Επίσημη πρόγευση Renault Mégane RS 2018

Επίσημη πρόγευση Renault Mégane RS 2018

H Renault μέσω μιας και μοναδικής φωτογραφίας μας προϊδεάζει για το τι θα δούμε στην επίσημη αποκάλυψη του Mégane RS στο περιθώριο του GP του Monaco.

To επόμενο Renault Mégane RS θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του πριν από το Grand Prix του Monaco, στα χέρια του πιλότου της Renault Sport F1, Nico Hülkenberg.

Ο Γερμανός πιλότος θα μας δώσει μια πρώτη γεύση για το εκρηκτικό χάτσμπακ της εταιρείας με τους 300+ ίππους στους δρόμους του Monaco, την Παρασκευή 26 Μαΐου.

Πριν λοιπόν από την παρουσίαση αυτή, η Renault Sport έδωσε στη δημοσιότητα μια φωτογραφία που απεικονίζει το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, με το ευμέγεθες σπόιλερ και πιο επιθετικού σχεδιασμού προφυλακτήρα από αυτόν του στάνταρ Mégane. Σε άλλη φωτογραφία scoop που είχαμε δημοσιεύσει πριν από λίγες ημέρες έχουμε ακριβή εικόνα και για το πίσω μέρος του Mégane RS, με χαρακτηριστική, τραπεζοειδή μπούκα εξάτμισης, ενσωματωμένη στο διαχύτη, αλλά και μια επίσης χαρακτηριστική πτέρυγα οροφής.

Το ντιζάιν του νέου Mégane RS δείχνει ώριμο και λιγότερο κραυγαλέο από άλλων αντιπάλων του στην αγορά, όπως για παράδειγμα αυτό του Honda Civic Type R. Ο Stéphane Janin, επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της γαλλικής εταιρείας είπε ότι πράγματι είναι έτσι, επειδή πιστεύει ότι το επόμενο μοντέλο της Renault Sport θα ήταν καλύτερο να «αφηγείται» την απόδοσή του με την «καθαρή ισχύ» παρά με το κραυγαλέο ντιζάιν. «Η φίρμα μας δεν αντιπροσωπεύει την επιθετικότητα», είπε ο Janin. «Προσπαθούμε να φτιάχνουμε ισχυρά προϊόντα, αλλά σε απέριττα, αισθησιακά σχήματα. Αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε με το νέο RS, που δείχνει περισσότερο σκληροτράχηλο από επιθετικό, νομίζω. Το να βρεις την σωστή ισορροπία είναι δυσκολότερο, αλλά θεωρώ ότι το πετύχαμε».

Το νέο Mégane RS, του οποίου πρόσφατη γεύση πήραμε και μέσω ενός επισήμου video, θα είναι το πιο ισχυρό Mégane που κατασκευάστηκε ποτέ. Θα διαθέτει τετραδιεύθυνση και θα επωφελείται από τη μεγαλύτερη πλατφόρμα του πρόσφατου Mégane για ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, που θα το καταστήσουν ικανό να πάρει τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου στο Nürburgring από τον τωρινό «πρωταθλητή» Type R.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Renault Mégane 1.5 dCi 110

Κάτω από το καπό του θα βρίσκεται ένας υπετροφοδοτούμενος δίλιτρος βενζινοκινητήρας που θα αποδίδει περισσότερα από 300 άλογα, ισχύς που το καθιστά τουλάχιστον 30 ίππους πιο δυνατό από την τελευταία βερσιόν του προηγούμενου Mégane RS. Η ισχύς αυτή θα περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν έξι ταχυτήτων, αλλά και το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο 6άρι EDC θα διατίθεται από το λανσάρισμα του μοντέλου. Η ταυτόχρονη διάθεση επελέγη διότι οι εκτιμήσεις της Renault μιλούν για προτίμηση των Ευρωπαίων στο χειροκίνητο, ενώ οι Ασιάτες καταναλωτές θα προτιμήσουν κατά πλειονότητα το αυτόματο.

Το νέο Mégane RS θα είναι μόνο 5θυρο, 2,8 πόντους μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ θα κάθεται και 2,5 πόντους χαμηλότερα. Εάν δε συνυπολογίσουμε τα φαρδύτερα μετατρόχια, τότε μπορούμε να πούμε ότι το επόμενο Mégane RS αναμένεται να είναι πετυχαίνει σημαντικά περισσότερη μηχανική πρόσφυση. Η χρήση τετραδιεύθυνσης είναι ένα ακόμα σύστημα που θα ενισχύσει την ακρίβεια του αυτοκινήτου στην υψηλή ταχύτητα, την αμεσότητα, αλλά και το μανιτζέβελο χαρακτήρας του, βελτιώνοντας και τον κύκλο στροφή του Mégane RS.

Για να κάνουμε μια σύγκριση με τη κορυφαία έκδοση του απερχόμενου Mégane RS, το 275 Cup S χρειάζεται για το τυπικό σπριντ των 0-100 km/h 5,8 δευτερόλεπτα. Το επόμενο Mégane αναμένεται να κερδίσει μερικά δέκατα, ξεπερνώντας τα 5,7” του Honda Civic Type R και πλησιάζοντας τα 5,2” του Audi S3.

Οι απορίες μας σχετικά με τις λεπτομέρειες του ντιζάιν αναμένεται να λυθούν σε τρεις ημέρες, αλλά θεωρούμε ότι το αυτοκίνητο θα είναι στο σημείο αυτό εμπνευσμένο από το Clio RS. Τα μουλάρια που έχουμε δει μέχρι στιγμής σε φωτογραφίες scoop από δοκιμές στους δρόμους φορούσαν το αμάξωμα του Mégane GT, με μόνη διαφορά τις προσθήκες στους θόλους και την κεντρικά τοποθετημένη μπούκα της εξάτμισης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Renault Mégane GT

Όσον αφορά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου, η Renault δεν έχει δώσει καμία πληροφορία, αλλά αυτό αναμένεται να γίνει μέσα στο 2018 και αφού δούμε το αυτοκίνητο σε «σάρκα και οστά» στην ΙΑΑ 2017, στην Φρανκφούρτη. Η τιμή του επίσης αναμένεται να είναι ελαφρά αυξημένη σε σχέση με αυτή του απερχόμενου μοντέλου. Και επειδή στην ελληνική πραγματικότητα έχουμε να δούμε επίσημη τιμή για τα hot Mégane από το 2012, μπορούμε μόνο εκτίμηση να κάνουμε. Οπότε, η εκτιμώμενη τιμή, για όποιον θα ήθελε να το παραγγείλει, καθώς δεν νομίζουμε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία θα το περιλάβει στην εμπορική γκάμα της, θα είναι πάνω από τις €45.000.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube