Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017 - 6:18μμ

Αβέβαιο το μέλλον του VW Polo R WRC. Και του Andreas Mikkelsen

Στη συνάντηση που έγινε στο Monte Carlo δεν υπήρξε ομόφωνη συμφωνία μεταξύ των ομάδων για να τρέξει το Polo ως ιδιωτική συμμετοχή.

Το μέλλον του VW Polo R WRC 2017 είναι ακόμη αβέβαιο αφού δεν επετεύχθη συμφωνία μεταξύ των ομάδων για να πάρει τελικά την ομολογκασιόν.

Όπως γράψαμε πριν από λίγο, εκπρόσωποι των Hyundai, Toyota, Citroen και M-Sport (Ford) είχαν πριν λίγη ώρα συνάντηση με την FIA στο περιθώριο του Ράλι Monte Carlo που ξεκινά σε λίγο, προκειμένου να δώσουν την συγκατάθεσή τους ώστε το Polo, το οποίο η VW είχε ήδη έτοιμο όταν πήρε τη απόφαση να αποσύρει την εργοστασιακή της συμμετοχή, να τρέξει στο φετινό πρωτάθλημα με ιδιωτική ομάδα. Για να πάρει όμως έγκριση τύπου απαιτούνταν ομόφωνη συμφωνία. Κάτι που δεν έγινε. Προς το παρόν τουλάχιστον.

Υπάρχει ακόμη το περιθώριο μια ιδιωτική ομάδα με δικό της επενδυτή να χρηματοδοτήσει το project και το αυτοκίνητο να τρέξει φέτος, με οδηγό όπως όλα δείχνουν τον Andreas Mikkelsen. Ο οποίος είναι ο μόνος από τους τρεις περσινούς εργοστασιακούς της VW που δεν βρήκαν καλό μπακετ και τρέχει στο Monte Carlo με ένα Skoda R5, ενώ ο Ogier οδηγεί για την Ford και ο Latvala για την Toyota.

Αλλά πριν προχωρήσει αυτό το εγχείρημα της ιδιωτικής συμμετοχής του Polo, πρέπει να απαντηθούν κάποιες ερωτήσεις και να οριστεί το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει. Ο Jarmo Mahonen, διευθυντής αγώνων ράλι της FIA δήλωσε στο Autosport: «Η συνάντηση έγινε σε θετικό κλίμα. Οι εκπρόσωποι των ομάδων κατέθεσαν τους προβληματισμούς τους και έχουν το δικαίωμα να το κάνουν. Πρέπει να μιλήσουμε ξανά με την VW και θα επανέλθουμε στον διάλογο».



Οι ενδοιασμοί των άλλων ομάδων έχουν να κάνουν με τους περιορισμούς στις δοκιμές, που ισχύουν για αυτούς, τα παράβολα συμμετοχής και την χρήση κάποιων εξαρτημάτων. Ενώ έχει προ πολλού ξεπεραστεί και το χρονικό όριο υποβολής της αίτησης για ομολογκασιόν. Το θέμα είναι ποιες και πόσες εξαιρέσεις μπορούν να γίνουν ώστε το Polo να εμπλουτίσει με την παρουσία του τις Ε.Δ του φετινού WRC, χωρίς αυτό να θίξει τα συμφέροντα των εργοστασιακών ομάδων.

Ερμηνεύοντας τα παραπάνω, καταλαβαίνουμε ότι ο προβληματισμός έχει να κάνει με το γεγονός ότι αν η VW πάρει τώρα ομολογκασιόν για το Polo, σημαίνει ότι είχε έναν μήνα επιπλέον χρόνο εξέλιξης, από τη στιγμή που οι υπόλοιποι είχαν «κατεβάσει τα μολύβια». Με δεδομένο λοιπόν το πόσο ανταγωνιστικό ήταν το αυτοκίνητο τα προηγούμενα χρόνια, είναι λογικό να περιμένει κανείς ότι ξεκινά από μια καλή βάση για να είναι κορυφαίο και φέτος. Ειδικά αν υπολογίσουμε ότι εξελίσσονταν πυρετωδώς ως το τέλος του 2016, με τα –πολλά– χρήματα της VW και τον Ogier στο τιμόνι.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία