Το νέο Subaru WRX δεν θα είναι (ακόμα) υβριδικό

Το νέο Subaru WRX δεν θα είναι (ακόμα) υβριδικό

Το νέο Subaru WRX, που θα παρουσιαστεί το 2018, θα εξακολουθήσει να έχει συμβατική τεχνολογία, όπως επιβεβαίωσαν πηγές από την ιαπωνική εταιρεία, αποκλείοντας έτσι τη φημολογία περί υβριδικού συστήματος.

Σε αντίθεση με το νέο Impreza που βασίζεται στην εντελώς νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει και υβριδικό σύστημα, το αναβαθμισμένο WRX θα εξακολουθήσει να βασίζεται στην υπάρχουσα πλατφόρμα.

Αυτό σημαίνει ότι οι φήμες πως η Subaru σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα νέο σύστημα μετάδοσης που θα συνδυάζει τον αναβαθμισμένο 2λιτρο τούρμπο κινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα με δύο χρόνια ακόμα για να επιβεβαιωθούν. Υψηλά ιστάμενο στέλεχος της Subaru φρόντισε να μετριάσει τις προσδοκίες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Το απόλυτο Subaru WRX παραγωγής

«Το WRX θα δεχτεί σύντομα μια σημαντική ανανέωση, αλλά δεν θα είναι αλλαγή γενιάς, επειδή η τελευταία γενιά παρουσιάστηκε μόλις το 2015. Άρα εντελώς νέο μοντέλο θα δείτε μόλις κλείσει ο κύκλος ζωής του παρόντος, που είναι περίπου πέντε χρόνια, δηλαδή το 2020». Και συνεχίζει: «θα μας άρεσε πολύ να βασίζεται το WRX στη νέα πλατφόρμα, διότι θα ήταν σημαντικά καλύτερο, αλλά το μοντέλο που θα παρουσιάσουμε το 2018 θα είναι μόνο ένα facelift».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οδηγούμε στην πίστα το νέο Subaru WRX STI

Η τάση που θέλει τα σπορ μοντέλα να αποκτούν και ηλεκτρικά μοτέρ προκειμένου να ρίξουν τις εκπομπές CO2 και να επωφεληθούν από την επιτάχυνση που προσφέρει ένα υβριδικό σύστημα, γίνεται ολοένα και πιο κυρίαρχη. Η νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru (SGP), στην οποία βασίζεται το νέο Impreza, είναι συμβατή με την τοποθέτηση ενός υβριδικού συστήματος. Με άλλα λόγια είναι σχετικά απλό να τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα, εγκαινιάζοντας μια νέα γενιά τετρακίνησης για μοντέλα επιδόσεων, όπως το WRX.

Αναφερόμενος στο χρόνο που χρειάζεται να εξελιχθεί ένα μοντέλο επιδόσεων πάνω στη νέα πλατφόρμα, ο μηχανικός της Subaru είπε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να είναι απολύτως βέβαιη για το κατά πόσο ένα νέο WRX θα ήταν λειτουργικό, ώστε να «σπάσει» τον κύκλο ζωής του παρόντος μοντέλου.

«Με τη νέα πλατφόρμα και την τοποθέτηση του τούρμπο κινητήρα σε αυτή, θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά πράγματα», παραδέχτηκε, αλλά υποστηρίζει ότι «δεν είναι μόνο το κόστος. Όλα τα προϊόντα έχουν έναν κύκλο ζωής, τον οποίο δεν είναι σωστό να μικρύνεις. Η εξέλιξη ενός νέου μοντέλου είναι χρονοβόρα και υπάρχουν εκατοντάδες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Δεν είναι τόσο απλό να πάρεις ένα κινητήρα από ένα πλαίσιο, να τον τοποθετήσεις σε ένα νεότερο και όλα καλά. Μιλάμε για μία εντελώς νέα ρύθμιση ανάρτησης, αλλά και συνολικής εξέλιξης, η οποία απαιτεί χρόνο».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλη η διαδρομή στο Isle of Man με τον Mark Higgins [video]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube