H Lamborghini Huracán Performante χωρίς καμουφλάζ

H Lamborghini Huracán Performante χωρίς καμουφλάζ

Η επερχόμενη Lamborghini Huracán Performante ανοίγει τα «φτερά» της στην Πορτογαλία και δεν δείχνει και τόσο όμορφη.

Αφού είδαμε καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της επερχόμενης Huracán Performante να γυρίζει στην πίστα της Imola και στην πίστα του Nürburgring ήταν θέμα χρόνου οι κατάσκοποι να την απαθανατίσουν και χωρίς καμουφλάζ.

Το αυτοκίνητο της Lambo που φιλοδοξεί να κάνει το απόλυτο ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα του Nürburgring, παίρνοντας τον επίζηλο τίτλο από την Porsche 918 Spyder, έκανε την εμφάνιση χωρίς καμουφλάζ στην Πορτογαλία. Πρόκειται και πάλι για ένα πρωτότυπο, αλλά πολύ κοντά στο αυτοκίνητο παραγωγής, βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα, επιδεικνύοντας την περίπλοκη πίσω πτερυγά της.

Ο λόγος που η Huracán Performante χαρακτηρίζεται τόσο ειδική περίπτωση είναι όχι μόνο διότι κατασκευάζεται από συνθετικά υλικά, αλλά και διότι  διαθέτει ένα αεροδυναμικό πακέτο που η Lamborghini αποκαλεί Aerodynamica Lamborghini Attiva. Είναι ενεργό και αλλάζει το αεροδυναμικό φορτίο μέσω της λειτουργίας δύο φλαπ εκατέρωθεν της πίσω πτέρυγας. Αντί για κάποιο βαρύ υδραυλικό σύστημα, τη δουλειά κάνουν μικροί ηλεκτροκινητήρες. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, εκτός από το μειωμένο βάρος, έχει και πολύ πιο άμεσο χρόνο απόκρισης, ως και πέντε φορές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο επαναστατικό συνθετικό υλικό από τη Lamborghini [video]

Το έξυπνο αεροδυναμικό σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητα μεταξύ 69 και 310 km/h, προκειμένου να κάνει τη μικρή σκληροπυρηνική Lamborghini  όσο το δυνατόν αποδοτικότερη αεροδυναμικά. Το καπό που σκεπάζει το μοτέρ V10 διαθέτει δύο scoops: Το ένα είναι υπεύθυνο για να τροφοδοτεί με κρύο αέρα την εξάτμιση, ενώ το άλλο κατευθύνει τη ροή του αέρα στην πτέρυγα. Ανάλογα με την περίσταση, τα διπλά φλαπ μπορούν να ανοίξουν ξεχωριστά ή ταυτόχρονα, ενώ η ροή του αέρα συνεχίζει να υφίσταται μέσω μιας εξόδου, εγκατεστημένης στο κάτω μέρος της πτέρυγας.

Eπανερχόμενοι στα συνθετικά υλικά, η τεχνολογία αυτή εφαρμόζεται τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα, με στόχο τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση βάρους. Η δίαιτα αναμένεται να επιτύχει μείωση κατά 41-45 kg, ενώ η ισχύς από τον 5,2λιτρο V10 θα είναι αυξημένη κατά 40 PS, φτάνοντας τους 640. Ταχύτερο όσον αφορά τις αλλαγές σασμάν, νέο σύστημα εξάτμισης (κατά 11 kg ελαφρύτερο) λάστιχα ειδικού σχεδιασμού και αναθεωρημένη ανάρτηση έρχονται να συμπληρώσουν τις αναβαθμίσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την πισωκίνητη Lamborghini Huracán LP580-2 [video]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την πισωκίνητη Lamborghini Hurac
án LP610-4

Αναλογιζόμενοι την ανυπαρξία καμουφλάζ στο πρωτότυπο της Πορτογαλίας, υποπτευόμαστε ότι η επίσημη αποκάλυψη του αυτοκινήτου είναι θέμα ελαχίστων ημερών. Γνωρίζουμε βέβαια ότι το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στο σταντ της Sant’Agata σε τρεις εβδομάδες στο Salon de l’Auto 2017, αλλά θεωρούμε πολύ πιθανή την online αποκάλυψη αν όχι το σαββατοκύριακο, στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

[Πηγή φωτογραφίας Rafael Carrilho/SuperCars @ Portugal]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube