Μάζευε καρότσια στο parking του mall και μόλις παρέλαβε την Pagani Huayra Hermes Edition [video]

Μάζευε καρότσια στο parking του mall και μόλις παρέλαβε την Pagani Huayra Hermes Edition [video]

Η Pagani σε συνεργασία με την Hermes έφτιαξε το μοναδικό δείγμα μιας ειδικής έκδοσης για έναν ξεχωριστό πελάτη.

Όπως συνηθίζει, η Pagani υπερβαίνει λίγο τον προκαθορισμένο αριθμό παραγωγής των μοντέλων της και ταυτόχρονα κρατά ψηλά το ενδιαφέρον μας για αυτά και γεμίζει τα ταμεία της, κατασκευάζοντας ειδικές εκδόσεις.

Ενώ είχε ήδη παρουσιαστεί η Huayra, συνέχισε να φτιάχνει ειδικές εκδόσεις της Zonda κατ’ απαίτηση των σημαντικών πελατών. Σταμάτησε μόνο όταν πλέον η Mercedes-AMG που την προμηθεύει με κινητήρες δεν είχε πλέον άλλο stock από μπλοκ του ατμοσφαιρικού V12, ενώ η παραγωγή του είχε σταματήσει πολύ νωρίτερα.



Στην περίπτωση της Huayra, ήδη έχει κατασκευαστεί η ειδική έκδοση BC. Ισχυρότερη, ελαφρύτερη και πιο σκληροπυρηνική, αφιερωμένη στον φίλο του Horacio Pagani και συλλέκτη των αυτοκινήτων του Benny Caiola. Στο μεταξύ, περιμένουμε την Huayra roadster που έχει ήδη παρουσιαστεί σε εκλεκτούς πελάτες σε πριβέ εκδήλωση στο εργοστάσιο. Και στο μεταξύ, βλέπουμε την κουπέ στην ειδική έκδοση Hermes Edition.

Είναι το ένα και μοναδικό δείγμα που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τον γνωστό οίκο μόδας κατ’ απαίτηση του πολυεκατομμυριούχου επιχειρηματία και συλλέκτη υπεραυτοκινήτων Manny Khoshbin. Το σκούρο καφέ χρώμα είναι σχεδόν διάφανο αφήνοντας την πλέξη του ενισχυμένου με τιτάνιο ανθρακονήματος σε κοινή θέα. Βέβαια το φινίρισμα είναι ένα σωστό έργο τέχνης. Κατά τη γνώμη μας δείχνει εξαιρετικά όμορφη, εκλεπτυσμένα επιθετική, σχεδόν μυστηριώδης. Λιγότερο φανταχτερή, σαφώς πιο αριστοκρατική και με πιο φίνο γούστο είναι διαμορφωμένη η καμπίνα. Το γυμνό αλουμίνιο είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα, που ταιριάζει τέλεια με τις επιφάνειες του γυμνού καλογυαλισμένου ανθρακονήματος και το απαλό μπεζ των αφράτων δερμάτινων επενδύσεων. Η ποιότητα και η σχολαστική προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια είναι αξεπέραστη. Τεχνίτες με μεράκι κάνουν θαύματα όταν πρόκειται για κάτι πολύ ξεχωριστό, και ταυτόχρονα όταν δεν υπάρχει πίεση χρόνου και περιορισμός στο κόστος.



Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση, μάλλον πιο ενδιαφέρουσα από το αυτοκίνητό του. Είναι ένας άνθρωπος που ενσαρκώνει το αμερικάνικο όνειρο, στην πλέον θριαμβευτική μάλιστα μορφή του. Ο καταγόμενος από την Μ. Ανατολή Manny Khoshbin, όπως λέει ο ίδιος στο βιογραφικό του στην προσωπική του σελίδα στο διαδίκτυο, έφτασε στην Αμερική σε ηλικά 14 ετών, χωρίς φράγκο στην τσέπη. Η πρώτη του δουλειά ήταν σε ένα πολυκατάστημα Kmart, γνωστή αλυσίδα στις ΗΠΑ. Μάζευε τα καρότσια από το parking, έναντι 3,15$ την ώρα. Ανακηρύχθηκε υπάλληλος του μήνα για τέσσερις συνεχόμενους μήνες και γρήγορα πήρε πόστο βοηθού πωλήσεων στο τμήμα αθλητικών ειδών.


O Manny Khoshbin

Ήταν όμως ανήσυχος και ήθελε κάτι περισσότερο από έναν μισθό. Έτσι ξεκίνησε να δουλεύει ως πωλητής σε μία εταιρεία που πουλούσε πόρτα-πόρτα σακκουλάκια με ξηρούς καρπούς και γλυκίσματα. Μέσα σε δύο μήνες έγινε ο πιο αποδοτικός πωλητής της εταιρείας. Μια μέρα, ψωνίζοντας είδε πως το εμπόρευμα που πουλούσε υπήρχε στα καλάθια του super market σε οικονομικές συσκευασίες. Κάνοντας τους υπολογισμούς είδε ότι η τιμή μονάδας έβγαινε κατά τι μικρότερη από αυτή που ο ίδιος αγόραζε από το αφεντικό του. Οπότε έτσι ξεκίνησε την πρώτη δική του επιχείρηση, σε ηλικία 18 ετών και ενώ συνέχιζε την φοίτησή του σχολείο. Οι βασικοί πελάτες του ήταν συνεργεία και εκθέσεις αυτοκινήτων. Και τα πήγαινε περίφημα. Μέχρι που… τον έκλεισαν. Γιατί συσκεύαζε μόνος σε ένα γραφειάκι τις σακούλες με τα γλυκίσματα που αγόραζε χύμα, αλλά δεν είχε την ειδική άδεια που απαιτούνταν για κάτι τέτοιο.



Το ’91 σε ηλικία 21 ετών του παρουσιάστηκε μία εταιρεία να αγοράσει ένα βενζινάδικο με προκαταβολή μόλις 10% και άρπαξε την ευκαιρία επενδύοντας όλες του τις οικονομίες. Αλλά η εταιρεία που του έκανε την χρηματοδότηση αποδείχτηκε απάτη, οπότε έχασε τα πάντα. Άφραγκος, κατάφερε να βγάλει το ’92 άδεια μεσίτη ακινήτων και να εργάζεται σε μία εταιρεία που είχε δική της τράπεζα για να χρηματοδοτεί τα ακίνητα που πουλούσε. Μετά από μόλις έξι μήνες τα είχε πάει τόσο καλά που άνοιξε δικό του μεσιτικό γραφείο.

Σήμερα διευθύνει πολλές επιχειρήσεις σε διάφορους τομείς δραστηριότητας. Η εταιρεία ακινήτων του έχει ένα πορτφόλιο που ξεπερνά τα 205.000 στρέμματα σε 6 διαφορετικές πολιτείες των ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube