H Porsche 919 Hybrid του Le Mans σε επίσημες δοκιμές

H Porsche 919 Hybrid του Le Mans σε επίσημες δοκιμές

Το υβριδικό πρωτότυπο LMP1, το πιο πολύπλοκο αγωνιστικό στην ιστορία της φίρμας, κάνει δοκιμές για πρώτη φορά με τα αγωνιστικά του χρώματα.

Η Porsche άρχισε τις επίσημες δοκιμές της 919 Hybrid, του αγωνιστικού της πρωτοτύπου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), σήμερα στην πίστα Paul Ricard της νότιας Γαλλίας.

Το αυτοκίνητο είχε αποκαλυφθεί στο Σαλόνι της Γενεύης, στην αρχή του μήνα, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που τρέχει σε πίστα με τα κανονικά αγωνιστικά του χρώματα.

Το νέο βενζινοηλεκτρικό υβριδικό πρωτότυπο έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τους τελευταίους κανονισμούς LMP1, που ορίζουν το μήκος του αυτοκινήτου στα 4.650 mm, το πλάτος του στα 1.900 mm, το ύψος του στα 1.050 mm και το ελάχιστο βάρος του στα 870 kg. 

Το πιο πολύπλοκο αγωνιστικό στην ιστορία της Porsche έχει έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα V4 με άμεσο ψεκασμό και μονό τούρμπο, ο οποίος αποτελεί φέρον μέρος του πλαισίου του αυτοκινήτου. Γυρίζει στις 9.000 rpm και κινεί τους πίσω τροχούς.

Ο θερμικός αυτός κινητήρας υποβοηθείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου και παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ο ηλεκτροκινητήρας αυτός, όταν ενεργοποιείται, κινεί τους εμπρός τροχούς κάνοντας την 919 Hybrid κατά περίπτωση τετρακίνητη.

Το αγωνιστικό αυτό, με το οποίο η Porsche θα επιστρέψει στην κορυφαία κατηγορία του Le Mans τον Ιούνιο, έχει δύο διαφορετικά συστήματα ανάκτησης ενέργειας: το γνωστό που ανακτά κινητική ενέργεια από τα φρένα κι ένα καινούργιο –τύπου F1– που βρίσκεται στην εξάτμιση και ανακτά θερμική ενέργεια από τα καυσαέρια.

Η ανακτημένη ενέργεια αποδίδεται εδώ με ρυθμό 8 MJ/γύρο, τον υψηλότερο που επιτρέπουν οι κανονισμοί (το Audi R18 e-tron είναι στα 2 MJ/γύρο και το Toyota TS040 στα 6 MJ/γύρο της πίστας). Η μέγιστη επιτρεπόμενη παροχή καυσίμου είναι 4,64 λίτρα/γύρο.

Η Porsche ανακοινώνει ότι το 919 Hybrid έχει πίσω του 2.000 ώρες εξέλιξης στην αεροδυναμική σήραγγα, τη δική της στο Weissach αλλά και αυτήν του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης.

Τα αυτοκίνητα της Porsche που θα διεκδικήσουν το φετινό WEC θα είναι δύο. Το πρώτο θα το οδηγούν ο 37χρονος Αυστραλός Mark Webber (πρώην οδηγός της Red Bull F1), ο 24χρονος Νεοζηλανδός Brendon Hartley και ο 33χρονος Γερμανός Timo Bernhard. Οδηγοί του δεύτερου αυτοκινήτου θα είναι ο 33χρονος Γερμανός Marc Lieb, ο 36χρονος Γάλλος Romain Dumas και ο 30χρονος Ελβετός Neel Jani.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube