Alfa Romeo 6C από τον Gianfranco Spano

Alfa Romeo 6C από τον Gianfranco Spano

Πώς άραγε θα ήταν μια Alfa Romeo GT, έτοιμη και ικανή να ανταγωνιστεί τις Aston Martin DB11, BMW 6 Series, Jaguar F-type και Mercedes SL;

Η καλλιέργεια του ταλέντου είναι σημαντικό για να πάει εμπρός ένα άτομο. Στο κόσμο των σχεδιαστών αυτοκινήτου, όμως, μερικοί άνθρωποι έχουν την έμφυτη ικανότητα να δημιουργούν θεαματικές κατασκευές. Έτσι σήμερα, σας παρουσιάζουμε μια τέτοια περίπτωση από την Ιταλία.

Το όνομα του ανθρώπου είναι Gianfranco Spano και σύμφωνα μα το προφίλ του στο LinkedIn μόλις πήρε το πτυχίο του στη Μηχανολογία Αυτοκινήτου στο Universita degli Studi di Modena e Reggio Emilia. Για να αποφοιτήσεις λοιπόν από αυτό το πανεπιστήμιο χρειάζεσαι μια διατριβή. Έτσι ο Gianfranco Spano ετοίμασε μία υπό τη μορφή σχεδιαστικής σπουδής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Alfa Romeo 4C [video]

Ένα μοντέλο σε κλίμακα 1:5, όπως μπορείτε να δείτε και στη συνημμένη gallery, αποτελεί το αντικείμενο της διατριβής του Spano. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με τη βοήθεια της Modelleria Modenese και της Carrozzeria Zanasi, η Alfa Romeo 6C είναι μια σχεδιαστική σπουδή για ένα αυτοκίνητο GT.

Η Carrozzeria Zanasi είναι συνεργάτης της Ferrari από το 1964, όταν εκείνη τη χρονιά ο Enzo έψαχνε για να βρει ένα ατελιέ που θα επισκευάζει τα κατεστραμμένα αυτοκίνητά του. Σήμερα, η Carrozzeria Zanasi μπορεί να προετοιμάσει τη Ferrari σας για να πάρει πιστοποίηση Ferrari Classiche, υπό την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο θα είναι τουλάχιστον 20 ετών. Είναι λοιπόν μάλλον σαφές γιατί η σπουδή υπό κλίμακα 1:5 του Gianfranco μοιάζει τόσο πολύ με Ferrari κι ας φορά τα σήματα της Alfa Romeo.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider

Θα αφήσουμε της φωτογραφίες και τα σχέδια να μιλήσουν από μόνα τους, παρά να μπούμε στον άχαρο ρόλο να προχωρήσουμε σε ερμηνείες εμείς. Αυτό ωστόσο που μας τράβηξε την προσοχή είναι η λεγόμενη Ενεργά Κρυμμένη Οροφή. Αυτό που περιέργως ονομάζεται «οροφή» μπορεί να περηφανεύεται για όχι λιγότερες από τρεις διαμορφώσεις: Κουπέ, Τάργκα και Σπάιντερ. Και είναι δε ακόμα μια μελέτη σε εξέλιξη. Ωστόσο, ο Spano προτίθεται να την πατεντάρει στο εγγύς μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη McLaren 570S [video]

Πίσω από τον οδηγό και το συνοδηγό της 6C, αυτό το εκπληκτικό πρωτότυπο θεωρητικά κρύβει τον 2,9λιτρο V6 με τα 510 άλογα της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Που φυσικά αποτελεί γνήσιο υποσύνολο του 3,9λιτρου V8 της Ferrari California T, μιας και του κόψανε δύο κυλίνδρους. Ακόμη θα θέλαμε να κάνουμε ιδιαίτερη μνεία σε μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια σχετικά με αυτό το πρωτότυπο. Η Alfa Romeo 6C του Gianfranco Spano λέγεται ότι υποστηρίζεται από το πλαίσιο της Ferrari 458 Italia, αλλά και μοιράζεται με αυτή την τελευταία το ίδιο μεταξόνιο και τα ίδια μετατρόχια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio [video]

Αν καλοεξετάσεις τη σπουδή υπάρχει κάπου διάχυτος ένας αέρας έμπνευσης από McLaren 570S και Ferrari 488 GTB στο πίσω μέρος και μπόλικη Alfa Romeo 4C στο προφίλ. Αλλά παρόλα αυτά, ο Gianfranco Spano αξίζει το χειροκρότημά μας για ότι παρουσίασε στη διατριβή του.

Bravo, caro signore!

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube