Hypercar με 1.300 PS από δύο λίτρα και σε ειδική έκδοση πίστας

Hypercar με 1.300 PS από δύο λίτρα και σε ειδική έκδοση πίστας

Το R50, το hypercar της Mercedes-AMG με υβριδική τεχνολογία από την F1 θα παραχθεί και σε ειδική έκδοση για πίστα.

Η Mercedes-AMG θα παρουσιάσει του χρόνου το πρώτο concept του R50. Του υπεραυτοκινήτου των 1.300+ ίππων που ανακοίνωσε πριν μερικούς μήνες ότι θα φτιάξει για να ανταγωνιστεί τα κορυφαία hypercars του πλανήτη.

Το R50 θα έχει να κοντράρει για να κοντράρει μεγαθήρια σε απόδοση και κύρος, όπως η LaFerrari, η McLaren P1, η Porsche 918 Spyder, αλλά και η Bugatti Chiron. Στο παιχνίδι θα μπει τα επόμενα χρόνια και το αυτοκίνητο που δημιουργούν από κοινού η Aston Martin με τη Red Bull, διά χειρός Adrian Newey και το οποίο είναι γνωστό με το όνομα AM-RB 001.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη McLaren 570 S [video]

Το 2017 συμπληρώνονται 50 χρόνια από την ίδρυση της AMG.  Η οποία στην αρχή ήταν μια ανεξάρτητη εταιρεία εξειδικευμένη στη βελτίωση και στην αγωνιστική προετοιμασία αυτοκινήτων της Mercedes. Αρκετά καλή και με πολλές επιτυχίες, ώστε τελικά να γίνει επίσημος συνεργάτης του εργοστασίου και στην συνέχεια να αγοραστεί από την Mercedes-Benz.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Το πιο πρόσφατο project και αυτό με το οποίο θα ασχοληθεί η εταιρεία στο άμεσο μέλλον είναι το R50, για το οποίο σας είχαμε μιλήσει πριν λίγους μήνες. Ένα μελλοντικό hypercar  για το οποίο έχουν βάλει στόχο απόδοσης 1.300 ίππων, και αναλογία 1 kg/PS. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι το αυτοκίνητο θα έχει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με τεχνολογία από την F1. Με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης μόλις δύο λίτρων και τεσσάρων κυλίνδρων. Και δύο ηλεκτροκινητήρες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S [video]

Καθώς πρόκειται για ένα τρομερά εξεζητημένο αυτοκίνητο, η εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει και μία ειδική έκδοση μόνο για πίστα, όπως άλλωστε κάνει η Ferrari με τα μοντέλα FXX. Η ίδια πρακτική ακολουθείται επίσης και στο AM-RB 001. Περιμένουμε να δούμε πόσο πιο μακριά μπορεί να πάει τον σχεδιασμό και τις τεχνικές προδιαγραφές η Mercedes, καθώς έτσι κι αλλιώς το… βασικό μοντέλο θα έχει ανθρακονημάτινο πλαίσιο και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολο να πιστέψει κανείς τα νούμερα απόδοσης που ανακοινώνονται για την υβριδική κινητήρια μονάδα. Πως άραγε θα βγάλουν περισσότερη δύναμη; Αναμένουμε με ενδιαφέρον.

[Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube