
Baltasar Revolt R, ισπανικό όπλο με 500 ίππους, 1.000 Nm, 800 kg
To Baltasar Revolt R είναι αντίπαλος των βρετανικών κατασκευών trackday, αλλά με ισπανικές ρίζες.

Η κατηγορία των πανάλαφρων trackday κατακλύζεται από βρετανικές προτάσεις. Όχι πια, λέει η ισπανική Baltasar και μας συστήνει το Revolt R. Πιο ταιριαστό πάντως θα ήταν να ονομάζεται «Ε», διότι έχει την ιδιαιτερότητα ότι είναι BEV.
Καθώς η ηλεκτροκίνηση εξαπλώνεται, αποκτά αντιπροσώπευση σε όλο και περισσότερες κατηγορίες. Και μετά τα ηλεκτρικά πρωτότυπα διάφορων καταξιωμένων κατασκευαστών, όπως η Caterham, τώρα το Revolt R και υπόσχεται αυτό απόλαυση στην πίστα χωρίς οικολογικές τύψεις. Έχει χειροποίητο μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα και κλωβό ασφαλείας από χρωμιομολυβδαίνιο που πληροί τις προδιαγραφές της FIA. Τα εξαρτήματα της ανάρτησης είναι ένα μείγμα από κάρμπον, αλουμίνιο και Kevlar, όλα στο όνομα της εξοικονόμησης βάρους.
Στη βιβλική αφήγηση, ο Baltasar προσφέρει σμύρνα στον Ιησού. Τώρα, φέρνει την ηλεκτροκίνηση στα trackday
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nyobolt, ηλεκτρική Lotus Elise με 1.246 kg και φόρτιση σε 4' 37”
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι η ζυγαριά δείχνει κάτω κάτω από 800 kg, πάντα κατά τους ανθρώπους της Baltasar.

Ενώ δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη πλήρεις φωτογραφίες του εσωτερικού, ξεχωρίζουμε το κάρμπον μπάκετ του οδηγού. Αναμένουμε ότι κατά παραγγελία μπορεί να προστεθεί και για τον συνοδηγό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο ηλεκτρικό κουπέ της Caterham θα φορά μοτέρ Yamaha
Η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, αλλά η εταιρεία ανακοινώνει αυτονομία πέριξ των 480 km. Δηλώνοντας το πολύ ελπιδοφόρο ότι η επαναφόρτιση στο 80% διαρκεί μόλις πέντε λεπτά.
Αν όλα αυτά σου φαίνονται πολύ καλά για να είναι αληθινά και κρατάς μικρό καλάθι, έχε υπόψη σου ότι το Revolt R θα χρησιμοποιηεί κορυφαία -αλλά και ακριβή- τεχνολογία. Πόσο ακριβή; Η τιμή του αναμένεται να ξεκινά από τα €450.000!