Peugeot L500 R HYbrid, φόρος τιμής στην αγωνιστική κληρονομιά της εταιρείας του Sochaux

Peugeot L500 R HYbrid, φόρος τιμής στην αγωνιστική κληρονομιά της εταιρείας του Sochaux

Η Peugeot αποκάλυψε ένα φουτουριστικό αγωνιστικό πρωτότυπο ως αναμνηστικό των 100 ετών από τη νίκη της στο Indianapolis 500 το 1916.

Το πρωτότυπο, που αποκαλύφθηκε αυτό το σαββατοκύριακο που εξελισσόταν ο αγώνας στον οποίο αναφερόταν, ονομάζεται L500 R HYbrid και η Peugeot δηλώνει ότι ζυγίζει μόλις 1.000 kg.
 

Για την κίνησή του φροντίζει ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που ενσωματώνει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με 273 PS που υποβηθείται από ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα, μέγιστης συνολικής απόδοσης 507 PS και ροπής 74,4 kgm. Τα τρία μοτέρ του L500 R HYbrid το εκτοξεύουν στο σπριντ των 0-100 km/h σε 2,5” και στο χιλιόμετρο σε 19”.

Βαμμένο μπλε και μαύρο, όπως και το αυθεντικό L45 του 2016, το χαμηλοπρόφιλο έχει ύψος μόλις ένα μέτρο. Και καθώς είναι μονοθέσιο, η Peugeot λέει ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να ακούει ένα εικονικό συνοδηγό μέσω των ακουστικών εικονικής πραγματικότητας.

Το πρωτότυπο L500 R Hybrid, όπως λέει η Peugeot, αποτίει φόρο τομής στο ηλικίας εκατό ετών διθέσιο ανοιχτού τύπου αγωνιστικό L45 που το έτρεχε τότε ο Dario Resta. Για την κίνηση του L45 φρόντιζε ένα 4κύλινδρος 4,5λιτρος κινητήρας που στο Ιndy 500 του 1916 του έδωσε μέση ωριαία ταχύτητα 135 km/h.

Ο οδηγός του, ο Dario Resta, ήταν μέλος του τιμ «Τσαρλατάνοι», ομάδα που οδήγησε την Peugeot σε τρεις νίκες στις ΗΠΑ, στο Indy 500 speedway, το δεύτερο πιο παλιό σιρκουί στην κόσμο (1913-1919).

Το 1912, το L45 ήρθε να αντικαταστήσει το L76, που ήταν το πρώτο μοντέρνο αγωνιστικό που έπιανε τα 190 km/h. Ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που χρησιμοποίησε 4κύλινδρο κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής.

«Με το L500 R HYbrid αποτίουμε φόρο τιμής στα αγωνιστικά ανδραγαθήματα της Peugeot που χρονολογούνται από τις αρχές του 20ού αιώνα», είπε ο Matthias Hossann, επικεφαλής πρωτοτύπων και προηγμένης τεχνολογίας της εταιρείας. «Εμπνευσμένοι από το ίδιο πνεύμα επιδόσεων και νεωτερισμών, θέλουμε να μεταφέρουμε μια ανάγλυφη, κομψή και τεχνολογική άποψη για το μέλλον της Peugeot στους αγώνες.

[Πηγή Peugeot]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube