Επίσημο: Νέοι 4κύλινδροι κινητήρες από την Porsche

Επίσημο: Νέοι 4κύλινδροι κινητήρες από την Porsche

Στα μέσα του 2016 η Porsche θα τοποθετήσει στις νέες Boxster και Cayman δύο νέους τετρακύλινδρους boxer κινητήρες με τούρμπο και απόδοση έως 395 PS

Ήδη από το 2008 οι υπεύθυνοι της Porsche υπονοούσαν πως ετοιμάζονται 4κύλινδρες Boxster και Cayman. Το 2011 μάλιστα ένα υψηλόβαθμο στέλεχος επιβεβαίωσε πως ένας τετρακύλινδρος κινητήρας με επίπεδη διάταξη (boxer) βρισκόταν υπό εξέλιξη.

Τέσσερα χρόνια μετά, ο Διευθύνων Σύμβουλο της Porsche, Matthias Muller, συγκεκριμενοποίησε το χρόνο λανσαρίσματος των Boxster και Cayman με τετρακύλινδρο κινητήρα.

Μιλώντας με μέσα ενημέρωσης, ο Muller ανέφερε πως τόσο η Boxster όσο και η Cayman θα κινούνται από επίπεδο τετρακύλινδρο από τα μέσα του 2016, οπότε αναμένεται και η γενικότερη ανανέωση των εν λόγω μοντέλων. Μάλιστα ήδη έχουν εντοπιστεί στους δρόμους δοκιμαστικά πρωτότυπα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων που θα αρχίσουν να πωλούνται στις αρχές του 2017.

Επιπλέον ο Muller υπονόησε πως οι νέοι επίπεδοι τετρακύλινδροι κινητήρες θα έχουν κυβισμό στα 2,0 και 2,5 λίτρα, θα είναι υπερτροφοδοτούμενοι και θα μπορούσαν να αποδίδουν μέχρι και 395 PS σε κάποιες εκδόσεις. Αυτή τη στιγμή οι πιο ισχυρές Boxster και Cayman που κυκλοφορούν είναι η πρόσφατα αποκαλυφθείσα Boxster Spyder και η Cayman GT4 που αποδίδουν 375 και 385 PS αντίστοιχα από επίπεδους εξακύλινδρους βέβαια.

Αυτή είναι η πρώτη φορά εδώ και 20 χρόνια, από την εποχή της 968, που η Porsche θα τοποθετήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα σε μοντέλο της, αν εξαιρέσει κανείς την πρόσφατη «βασική» έκδοση της Macan η οποία ωστόσο κινείται από μια παραλλαγή του δίλιτρου TFSI που τοποθετείται και στο Audi Q5

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Muller άφησε σε πρόσφατη συνέντευξή του να εννοηθεί πως βρίσκονται υπό εξέλιξη και άλλες τετρακύλινδρες Porsche. Χαρακτηριστικά ανέφερε: « κατ’ αρχήν θα έχουμε τις επόμενες Boxster και Cayman. Αργότερα και αφού αξιολογήσουμε την εμπορική τους επιτυχία και φυσικά και την αντίδραση των αγοραστών, θα πάρουμε τις αποφάσεις μας.»

Αν λάβουμε υπόψη την πληροφόρηση του Muller σχετικά με την απόδοση των νέων κινητήρων, θα μπορούσαμε βασίμως να υποθέσουμε πως μελλοντικά σειρά έχει η 911. Άλλωστε ένας μηχανικός της Porsche μας έλεγε πως η εταιρεία δεν έχει κανένα ταμπού να χρησιμοποιήσει τετρακύλινδρους κινητήρες στο πιο εικονικό μοντέλο της, την 911. Σημείωνε δε πως το πρωτότυπο 919 Hybrid Le Mans, στο οποίο είναι τοποθετημένος ένας κινητήρας V4, χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως η «πεμπτουσία» της Porsche.

[Πηγή: Motor Authority]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube