Με 600 άλογα και 4κίνηση η νέα BMW M5

Με 600 άλογα και 4κίνηση η νέα BMW M5

Η BMW M5 θα είναι τετρακίνητη για πρώτη φορά στα 32 χρόνια ιστορίας του μοντέλου.

Η νέα BMW M5 ετοιμάζεται πυρετωδώς και σύντομα θα κάνει την επίσημη εμφάνισή της. Για πρώτη φορά στα 32 χρόνια ιστορίας του μοντέλου θα έχει τετρακίνηση για να περάσει στο δρόμο την ισχύ του biturbo V8 κινητήρα.

Η τετρακίνητη νέα Μ5 περιγράφεται από τους μηχανικούς της BMW ως η πιο ισχυρή, η πιο γρήγορη σε επιτάχυνση αλλά και η πιο προηγμένη τεχνολογικά και ικανή στις στροφές έκδοση του μοντέλου. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της BMW Hildegard Wortmann, το αυτοκίνητο θα καθορίσει το μέλλον των σπορ σεντάν με τον ίδιο τρόπου η Σειρά 7 το κάνει για τις πολυτελείς λιμουζίνες. Όπως δηλαδή η Σειρά 7 όρισε το τεχνολογικό πλαίσιο της μάρκας για την ημιαυτόνομη και αυτόνομη οδήγηση, το ίδιο θα κάνει η M5 για την επόμενη γενιά σπορ μοντέλων της μάρκας.

Διαβάστε ακόμη Αφιέρωμα BMW M Division

Η βάση θα είναι φυσικά η νέα Σειρά 5 την οποία ήδη δοκιμάσαμε στην έκδοση 520d. Η κορυφαία έκδοση θα φορά μια αναβαθμισμένη εκδοχή του διτούρμπινου V8 της σημερινής Μ5, με την απόδοση να φτάνει στους 600 ίππους. Η χωρητικότητα θα διατηρηθεί στα 4,4 λίτρα και η περιεχόμενη γωνία του V στις 90 μοίρες. Οι τουρμπίνες είναι τεχνολογίας twin scroll. Το κιβώτιο θα είναι 8άρι αυτόματο και όχι διπλού συμπλέκτη, της ZF, εξελιγμένο πάνω σε αυτό που χρησιμοποιούν και οι μικρότερες εκδόσεις της νέας Σειράς 5. Η τετρακίνηση θα βασίζεται σε ένα κεντρικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, στον άξονα εξόδου του κιβωτίου. Η κατανομή θα είναι διαρκώς μεταβαλλόμενη. Και στη ρύθμιση Μ Dynamic θα μεταφέρει το 100% της ροπής πίσω. Η Μ5 δηλαδή θα επιστρέφει στις ρίζες της και θα γίνεται αποκλειστικά πισωκίνητη. Η επιτάχυνση 0-100 km/h αναμένεται να απαντά στα 3,5” της Mercedes E63 S.  

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M3 [video]

Η ανάρτηση θα αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το αμάξωμα θα έχει ενισχύσεις και τεχνολογίες εξοικονόμησης βάρους, όπως ο συνδυασμός αλουμινίου με ατσάλι υψηλής αντοχής και ανθρακόνημα στη δομή του σασί. Το βάρος αναμένεται να μην ξεφύγει από τα 1.870 kg του προηγούμενου μοντέλου, παρά την 4κίνηση, την αύξηση των διαστάσεων και τον επιπλέον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.  



Το αυτοκίνητα θα ξεχωρίζει από τους πολύ διαφορετικούς, πιο επιθετικούς προφυλακτήρες με μεγάλους αεραγωγούς εμπρός και διαχύτη πίσω, του καθρέφτες, τα τονισμένα νεφρά στη μάσκα. Τα φτερά θα είναι φουσκωμένα και οι εξατμίσεις θα βγάζουν μάτι. Το μήκος έχει αυξηθεί 36 mm και το πλάτος 8 mm. Το μεταξόνιο είναι 7 mm πιο μακρύ. Και σε συνδυασμό με τους νέους τροχούς τα μετατρόχια είναι σημαντικά φαρδύτερα από τα 1.625 εμπρός και 1.580 mm πίσω, του σημερινού μοντέλου.    

Πηγή Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube