Θυμάστε το υπερσπάνιο Hummer T-Rex; Τώρα είναι προς πώληση
Πόσο ελκυστικό θα ήταν ένα πολυτελές Hummer πρώτης γενιάς; Αυτό ακριβώς σκέφτηκε η ιταλική καροτσερία Coggiola και παρουσίασε το Hummer T-Rex.
Λέγεται Hummer T-Rex κι αποτελεί μια πολυτελή εκδοχή του διάσημου Hummer πρώτης γενιάς. Ήρθε πριν υπάρξει η αλματώδης αύξηση στη ζήτηση για SUV μοντέλα και δεν έκανε ποτέ εμπορική καριέρα.
Το Hummer T-Rex εμπνεύστηκε κι υλοποίησε η φημισμένη ιταλική καροτσερία Coggiola. Μας συστήθηκε για πρώτη φορά στην παγκόσμια αυτοκινητιστική σκηνή στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2000.
Το Hummer T-Rex ήταν πολύ ακριβό για να πετύχει εμπορικά. Και βέβαια, προηγήθηκε τις τάσεις για ακριβά SUV
Το στούντιο που ίδρυσε ο Sergio Coggiola σκέφτηκε ότι υπήρχε χώρος στην αγορά για ένα πολυτελές SUV που θα μπορούσε να φτάσει παντού. Ένα Hummer πολυτελείας δηλαδή.
Βασίστηκε στο Hummer H1 αλλά με σαφώς πιο ελκυστικό και πολυτελές περίβλημα από Jeep Grand Cherokee εκείνης της εποχής. Χρησιμοποιούσε τον πετρελαιοκινητήρα V8 6,5 lt της GM και με απόδοση 200 PS, χάριζε στο βαρύ αμάξωμα τελική ταχύτητα 135 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο κοστίζει ένα μεταχειρισμένο στρατιωτικό Hummer H1; [video]
Η κίνηση γινόταν φυσικά κι από τους τέσσερις τροχούς, ενώ το αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων κρατούσε ξεκούραστο τον οδηγό.
Από τη στιγμή που κάτω από το αμάξωμα κρυβόταν το σασί ενός Hummer πρώτης γενιάς, το βάρος έφτανε τα 3.200 kg, ενώ δύο πελώρια ντεπόζιτα καθησύχαζαν το πλήρωμα σχετικά με την αυτονομία. Το πρωτεύον ρεζερβουάρ είχε χωρητικότητα 95 lt και το δευτερεύον άλλα 64.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To ηλεκτρικό Hummer H1 φορά μοτέρ Tesla [video]
Με τέτοιο μεταξόνιο και πελώρια ελαστικά, ο κύκλος στροφής ξεπερνούσε τα 16 m. Οπότε το Hummer T-Rex βολευόταν καλύτερα σε κάλυψη μεγάλων αποστάσεων παρά στα στενά μονοπάτια που απαιτούσαν πολλές μανούβρες.
Δεν θα αναφερθούμε στο αισθητικό αποτέλεσμα, γιατί αυτό είναι κάτι το προσωπικό. Θα σχολιάσουμε μόνο ότι στο μπροστινό μέρος είναι πολύ εμφανής η συγγένεια με το μοντέλο της Jeep.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Drag Race: Hummer H1 εναντίον Suzuki Jimny [video]
Κάτι που δεν μπορούμε να πούμε για το πίσω. Εκεί που το γνήσιο Hummer είχε την καρότσα, το T-Rex μπορούσε να φιλοξενήσει τρίτη σειρά καθισμάτων.
Προσέφερε ανέσεις για έξι επιβάτες, ουσιαστικά απευθυνόταν σε εύπορους Άραβες που ήθελαν κάτι πολυτελές που να ξεχωρίζει. Αλλά και να είναι εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου.
Ένα πραγματικό Hummer αλλά στο -πολύ πιο- εκλεπτυσμένο δηλαδή. Τώρα, αυτό το σπάνιο κατασκεύασμα έχει διανύσει μόλις 3.100 km και μπορεί να γίνει δικό σας.