Το νέο Nissan Micra στο μικροσκόπιο του DRIVE

Το νέο Nissan Micra στο μικροσκόπιο του DRIVE

Γνωρίζουμε από κοντά το ολοκαίνουργιο σουπερμίνι της Nissan, που άλλαξε διαμετρικά ρότα και κέρδισε τους πάντες με την εμφάνισή του.

Κατά γενική ομολογία στην εφετινή έκθεση «AYTOKINHSH FISIKON 2016», έναν από τους πιο βασικούς ρόλους είχε το ολοκαίνουργιο Nissan Micra, που είδαμε για πρώτη φορά στο σαλόνι του Παρισιού.

Εκμεταλλευόμενοι την ευκαιρία, πήραμε μια καλή πρώτη γεύση από το νέο μοντέλο και μπορούμε να δηλώσουμε υπεύθυνα ότι δικαίως έχει τύχει τόσο κολακευτικής υποδοχής από όλους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέο Nissan Micra 2017 [video]

Ξορκίζοντας το πρόσφατο παρελθόν που το ήθελε ένα μοντέλο οικονομικής επιλογής, το νέο Micra ξεχειλίζει από δυναμισμό και η γραμμή του κάνει αίσθηση. Με έναν εξαιρετικά πετυχημένο συνδυασμό μοντέρνου, δυναμικού και σύγχρονου, η νέα γενιά και συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο μια ιστορία 30 ετών.

Έχει ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο Sway που είδαμε το 2015 στο Σαλόνι της Γενεύης, κι αυτό σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο αθλητικά σχήματα της κατηγορίας. Τα φώτα, οι κολόνες του αμαξώματος, τα μεγάλα τόξα των θόλων, όλα φτιάχνουν την εικόνα ενός αυτοκινήτου που ακόμα και σταματημένο δείχνει να κινείται.

Δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί οι διαστάσεις του, όμως με δεδομένη την κοινή χρήση της πλατφόρμας με το Renault Clio το συνολικό μήκος αναμένεται κοντά στα 4,05 m, με μεταξόνιο 2.589 mm. Ωστόσο είναι πρακτικά αδύνατο να καταλάβεις με το μάτι τη συγγένεια με το Clio, ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd 0,29 είναι ακόμα ένα υψηλό σκοράρισμα του Micra.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Renault Clio 1.5 dCi 90 PS Euro6

Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η εικόνα της καμπίνας. Συμπληρώνεται δε από πολύ πιο ουσιαστικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα η άψογη θέση οδήγησης, με άφθονο χώρο, καλοσχεδιασμένο κάθισμα και τηλεσκοπική ρύθμιση στο τιμόνι. Το τελευταίο είναι σωστά ευθυγραμμισμένο ως προς τον κορμό του σώματός σου και παρότι φορτωμένο με κουμπάκια δε σου προκαλεί ζαλάδα. Το ίδιο ισχύει και για τη γενικότερη εργονομία του αυτοκινήτου.

Ο πίνακας οργάνων είναι απλός κι ευανάγνωστος, πιστός στην εικόνα των σύγχρονων Nissan. Αυτό σημαίνει ότι έχει όλα τα ψηφιακά στοιχεία που χρειάζονται για να δείχνει σύγχρονος αλλά και να δίνει πληροφορία. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα πολυμέσων του ταμπλό, με τη μεγάλη οθόνη αφής. Στις πλούσιες εκδόσεις μάλιστα διαθέτει και ηχοσύστημα της Bose εξελιγμένο ειδικά για την περίπτωση του Micra, με ένα ηχείο στο προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού.

Το πίσω κάθισμα δεν είναι από τα πιο ευρύχωρα που υπάρχουν στην κατηγορία όμως είναι σίγουρα επαρκές. Το ίδιο ισχύει και για το πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, όμως έχει κανονικό σχήμα και - διαιρούμενη πλάτη στο πίσω κάθισμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Nissan Qashqai 1.6 dCi CVT 2WD

Στο ταμπλό υπάρχει ένα σεβαστό μαλακό κομμάτι πλαστικού που δίνει πολύ ποιοτική αίσθηση, ενώ τα υπόλοιπα, σκληρά τμήματα που βρίσκονται στα υπόλοιπα σημεία δε δείχνουν φτωχά. Οι χώροι για μικροαντικείμενα δεν ξεχειλίζουν, απλώς επαρκούν, αυτό που ξεχειλίζει όμως είναι τα συστήματα ασφάλειας: Υπάρχει αυτόματο φρενάρισμα, αποφυγή ακούσιας αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματοι προβολείς και το infotainment με φωνητικό έλεγχο, εφαρμογές και μια 7ιντση οθόνη αφής.

Όπως έχετε ήδη διαβάσει, το Micra αρχικά θα διατίθεται είτε με τον 900άρη 3κύλινδρο turbo κινητήρα των 90 ίππων που ξέρουμε από το Clio, είτε με τον 1.5 dCi των επίσης 90 ίππων. Αμφότεροι θα συνδυάζονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ενώ το πιθανότερο είναι ότι θα υπάρξουν και εκδόσεις με κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Αργότερα τη γκάμα θα συμπληρώσει ένας βασικός ατμοσφαιρικός 1.000άρης με 73 ίππους, ενώ εάν κρίνουμε από τη γκάμα του Clio δεν αποκλείεται να δούμε και μια πιο σβέλτη έκδοση με τον 1.2 TCe.

Με το νέο Micra να περνάει με άνεση όλες τις κατατακτήριες εξετάσεις, μένει απλώς να περιμένουμε λίγο ακόμα για την οδηγική του εικόνα. Μέχρι τότε, κρατείστε απλώς ότι θα ξεκινήσει να πωλείται στη χώρα μας την ερχόμενη άνοιξη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube