node/34612

Νέο Jeep Renegade, 1.300άρι τούρμπο με 180 άλογα

Η γκάμα του νέου Jeep Renegade εμπλουτίζεται με την άφιξη του κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων και 180 ίππων, συνδυασμένου με 9άρι αυτόματο σασμάν και τετρακίνηση, και στην κορυφαία έκδοση Limited.

Η γκάμα του ανανεωμένου Renegade τυπικά περιλάμβανε τον 1.300άρι βενζινοκινητήρα GSE των 180 ίππων στα χαρτιά. Το μοτέρ δεν ήταν διαθέσιμο μέχρι στιγμής με καμία έκδοση εξοπλισμού στον ελληνικό configurator, αλλά αυτό είναι κάτι που αναμένεται οσονούπω. Όσον αφορά την τοποθέτησή του στην γκάμα, θα είναι το κορυφαίο μοτέρ από άποψη ισχύος στους βενζινοκινητήρες, καθώς το ίδιο 1.300άρι GSE Turbo μέχρι στιγμής διατίθετο με 150 άλογα -με 6άρι διπλοσύμπλεκτο σασμάν.

Η ροπή του highly tuned 1.3 φτάνει τα 320 Nm. Το μοτέρ συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων της γκάμας του Renegade, ένα κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής, και με τετρακίνηση. Ο μηχανολογικός συνδυασμός εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο χρόνο 8,5” για το σπριντ των 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 201 km/h. Συμμορφούμενος δε με το νέο πρότυπο Euro 6d-TEMP, η κατανάλωσή του ανακοινώνεται στα 7,9 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 188 g/km.

Jeep Renegade T4 150 PS DDCT

Με το δεδομένο ότι το νέο Renegade 1.3 των 180 PS θα διατίθεται στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού Limited, αυτός αναμένεται να περιλαμβάνει: 
- Adaptive Cruise Control (ACC)
- Cruise Control
- Hill Descent Control
- Έλεγχος διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα
- Σύστημα αποτροπής ανατροπής (ERM)
- Σύστημα αποφυγής πρόσθιας πρόσκρουσης 
- Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών
- Ζάντες αλουμινίου 17”
- Λάστιχα διάστασης 215/60 R17 4 εποχών
- Πλευρικές μπάρες οροφής
- Πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 7"
- Stop/Start
- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός 
- Δερμάτινο τιμόνι
- Εσωτερικός φωτισμός LΕD
- Τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι πλευρικοί καθρέφτες
- Κάθισμα Οδηγού με ηλεκτρική οσφυϊκή ρύθμιση δύο δρόμων
- Κεντρικό κλείδωμα και κλειδί με τηλεχειρισμό
- Περιοριστής Ταχύτητας
- Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με αισθητήρες εμπρός και πίσω
- Χειριστήρια στο τιμόνι
- Συνδεσιμότητα UCONNECT συμβατό με Apple Car Play και Android Auto
- Σύστημα πολυμέσων VP2 με έγχρωμη οθόνη αφής 7'' με ICS 
- Ψηφιακός Δέκτης Ραδιοφώνου (DAB)
- Έξι ηχεία
- Δύο θύρες USB

H τιμή του αυτοκινήτου δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία.

Στις φωτογραφίες απεικονίζεται το Renegade με τον 1.300άρη κινητήρα των 150 PS 

node/40234

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η γκάμα του νέου μικρομεσαίου Audi εμπλουτίζεται με την 4θυρη έκδοση.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο του νέου A3 Sedan, εμπλουτίζοντας έτσι την γκάμα αμαξωμάτων του νέου της μικρού οικογενειακού.

Αυτή είναι η δεύτερη από τις συνολικά τέσσερις γενιές του Audi A3 που αποκτά τετράθυρη παραλλαγή με αμάξωμα τριών όγκων. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο A3 Sedan έχει +4 cm στο μήκος (4,50 μέτρα), +2 cm στο πλάτος (1,82 μέτρα) και +1 cm στο ύψος (1,43 μέτρα) με το μεταξόνιο να παραμένει σταθερό. Συγκριτικά με το A3 Sportback, το A3 Sedan έχει +15 cm σε μήκος.

Audi A3 Sedan Interior

Σύμφωνα με την Audi, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους, με 2 cm επιπλέον χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει σταθερός στα 425 lt (όπως και στην προηγούμενη γενιά).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic

Η γκάμα κινητήρων του νέου Audi A3 Sedan απαρτίζεται για αρχή από τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI των 110 PS (30 TFSI), με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 7άρι S tronic, καθώς και με τον 4κύλινδρο 1.5 TFSI των 150 PS που συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic. Ακόμα, οι αυτόματες εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV 48V).

Audi A3 Sedan 2020 2

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Basic, Advanced και S Line, με το εύρος τιμής να κυμαίνεται από τις €23.060 μέχρι τις €31.710.

Έκδοση Basic Advanced S Line
30 TFSI €23.060 €23.830 €26.080
30 TFSI S tronic MHEV €26.000 €26.650 €28.600
35 TFSI S tronic MHEV €28.900 €29.620 €31.710

[Πηγή: Audi]

node/40229

ACEA: Το 2020 θα κλείσει με 25% πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων πανευρωπαϊκά

Επιτακτική η ανάγκη να δωθούν κίνητρα για να τονωθεί η αγορά αυτοκινήτου, τονίζει ο ACEA.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

ACEA: Το 2020 θα κλείσει με 25% πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων πανευρωπαϊκά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αναθεώρησε ριζικά την πρόβλεψή της για το 2020 για ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ σε περίπου -25%, ενόψει της μεγάλης οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία λόγω της παγκόσμιας πανδημίας Covid-19.

Αυτό σημαίνει ουσιαστικά ότι αναμένεται πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (θα μειωθούν κατά περισσότερο από 3 εκατομμύρια μονάδες, από 12,8 εκατ.το 2019 σε περίπου 9,6 εκατ. μονάδες φέτος.

Μετά τα πρώτα κύματα της κρίσης από τα μέσα Μαρτίου έως τον Μάιο, η αγορά αυτοκινήτων της ΕΕ έχει συρρικνωθεί κατά 41,5% μέχρι στιγμής. Αυτή η κατάσταση αναμένεται να εξισορροπήσει σε κάποιο βαθμό τους επόμενους μήνες ως το τέλος του χρόνου. 

Παρόλα αυτά, όσον αφορά τον όγκο, η πρόβλεψη πωλήσεων αυτοκινήτων για την ΕΕ φέτος αντιπροσωπεύει τον χαμηλότερο αριθμό νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν από το 2013, με τον κλάδο να έχει περάσει έξι συνεχόμενα χρόνια πτώσης μετά την οικονομική κρίση 2008-2009. 

«Η ACEA διατηρεί την ελπίδα ότι αυτό το δραματικό σενάριο μπορεί να μετριαστεί μέσω γρήγορων και ισχυρών μέτρων από την ΕΕ και τις εθνικές κυβερνήσεις», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA Eric-Mark Huitema.

«Δεδομένης της άνευ προηγουμένου κατάρρευσης των πωλήσεων μέχρι σήμερα, απαιτούνται επειγόντως κίνητρα αγοράς σε ολόκληρη την ΕΕ για να δημιουργηθεί η απαιτούμενη ζήτηση για νέα αυτοκίνητα. Προς το συμφέρον της βιομηχανίας μας και της ευρύτερης οικονομίας της ΕΕ, ζητούμε την απαραίτητη πολιτική και οικονομική υποστήριξη - τόσο σε επίπεδο ΕΕ όσο και σε επίπεδο κρατών μελών - προκειμένου να περιοριστεί η ζημία στην παραγωγή και την απασχόληση κατά τους επόμενους μήνες», σημειώνει ο ACEA.