Το Italdesign Zerouno αναβιώνει την παράδοση της ιταλικής carozzeria

Το Italdesign Zerouno αναβιώνει την παράδοση της ιταλικής carozzeria

Η Italdesign θα επικεντρωθεί στην κατασκευή custom υπεραυτοκινήτων, ως οφείλει μια παραδοσιακή στις αρχές και υπερσύγχρονη στην τεχνολογία carozzeria.

H Italdesign, ο διάσημος σχεδιαστικός οίκος που ίδρυσε ο τεράστιος Giorgetto Giugiaro στο Τορίνο το 1968 ανήκει πλέον στην Lamborghini και υπό αυτή την έννοια στην ευρύτερη οικογένεια του Ομίλου VW.

Εκτός από concept cars για λογαριασμό άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών και σχεδιαστικές μελέτες για διάφορες εφαρμογές, o οίκος Italdesing στο εξής θα γίνει μια παραδοσιακής στις αρχές και υπερσύγχρονη στην τεχνολογία carozzeria. Θα κατασκευάζει εξωτικά υπεραυτοκίνητα σε ελάχιστα αντίτυπα, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Η φαντασία του Filippo Perini, επί δεκαετίες αρχισχεδιαστή της Lamborghini (δημιουργία του μεταξύ άλλων η Aventador) απελευθερωμένη από τους περιορισμούς που διέπουν την σχεδίαση ενός μοντέλου κανονικής παραγωγής, θα εκφράζεται με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο. Η Italdesign θέλει να χτίσει την δική της ταυτότητα ως κατασκευαστής εξωτικών hypercars, αλλά ταυτόχρονα να δίνει στους εκλεκτούς πελάτες της την ευχέρεια της απολύτως προσωπικής σχεδίασης κάθε μονάδας.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την πισωκίνητη Lamborghini Huracan LP580-2 [video]

Το όνομα Zerouno, σημαίνει «μηδέν-ένα». Και είναι ακριβώς αυτό, το πρώτο από μία σειρά νέων αυτοκινήτων που ετοιμάζουν ο Perini και η Italdesign. Βασίζεται στην Huracan, αλλά διαφέρει από αυτήν πολύ περισσότερο όσο το μοντέλο της Lamborghini από το «αδελφό» Audi, ας πούμε. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Η εξαιρετικής ποιότητας και τριπλής στρώσης βαφή έχει αφήσει δύο σημεία σε κοινή θέα, μόνο με το βερνίκι. Το αυτοκίνητο στη μορφή που το βλέπουμε είναι ήδη 40 κιλά ελαφρύτερο από την Huracan Performante. Και έχουν έτοιμο το κιτ για πίστα με το οποίο μπορεί να ελαφρώσει άλλα 100 κιλά, με τα 30 από αυτά να εξοικονομούνται από τα καθίσματα και επενδύσεις της καμπίνας. Μιλώντας για την οποία, είναι επίσης σημαντικά αλλαγμένη σε σχέση με τα συγγενή μοντέλα. Όχι μόνο στη γενικότερη διάταξη, αλλά και σε λεπτομέρειες όπως στις ραφές των επενδύσεων δέρματος και αλκαντάρα, αλλά και στα γραφικά της οθόνης TFT που απεικονίζουν τα όργανα ελέγχου.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε το Audi R8 στην πίστα των Σερρών [video]

Ο κινητήρας είναι V10 και αποδίδει 640 ίππους, όσους και στην Huracan Perforante. Ενώ η Italdesign προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα βελτίωσης με μηχανικό συμπιεστή. Όπως ορίζει η πλατφόρμα, το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη και η μετάδοση γίνεται μέσω και των τεσσάρων τροχών. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2” και η τελική φτάνει τα 330 km/h. Το σχέδιο του Perini δίνει μεγάλη έμφαση στην αεροδυναμική. Δεν έχει την ενεργή αεροδυναμική της Lamborghini Huracan Performante, αλλά η Italdesign έχει καταθέσει τρεις πατέντες για αεροδυναμικές λύσεις που εφαρμόζονται στο Zerouno. Κάποιες από αυτές εντοπίζονται στις ζάντες, με ειδικά ανθρακονημάτινα καλύμματα να μειώνουν την αντίσταση και να διευκολύνουν την ψύξη των φρένων. Τα βράγχια στα εμπρός φτερά είναι εκεί για να εκτονώνεται η πίεση από την περιστροφή των εμπρός τροχών και να απάγουν τη θερμότητα. Ενώ η λεπτή τραπεζοειδής εισαγωγή επικοινωνεί με τους δύο αεραγωγούς στο καπό, με την εκτόνωση της πίεσης να αυξάνει την αρνητική άντωση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube