VW: Νέοι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ 1.500 cc

VW: Νέοι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ 1.500 cc

Oι μικροί βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες της VW, από τον επόμενο χρόνο θα έχουν την ίδια χωρητικότητα, δηλαδή 1.500 cc

Αυξομειώσεις στην χωρητικότητα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου της VW τον επόμενο χρόνο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας οι μικροί βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες της VW, από τον επόμενο χρόνο θα έχουν την ίδια χωρητικότητα, δηλαδή 1.500 cc.

Οι νέοι αυτοί 1500άρηδες κινητήρες θα έχουν μια γκάμα διαφορετικών αποδόσεων, και θα συνυπάρχουν με τον 3κύλινδρο 1000άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα. Οι νέοι αυτοί κινητήρες θα αρχίσουν να μπαίνουν στην παραγωγή περίπου μισό χρόνο μετά την εμφάνιση του ανανεωμένου Golf 7, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στο δεύτερο μισό του 2016. Αναμένεται να είναι πιο ακριβοί σε κόστος παραγωγής, αλλά θα είναι ελαφρύτεροι και πιο οικονομικοίΠροϊόντος του χρόνου οι νέοι 4κύλινδροι 1.5 θα τοποθετηθούν στο Polo και στο νέο Tiguan αλλά και σε μοντέλα της Audi, όπως το Α1 και το Α3 και βέβαια σε μοντέλα της SEAT και της Skoda.

 «Τα νέα κινητήρια σύνολα θα τοποθετηθούν πρώτα στο επερχόμενο ανανεωμένο Golf 7 αλλά όχι από την αρχή του λανσαρίσματος» ανέφερε ο Herbert Diess, διευθύνων σύμβουλος της VW, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης του Detroit και συνέχισε: «θα τους τοποθετήσουμε όταν πλέον θα είναι συμφέρον να το κάνουμε, λόγω των νέων κανονισμών εκπομπών ρύπων, διότι προς το παρόν είναι πιο ακριβοί από τους υπάρχοντες κινητήρες»

Αμφότεροι οι νέοι κινητήρες έχουν την ίδια αρχιτεκτονική με τους υπάρχοντες. Ο βενζινοκινητήρας θα έχει απλώς μεγαλύτερη διάμετρο, προκειμένου ν’ αυξηθεί η χωρητικότητα από τα 1,4 στα 1,5 λίτρα, ενώ θα μειωθεί η διαδρομή του ντίζελ κινητήρα για να «πέσει» από τα 1,6 στα 1,5 λίτρα. Ο βενζινοκινητήρας θα κληρονομήσει την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, όταν υπάρχει μικρό φορτίο και βέβαια θα εξακολουθήσει να είναι άμεσου ψεκασμού με τουρμπίνα.

Και οι δύο νέοι κινητήρες ανήκουν στην ίδια γενιά με τον 3κύλινδρο 1.0 και θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής. «Πρόκειται για μια εξελικτική διαδικασία» εξήγησε ο δρ. Diess. «τόσο ο βενζινοκινητήρας που ανεβαίνει σε χωρητικότητα, όσο και ο ντίζελ που πέφτει, προέρχονται από τους αντίστοιχους 1.4 και 1.6»

Μην ξεχνάμε πως ο Diess ήταν διευθυντής του τμήματος RnD της BMW και αυτός που προώθησε τους κυλίνδρους χωρητικότητας 500cc στην βαυαρική φίρμα ως την βέλτιστη λύση μεταξύ ιπποδύναμης, χαμηλών τριβών, κυβισμού, βάρους και αποδοτικότητας.

Ο ίδιος λέει πως «το σημείο κλειδί είναι πως τα 1.500 cc είναι ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ απόδοσης και οικονομίας. Η διαφορά ανάμεσα στην BMW και την VW είναι η κλίμακα παραγωγής. Στην VW οι αριθμοί είναι πολύ μεγαλύτεροι».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube