Έτσι θα γίνει η συγχώνευση της FCA με το Groupe PSA

Έτσι θα γίνει η συγχώνευση της FCA με το Groupe PSA

Αναλυτικά όλα τα βήματα που θα ακολουθηθούν.

Η Fiat Chrysler και ο όμιλος PSA συμφώνησαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Τα ακόλουθα είναι μερικά από τα βασικά βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της συμφωνίας:

 -Η FCA και η PSA επιδιώκουν να καταλήξουν σε δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία εταιρείας $ 50 δισ. τις επόμενες εβδομάδες.

-Η ενοποιημένη αυτοκινητοβιομηχανία θα έχει ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων, συνολικά έσοδα περίπου € 170 δις και επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη άνω των € 11 δις., με βάση τα συνολικά αποτελέσματα του 2018.

 -Η Exor, η εταιρεία χαρτοφυλακίου της οικογένειας Agnelli που ελέγχει την FCA με μερίδιο 29,2%, θα γίνει ο μεγαλύτερος επενδυτής της νέας αυτοκινητοβιομηχανίας, με μερίδιο 14,5%.

 -Η νέα εταιρεία θα εδρεύει στην Ολλανδία, με παραρτήματα στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Groupe PSA και FCA παρουσιάζουν το πρότζεκτ συγχώνευσής τους

 -Ο διευθύνων σύμβουλος του PSA Carlos Tavares θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου. Ο πρόεδρος της FCA John Elkann θα γίνει πρόεδρος του ομίλου.

- Η εταιρεία  θα έχει 11 μέλη στο ΔΣ, έξι από την PSA, συμπεριλαμβανομένου του Tavares, και πέντε από την FCA, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου John Elkann.

-Η συγχώνευση, μόλις ολοκληρωθεί, αναμένεται να παράγει € 3,7 δισ. Ευρώ σε ετήσιες συνέργειες. Οι δύο εταιρείες  λένε ότι δεν θα κλείσουν εργοστάσια.

- Πριν από την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η FCA θα πληρώσει στους μετόχους της ένα ειδικό μέρισμα ύψους € 5,5 δισ. Επίσης, θα παραδώσει στους επενδυτές τα μερίδιά της στη μονάδα παραγωγής ρομπότ Comau, η οποία θα αποκλείεται.

- Επίσης, πριν από την ολοκλήρωση της συμφωνίας και η PSA θα μοιράσει στους μετόχους της το 46% της εταιρείας κατασκευής εξαρτημάτων αυτοκινήτων Faurecia.

- Σύμφωνα με τη συμφωνία, οι κύριοι μέτοχοι Exor, η γαλλική κρατική τράπεζα Bpifrance Participations και η οικογένεια Peugeot θα υπόκεινται σε τριετή περίοδο κλειδώματος. Την εποχή εκείνη, η οικογένεια Peugeot θα μπορούσε να αυξήσει το μερίδιό της κατά 2,5% μόνο με την απόκτηση μετοχών από τις συμμετοχές της Bpifrance και του Dongfeng Motor Group της Κίνας (DFG).

- Θα ισχύει μια επταετής ανασταλτική περίοδος μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης για τους μετόχους Exor, Bpifrance Participations, DFG και την οικογένεια Peugeot, κατά την οποία δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν έκτακτες πράξεις που να επηρεάζουν τη διακυβέρνηση της νέας εταιρείας.

Σύμφωνα με πηγές, η FCA χρησιμοποιεί ως σύμβουλο την  Goldman Sachs και τα ανεξάρτητα μέλη του ΔΣ της  από την  D'Angelin. Η  PSA χρησιμοποιεί ως σύμβουλο την Mediobanca Messier Maris & Associes και τη Morgan Stanley, με την Perella να εργάζεται για τα ανεξάρτητα μέλη του συμβουλίου. Η Lazard τέλος είναι αυτή που δίνει τις συμβουλευτικές της υπηρεσίες στην  Exor

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube