχίονες, εμπρός πίσω, που διατηρούσαν επίπεδο το αμάξωμα. Καθώς η ανάρτηση κινείτο πάνω και κάτω, περιέστρεφε τον βραχίονα ελέγχου πάνω σε ένα ελαστικό ελατήριο που αντιστάθμιζε την κίνηση του αμαξώματος και απομόνωνε τους κραδασμούς από το δρόμο. Δεν ήταν μόνο ελαφρύτερη από μια κανονική διάταξη ελατηρίων, αλλά ήταν επίσης εξαιρετικά αποτελεσματική στο να «σιδερώνει» των κακοτράχαλους γιαπωνέζικους δρόμους του ’60.

Mazda R360 Coupé 1960-1966
Το ημιαυτόματο σασμάν -που ήταν έξτρα- ήταν και το πρώτο ιαπωνικό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής. Κάτι ιδιαίτερα δημοφιλές σε μια χώρα που το ’60 η ΙΧ αυτοκίνηση δεν είχε ακόμα εξοικειωθεί με τον συμπλέκτη και τον κλασικό λεβιέ.


Το πισωμήχανο R360 φορούσε ένα αερόψυκτο, αλουμινένιο μοτέρ V2 που ονομαζόταν «λευκός κινητήρας». Αναφορά στο ανοιχτό χρώμα του, σε σύγκριση με το σκούρο γκρι ενός μαντεμένιου. Με πενιχρή ισχύ 16 ίππων, το αβανταδόρικο χαρακτηριστικό του ήταν ότι επρόκειτο για 4χρονο μοτέρ. Εκείνη την εποχή, οι δίχρονοι ήταν ο κυρίαρχος τύπος κινητήρα στα kei cars. Το 4χρονο μοτέρ δεν ήταν μόνο πιο αθόρυβο, αλλά λειτουργούσε σε πιο χαμηλή θερμοκρασία, ενισχύοντας έτσι τη μακροζωία και την άνεση. Επίσης, διευκόλυνε την καθημερινή χρήση, καθώς δεν απαιτούσε την προσθήκη προ-μίγματος κάθε φορά που γέμιζες το ρεζερβουάρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα 13 αυτοκίνητα που κίνησαν τον κοσμάκη

Στην καμπίνα, το R360 συνέχιζε τη δίαιτα. Αντί για τα στάνταρ παράθυρα, το R360 φορούσε συρόμενα κρύσταλλα. Τα ταμπλό ήταν όσο πιο βασικό γινόταν και τα καθίσματα έμοιαζαν με καρέκλες κήπου. Το R360 μπορεί να έμοιαζε διθέσιο με χώρο φόρτωσης, αλλά στην πραγματικότητα ήταν 2+1, με κεντρικό πίσω κάθισμα. Αυτή η διάταξη μπορεί να φαίνεται κάπως παράδοξη, αλλά όταν κοιτάξεις το σχήμα του πίσω παραθύρου, είναι εκεί όπου ο επιβάτης έχει τον περισσότερο αέρα για το κεφάλι. Επιπλέον, εξοικονομούσε βάρος καταργώντας ένα μονοκόμματο πίσω κάθισμα.

Mazda R360 Coupé 1960-1966
Το πίσω κάθισμα με το ζόρι χωρούσε δύο παιδιά ή έναν ενήλικο στο κέντρο.


Όταν το R360 μπήκε την αγορά, έγινε χιτ μονομιάς. Μέχρι το τέλος του 1960 κυριαρχούσε απόλυτα στην αγορά των k-cars, ξεπερνώντας ακόμα και το δημοφιλές Subaru 360. Με αριθμούς, απέσπασε μερίδιο το 64,8% στα ΙΧ της JDM στο πικ των πωλήσεών του.

Ελαφρύ, με 4χρονο κινητήρα και προηγμένη ανάρτηση, στέκονταν υπεράνω του ανταγωνισμού. Οι στενοί, κακοστρωμένοι ιαπωνικοί δρόμοι στις αρχές της δεκαετίας του ’60 ήταν το τέλειο πεδίο τέλειοι για να επιβληθεί το R360. Σε συνδυασμό μάλιστα με μέγιστο όριο ταχύτητας τα 45 mph, τα 16 άλογα ήταν για την Ιαπωνία ό,τι ένα Abarth για την Ευρώπη. Για τον μέσο Ιάπωνα αγοραστή αυτοκινήτου, το R360 ήταν το πιο διασκεδαστικό και προσιτό της αγοράς. Δυστυχώς, το R360 είναι σχεδόν εντελώς άγνωστο έξω από την Ιαπωνία με μόνο 700 αριστεροτίμονα αυτοκίνητα να εξάγονται και λίγα ακόμη μέσω ιδιωτικής εισαγωγής σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Top 12 μικρότερα μοτέρ παραγωγής

To R360 Coupé σε αριθμούς
ΑΜΑΞΩΜΑ
Τύπος Δίθυρο kei car, notchback
Πλαίσιο Αυτοφερόμενο, ατσάλινο 
Συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,55 
Διαστάσεις 2.980 mm x 1.290 mm x 1.290 mm
Μεταξόνιο 1.760 mm
Μετατρόχιο εμπρός πίσω 1.040-1.100 mm
Βάρος 380 kg
Ρεζερβουάρ 16 lt 
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας Mazda BA series
Θέση Πίσω, κατά μήκος
Υλικό Αλουμινένιο καπάκι και μπλοκ, καπάκι βαλβίδων και κάρτερ από κράμα μαγνησίου 
Κύλινδροι Δύο σε V 90°
Χωρητικότητα 356 cc
Διάμετρος x διαδρομή 60 mm x 63 mm
Εκκεντροφόροι Ένας πλάγιος
Bαλβίδες Τέσσερις επικεφαλής
Συμπίεση 8,0:1
Σύστημα λίπανσης Υπό πίεση, χωρητικότητα 2,8 lt
Σύστημα ψύξης Αερόψυκτο
Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ Solex
Μέγιστη ισχύς 16 PS/5.300 rpm
Μέγιστη ροπή 21,6 Nm/4.400 rpm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο Διτάχυτο ημιαυτόματο με ηλεκτρικό συμπλέκτη ή 4τάχυτο χειροκίνητο
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεξάρτητη, ράβδοι στρέψης, υστερούντες βραχίονες αμορτισέρ
Πίσω Ανεξάρτητη, ράβδοι στρέψης, υστερούντες βραχίονες αμορτισέρ
Λάστιχα 4.80-10
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Ταμπούρα
Πίσω Ταμπούρα
Υποβοήθηση -
Χειρόφρενο Στα πίσω ταμπούρα
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος Κρεμαγέρα
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα 80 km/h (αυτόματο) 90 km/h (χειροκίνητο)
Μέση εργοστασιακή κατανάλωση 3,1 lt/100 km 
ΤΙΜΗ
Σήμερα €26.000 (πολύ καλή κατάσταση)

node/39653

Νέες μειωμένες τιμές από τη Mazda

Και ειδικές προσφορές επιπλέον της μείωσης μέχρι 31 Αυγούστου - Δείτε αναλυτικό πίνακα

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Νέες μειωμένες τιμές από τη Mazda

Η Mazda ανακοίνωσε νέες μειωμένες τιμές για τα μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων εκδόσεων των Mazda3, Mazda6, MX-5, CX-30 και CX-5.

Από τις 2 Αυγούστου έχει τεθεί σε εφαρμογή ο νέος τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης. Ο υπολογισμός του Τέλους Ταξινόμησης γίνεται πλέον με προοδευτική φορολόγηση σε αντικατάσταση του παλαιού συστήματος, δημιουργώντας νέες χαμηλότερες τιμές για τον αγοραστή.

Στα περισσότερα μοντέλα Mazda σημειώνονται σημαντικές διαφορές τιμών έως και -1,700 ευρώ. Ειδικότερα στα μοντέλα Mazda3 & CX-30 έχουμε σημαντικές μειώσεις τιμών στις εκδόσεις Skyactiv- D (Diesel). Επιπλέον, όσοι επιλέξουν το νέο τους Mazda μέχρι και τις 31/8/2020 θα επωφεληθούν με σημαντικές προσφορές έως 3.000 ευρώ.

mazda
Στον παραπάνω πίνακα αναφέρονται ενδεικτικά κάποιες εκδόσεις που έχουν μειωμένη τιμή λόγω του νέου Τέλους Ταξινόμησης, ενώ στην τελευταία στήλη βρίσκεται το όφελος που προσφέρεται μέχρι και τις 31/8/2020. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μοντέλα της Mazda καλύπτονται με 5 χρόνια εγγύηση. 

[Πηγή: Mazda]

node/39652
Alice Huyler Ramsey

DRIVE Legend: Alice Huyler Ramsey 1886-1983

Σε πείσμα της συμπλεγματικής αντίληψης και των ηθών στις αρχές του 20ού αιώνα υπήρξαν γυναίκες που προσέφεραν τα μέγιστα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Μια από αυτές ήταν η Ramsey που, σαν σήμερα το 1909, ολοκλήρωσε τη διάσχιση των ΗΠΑ από Ανατολή σε Δύση...

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

DRIVE Legend: Alice Huyler Ramsey 1886-1983

Αν ξεχωρίζαμε δέκα γυναίκες που η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να τους υποκλιθεί αυτές θα ήταν οι Bertha Benz, Helene Rother, Dorothée Pullinger, Wilma K. Russey, Florence Lawrence, Alice Huyler Ramsey, Joan Newton Cuneo, June McCarroll, Mary Anderson και η Charlotte Bridgwood. Με αυτή ή με οποιαδήποτε άλλη σειρά αξιολογεί ο καθένας.

Όμως, για την πρώτη που ολοκλήρωσε το cross-country των ΗΠΑ από την Ανατολική στη Δυτική Ακτή και για την πρώτη που μπήξε Automotive Hall of Fame θεωρούμε ότι χρειάζεται ιδιαίτερη μνεία. Ένα «ταξίδι» που η Alice Ramsey όχι μόνο το πραγματοποίησε στο περιθώριο της οικιακής ενασχόλησης και των μητρικών καθηκόντων της, αλλά και στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, μια εποχή διόλου προνομιακή για μια γυναίκα. 

Η Alice γεννήθηκε ως Huyler στο New Jersey το 1886 και λίγα πράγματα είναι γνωστά για την νεότητά της. Γνωρίζουμε όμως ότι αποφοίτησε από το Vassar College σε μια εποχή που λιγότερο από το 7% των γυναικών πήγαιναν στο κολέγιο. Κάτι που αποτελεί για τα ήθη της εποχής προκλητικό και επαναστατικό από μόνο του. Αν και πήρε κορυφαία εκπαίδευση, δεν μπήκε ποτέ στο εργατικό δυναμικό των ΗΠΑ. Αντ’ αυτού, παντρεύτηκε τον γερουσιαστή John R. Ramsey και από τα 22 κιόλας ήταν νοικοκυρά με δύο μικρά παιδιά. Ωστόσο, η παραμονή στο σπίτι δεν την ικανοποιούσε και όταν αγόρασε το πρώτο της αυτοκίνητο, το 1908, σύντομα μπήκε σε… περιπέτειες. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι τοπ 10 γυναίκες στην αυτοκινητική ιστορία

Παρότι οι Αμερικανίδες αποθαρρύνονταν από το περιβάλλον τους και γενικότερα από την κοινωνία να οδηγούν αυτοκίνητο, η Alice όχι μόνο έμαθε να σοφάρει, αλλά έγινε και οδηγάρα. Μόλις λίγους μήνες αφότου έπιασε για πρώτη φορά τιμόνι, συμμετέσχε στον αγώνα αντοχής του Montauk Point που απαιτούσε να οδηγήσει 200 μίλια σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους. Και ενώ ήταν μία από τις δύο μόνο γυναίκες στον αγώνα, όχι μόνο ολοκλήρωσε το ταξίδι, αλλά πέτυχε τέλεια επίδοση τερματίζοντας στην τρίτη θέση.

Alice Huyler Ramsey

Η φανταστική επίδοση της Alice πήρε διάσταση στον Τύπο, με την αυτοκινητοβιομηχανία Maxwell να έχει μια ιδέα για μια διαφημιστική καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Alice: Θα της έδινε ένα καινούργιο 4κύλινδρο Maxwell DA με 30 άλογα για να διασχίσει ολόκληρη τη χώρα με όλα τα έξοδα πληρωμένα. Και σε αντάλλαγμα, η Alice θα έδειχνε στον κόσμο ότι η Maxwell είχε φτιάξει ένα τόσο καλό αυτοκίνητο, ώστε ο καθένας -μπρρρ! ακόμα μια γυναίκα!- θα μπορούσε να το οδηγήσει. Η Alice συμφώνησε και στις 9 Ιουνίου του 1909 μαζί με άλλες τρεις φίλες της, που σημειωτέον καμία τους δεν ήξερε να οδηγεί, ξεκίνησαν τη διάσχιση της χώρας για πρώτη φορά με γυναικείο πλήρωμα.

Προφανώς η οδήγηση στην Αμερική το 1909 δεν έχει καμία σχέση με ό,τι γνωρίζουμε σήμερα. Από τα 5.800 km που διήνυσε η Alice από τη Νέα Υόρκη στο San Francisco, μόλις τα 250 ήταν λιθόστρωτα. Μάλιστα οι περισσότεροι δρόμοι δεν είχαν καν όνομα ή σήμανση, οπότε η Ramsey έπρεπε να χρησιμοποιήσει οδηγούς της εποχής που ονομάζονταν The Blue Book, κάτι αντίστοιχο με τους Guides Bleu της Michelin. Βέβαια, και πάλι οι οδηγίες ήταν ασαφείς ή παραπλανητικές και χωρίς καμία εικονογράφηση.

Μια οδηγία που έλεγε «στρίψε αριστερά στην πράσινη αγροικία» θα μπορούσε να σε στείλει εκατοντάδες μίλια εκτός πορείας, επειδή ο αγρότης είχε αποφασίσει εν τω μεταξύ να βάψει το σπίτι του κίτρινο. Τα πράγματα δε, έγιναν ακόμη χειρότερα καθώς για πέρα από το Μισισιπή δεν υπήρχαν οδηγίες στο Blue Book, οπότε η Alice θα έπρεπε κυριολεκτικά να μαντέψει το δρόμο της προς τη Δύση. Και για να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες, ακολουθούσε τους πιο πατημένους δρόμους ή αυτούς που είχαν τους τηλεφωνικούς στύλους με τα περισσότερα καλώδια.

Εκτός από την πλοήγηση σε σχεδόν αδιάβατους δρόμους, η Alice έδειξε εντυπωσιακές μηχανικές δεξιότητες. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της άλλαξε τουλάχιστον 11 λάστιχα, επισκεύασε το σπασμένο πεντάλ του φρένου, καθάριζε διαρκώς τα μπουζί για να κρατήσει το μοτέρ σε λειτουργία και χρειάστηκε να ψύξει το συμπλέκτη του Maxwell, μεταφέροντας νερό από τα πλευρικά χαντάκια του δρόμου με ένα ποτήρι .

Alice Huyler Ramsey

Οι δρόμοι δεν ήταν οι μοναδικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε η Alice και οι σύντροφοί της. Στη Nebraska, βρέθηκαν εν μέσω ενός ανθρωποκυνηγητού για έναν δολοφόνο. Στο Wyoming, «τσακώθηκαν» με τους κοριούς του ξενοδοχείου και στη Nevada αντιμετώπισαν μια ομάδα ιθαγενών Αμερικανών που κρατούσαν τόξα και βέλη. Ωστόσο, η Alice δεν τα παράτησε.

Παρόλα τα εμπόδια που αντιμετώπισαν, η Alice και οι συντρόφισσές της ολοκλήρωσαν με επιτυχία το ταξίδι τους στις 6 Αυγούστου του 1909, φτάνοντας στο San Francisco τρεις εβδομάδες αργότερα από το προγραμματισμένο. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, έγιναν τα αγαπημένα παιδιά του Τύπου και λαϊκοί ήρωες. Οι άνθρωποι έρχονταν καβάλα σε άλογα και άμαξες από για μίλια μακριά για να τις συναντήσουν σχεδόν σε κάθε στάση του ταξιδιού τους, συχνά περιμένοντας ώρες για να δουν εκείνες τις «pretty women motorists».

Ύστερα από το συνταρακτικό ταξίδι της, η Alice επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, μεγάλωσε τα παιδιά της και το 1961 έγραψε το βιβλίο «Veil, Duster and Tire Iron» εξιστορώντας το ταξίδι της. Ποτέ δεν έπαψε να αγαπάει τα αυτοκίνητα και ολοκλήρωσε ακόμα πάνω από 30 cross-country, πριν περάσει στην αιωνιότητα το 1983 σε ηλικία 96 ετών. Το 2000 έγινε η πρώτη γυναίκα που μπήκε Automotive Hall of Fame, ενώ της απενεμήθη επίσης ο τίτλος της «First Lady of Automotive Travel» και της «Woman Motorist of the Century».