Νέο Windbooster Titan, ηλεκτρικό σούπερκαρ από την Κίνα

Νέο Windbooster Titan, ηλεκτρικό σούπερκαρ από την Κίνα

H εταιρεία Cammus μέσω της θυγατρικής της Windbooster λανσάρισε το ηλεκτρικό Titan των 500 ίππων στο 12o AAITF Trade Fair 2016.

Αυτό είναι το εντυπωσιακό κινεζικό ηλεκτρικό σούπερκαρ Windbooster Titan που ντεμπουτάρησε αυτό το σαββατοκύριακο στο Automotive Aftermarket Industry and Tuning στη Shenzhen στην Επαρχία Guangdong.

Το Windbooster Titan με το εντυπωσιακό σουλούπι προδιαθέτει για ένα αυτοκίνητο με εκρηκτικές επιδόσεις. Ο σχεδιασμός του Titan έχει σαφείς επιρροές από τη McLaren P1, αλλά και από σπορ αυτοκίνητα της Lotus και πρόκειται πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο. Κατασκευάζεται από την κινεζική εταιρεία Windbooster Car Corporation που ανήκει στην επίσης κινεζική Cammus, εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων after-market υψηλής απόδοσης.

Η Cammus που ιδρύθηκε το 2008 αποφάσισε να ασχοληθεί με την κατασκευή αυτοκινήτων το 2014 και το Titan είναι το αποτέλεσμα της πρώτης της προσπάθειας. Η εταιρεία όμως στο προσεχές άμεσο μάλλον σκοπεύει να προχωρήσει στην κατασκευή μικρού αριθμού αυτοκινήτων για αποκλειστική χρήση στην πίστα, ενώ στη συνέχεια θα λανσάρει και μια «πολιτική» έκδοση.

Το Titan βασίζεται σε ένα σωληνωτό πλαίσιο κατασκευασμένο από ατσάλι και τιτάνιο. Για την κίνησή του φροντίζουν δύο ηλεκτρομοτέρ, ένα για κάθε πίσω τροχό, με συνδυασμένη ισχύ 500 άλογα και ροπή πάνω 102 kgm. Η ισχύς των μπαταριών ιόντων λιθίου της Panasonic είναι 500V 72kWh. Η συστοιχία τους είναι τοποθετημένη πριν από τον πίσω άξονα, δίνοντας στο Titan χαρακτηριστικά αυτοκινήτου με «κινητήρα στο κέντρο».

Οι διαστάσεις του Titan είναι 4,5 m μήκος, 1,95 πλάτος και 1,2 m ύψος, και η κατανομή βάρους που ανακοινώνει η Windbooster είναι 40:60, χωρίς όμως να μας γνωστοποιεί πόσο ζυγίζει το αυτοκίνητο. Πάντως κάθε ηλεκτρομοτέρ ζυγίζει 75 kg, είναι κόμπακτ σε διαστάσεις 26,5x35x40 cm, και γυρίζει μάξιμουμ στις 12.000 rpm.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος, με πτερύγια εξισορρόπησης, φαρδιά πτέρυγα που στηρίζεται σε δύο λεπτές κολόνες και μαύρο προφυλακτήρα που καταλήγει στο κάτω μέρος του σε διαχύτη με οκτώ πτερύγια.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, η τελική ταχύτητα του Titan φτάνει τα 260 km/h, για να πιάσει τα πρώτα 100 km/h από θέση στάσης χρειάζεται 3,9”, ενώ για τη ρεπρίζ 200-250 km/h, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, χρειάζεται 5,9”. Η αυτονομία του φτάνει τα 400 km και η πλήρης φόρτισή του σε οικιακή πρίζα των 220V χρειάζεται επτά ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή 1,5 ώρα

Το  εσωτερικό του πρωτότυπου Titan, όπως μπορούμε να δούμε από τις φωτογραφίες, διαθέτει αγωνιστικό άρωμα, έχει γίνει χρήση μπόλικου δέρματος, το καντράν είναι πλήρως ψηφιακό, οι ζώνες ασφαλείας είναι της Sparcο, τα πεντάλ διάτρητα και το τιμόνι flat bottomed.

Τα κουμπιά και οι διακόπτες στα πρωτότυπα δεν είναι πάντα στη σωστή θέση και στη σωστή διάσταση, αλλά η Windbooster τα κατάφερε μάλλον καλά. Δείχνουν αρκετά hi-tech και racing, με πιο εντυπωσιακό απ’ όλα το μεγάλο κόκκινο starter, αλλά και τα τρία μεγάλα μπουτόν του Drive Selector.

Περισσότερες πληροφορίες για το Windbooster Titan αναμένονται κατά την Cammus πολύ σύντομα.

[Πηγή  CNfol, Sohu, Guaji μέσω CarNewsChina]   

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube