Νόμος στη Γερμανία θα υποχρεώσει το 80% των πρατηρίων για φορτιστές

Νόμος στη Γερμανία θα υποχρεώσει το 80% των πρατηρίων για φορτιστές

Ο νέος νόμος θα εισηγηθεί σε μερικές εβδομάδες.

Νόμος στη Γερμανία για ηλεκτρικούς φορτιστές

Nόμος στη Γερμανία θα επιβάλλει στο 80% των πρατηρίων καυσίμων να παρέχουν επιλογή ταχυφόρτισης για EV, ισχύος τουλάχιστον 150 kW.

To μέτρο ανακοινώθηκε από τον ίδιο τον Olaf Scholz στην IAA 2023 στο Μόναχο, με τον Γερμανό καγκελάριο να τονίζει ότι η Γερμανία θα είναι η πρώτη χώρα «η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που θα θέσει σε ισχύ τέτοιο νόμο».

Στη σημείο αυτό να πούμε ότι η Γερμανία είναι ήδη εξοπλισμένη με 90.000 δημόσιους φορτιστές. Μέχρι το 2030, έχει ως στόχο τους για ένα εκατομμύριο φορτιστές, έτσι ώστε να ενθαρρύνει τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Με το άγχος της αυτονομίας να φεύγει από τη μέση, μια πολύ μεγαλύτερη μερίδα του πληθυσμού στη Γερμανία σαφώς θα αλλάξει σε ηλεκτρικά

Γερμανία

Με την υποδομή φόρτισης να γίνεται ολοένα και πυκνότερη, ο στόχος της Γερμανίας για να έχει στους δρόμους 15 εκατομμύρια ηλεκτρικά μέχρι το 2030 είναι σαφώς εφικτός.

Σύμφωνα με πηγές, στη Γερμανία κυκλοφορούσαν σχεδόν 1,2 εκατομμύρια EV μέχρι το τέλος του Απριλίου, οπότε υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος. Οι αυξήσεις στις τιμές, η περιορισμένη αυτονομία και η υποδομή σε σταθμούς φόρτισης αποτελούν όλα μέρη του προβλήματος. Αυτή η κίνηση της γερμανικής κυβέρνησης με τον νέο νόμο όμως, μπορεί να αποτελέσει το σημείο καμπής.

Γερμανία

Η Tesla, νωρίτερα εφέτος, έσυρε στα δικαστήρια την εταιρία Tank & Rest, μία μεγάλη εταιρία πρατηρίων βενζίνης στη Γερμανία, εξαιτίας του «μονοπωλίου» της στα πρατήρια καυσίμων της κατά μήκος των Autobahn. Καθώς, η Tesla έχει το δικαίωμα να μπορεί να αποφασίζει πού θέλει να εγκατασταθούν οι φορτιστές της.

Αν και δεν είναι ακόμα νόμος για τα πρατήρια καυσίμων να ανεφοδιάζουν και ηλεκτρικά οχήματα, η πρόσβαση στο δίκτυο των ταχυφορτιστών της Tesla, είναι ένα όφελος. Και με νέες ανταγωνιστικές εταιρίες φόρτισης, το να έχει κάποιος ένα ηλεκτρικό όχημα θα αρχίσει να είναι βολικό.

Γερμανία

Αυτές οι θετικές κινήσεις όμως, για κάποιους, δεν είναι αρκετές. Παρόλες τις προσπάθειες της Γερμανίας να ενισχύσει την ηλεκτρική κινητικότητα, παρά τα πολλά νέα ηλεκτρικά μοντέλα και παρά τις ιδέες που παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, η IAA 2023 διαταράχθηκε και πάλι από ακτιβιστές υπέρ του περιβάλλοντος.

Οι ακτιβιστές βύθισαν αυτοκίνητα και ανταλλακτικά αυτοκινήτων σε ένα ποτάμι για να δείξουν την περιφρόνησή τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου.

Γερμανία

Ο Γερμανός καγκελάριος είπε κάποια πράγματα πάνω στη συγκεκριμένη δράση των ακτιβιστών, ισχυριζόμενος ότι, «οι διαμαρτυρίες είναι μέρος της δημόσιας δημοκρατικής συζήτησης… αλλά αυτό είναι λίγο αναχρονιστικό. Αν περπατήσετε μέσα από αυτά τα περίπτερα και δείτε τις νέες τεχνολογίες…για να μπορεί να υπάρχει η κινητικότητα με λίγες η καθόλου εκπομπές στο μέλλον, αυτή η ενοχλητική διαμαρτυρία είναι λίγο εκνευριστική.»

Τέλος, ο Scholtz μίλησε και για τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες με τα ηλεκτρικά οχήματα που παρουσίασαν εφέτος στην IAA. Πολύς κόσμος έχει αμφιβολίες για το αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης μπορούν να ανταγωνιστούν με τις κινέζικες προσφορές, κρίνοντας από το γεγονός ότι για αρκετά κινεζικά που κάνουν την εμφάνισή τους, μόνο ένας ανταγωνιστής υπάρχει από την Ευρωπαϊκή αγορά.

Ο Καγκελάριος ανέφερε πως «ο ανταγωνισμός πρέπει να μας παρακινεί και όχι να μας τρομάζει. Το 1980, πολλοί έλεγαν πως οι ιαπωνικές εταιρίες θα κατακτούσαν την αγορά. Είκοσι χρόνια αργότερα, ήταν αυτοκίνητα που φτιάχνονταν στην Κορέα και υποτίθεται τώρα ότι θα είναι τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.» Επίσης πρόσθεσε, πως η ικανότητα των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών να ανταγωνιστούν τον καθένα είναι «πέραν πάσης αμφιβολίας.»

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube