Η McLaren επιβεβαίωσε την P15. Και θα είναι ό,τι πιο extreme έφτιαξε ποτέ

Η McLaren επιβεβαίωσε την P15. Και θα είναι ό,τι πιο extreme έφτιαξε ποτέ

Αυτή η καμουφλαρισμένη 675 LT είναι η επόμενη McLaren της σειράς Ultimate, το πιο ακραίο αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας.

Η McLaren επιβεβαίωσε ότι θα παρουσιάσει του χρόνου ένα νέο μοντέλο της σειράς Ultimate, εστιασμένο στη χρήση στην πίστα αλλά ταυτόχρονα ικανό και νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο. Σύμφωνα με πηγές του εργοστασίου, θα είναι το πιο ακραίο μοντέλο της μάρκας μέχρι σήμερα.

Αρχικά έγινε γνωστό με την κωδική ονομασία P15. Το αυτοκίνητο έχει εντοπιστεί εδώ και καιρό να δοκιμάζεται ως μια καμουφλαρισμένη McLaren 675 LT. Πληροφορίες από το Woking κάνουν λόγο για το πιο σκληροπυρηνικό μέχρι σήμερα μοντέλο, το οποίο θα θυσιάζει σε μεγάλο βαθμό την πρακτικότητα προς όφελος της απόδοσης στην πίστα. Θα είναι διθέσιο (αν και μία τριθέσια διάδοχος της McLaren F1 επίσης είναι στα σκαριά) και θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη νέα McLaren 570S [video]

Το μουλάρι δοκιμών δείχνει την ακραία αεροδυναμική, με μεγάλα βοηθήματα, αεραγωγούς και επιθετική σχεδίαση προφυλακτήρων. Ανοίγματα στην εισαγωγή φαίνεται να οδηγούν τον αέρα κάτω από το καπό και γύρω από το κοκπιτ, πράγμα που αν επιβεβαιωθεί σημαίνει ότι αναγκαστικά θα καταργηθεί ο εμπρός χώρος αποσκευών. Αντίθετα με την P1, οι πυλώνες της πίσω αεροτομής θα είναι σταθεροί, από την άλλη η πτέρυγα θα αλλάζει κλίση, στα πρότυπα του συστήματος DRS της Formula 1.

Οι πληροφορίες μιλούν για ένα ελαφρύτερο και απλούστερο σύστημα κίνησης. Αντί του υβριδικού της P1, η P15 θα έχει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του Μ840Τ, του V8 4.0 biturbo ο οποίος χρησιμοποιείται και στην 720S. Εξελιγμένα σωθικά θα διασφαλίζουν την αύξηση της ισχύος στη ζώνη των 800 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ   Οδηγούμε τη McLaren 650S [video]

Η P15 θα χτίζεται γύρω από το Monocage II, το μονοκόκ ανθρακονημάτινο σασί δεύτερης γενιάς της McLaren. Το εσωτερικό θα είναι λιτό, πολύ κοντά στην ατμόσφαιρα ενός αγωνιστικού πρωτοτύπου. Το βάρος θα είναι κάτω από τα 1.300 kg, διαφορά σημαντική σε σχέση με τα 1.547 kg της P1. Η παραγωγή υπολογίζεται ότι θα περιοριστεί στα 500 κομμάτια. Οι υποψήφιοι πελάτες θα προσκληθούν για να πάρουν μια πρώτη γεύση σε ειδική πριβέ παρουσίαση πριν το τέλος του χρόνου. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν περίπου την ίδια εποχή που θα αποκαλυφθεί η μορφή της τριθέσιας BP23 η οποία θα έχει εξίσου ακραίες προδιαγραφές, ίσως ακόμη περισσότερη δύναμη, αλλά πιο πολιτισμένο χαρακτήρα. Άλλωστε η McLaren την ονομάζει Hyper GT.



Πηγή Autocar
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube