Διαρροή: Νέα Suzuki Swift και Swift Sport

Διαρροή: Νέα Suzuki Swift και Swift Sport

Εικόνες από την επόμενη γενεά των Suzuki Swift και Swift Sport διέρρευσε από παρουσίαση σε ντίλερ της εταιρείας στη Γαλλία.

Τα νέα Suzuki Swift και Swift Sport θα ενσωματώνουν το ντιζάιν που εκπορεύεται από την πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, της οποίας το πρώτο δείγμα είδαμε με το νέο Baleno.

Απ’ ό,τι μπορούμε λοιπόν να δούμε από την εικόνα, το επερχόμενο ιαπωνικό σουπερμίνι υιοθετεί οπισθοκλινή οροφή, ενώ οι λαβές των πίσω θυρών είναι υπόσκαφες και σβήνουν στις πίσω κολόνες, σε μια προσπάθεια καλύτερης αεροδυναμικής απόδοσης και πιο κουπέ εμφάνισης.

Οι αλλαγές σε σχέση με το υφιστάμενο μοντέλο είναι σημαντικές, αλλά και πιο χαρακτηριστικές στο Swift Sport. Η εξαγωνική μάσκα του αυτοκινήτου πλαισιώνεται  από μεγάλες αεροεισαγωγές που αποτελούν στοιχεία του προφυλακτήρα με το βαθύ σπόιλερ. Το οπισθοκλινή εμπρός φώτα, που είναι τελείως διαφορετικά από αυτά του τωρινού μοντέλου, στην περίπτωση του Swift Sport ενσωματώνουν στριπάκια με φώτα ημέρας LED. Ακόμα στο ίδιο μοντέλο υπάρχουν μεγαλύτεροι τροχοί, δίμπουκη χρωμέ εξάτμιση, άλλα γραφικά στα πίσω φανάρια και ευμέγεθες πτερύγιο εκφυγής στην οροφή.   

Το στάνταρ Swift, το κόκκινο στις φωτογραφίες μας, διαθέτει πιο υποτονική μάσκα και λιγότερο ογκώδη και έντονο  προφυλακτήρα με μικρότερες εισαγωγές αέρα. Επίσης, τα LED ημέρας είναι τοποθετημένα πάνω από τα φώτα ομίχλης. Οι τροχοί είναι μικρότεροι, ενώ η μία μπούκα της εξάτμισης κρύβεται κάτω από τος επίσης πιο «ήμερο» πίσω προφυλακτήρα.

Οι διαφορές μεταξύ Swift και Swift Sport είναι λιγότερο προφανείς στην καμπίνα, κάτι που τονίζεται ακόμα περισσότερο από τη διαφορά στη διακόσμηση που είναι άσπρη για το πρώτο και κόκκινη για το δεύτερο. Και τα δύο όμως διαθέτουν φαλτσοκομμένο τιμόνι και τα ίδια τρία περιστροφικά χειριστήρια για το σύστημα αερισμού/κλιματισμού.

Στο ταμπλό βλέπουμε μια οθόνη αφής σεβαστών διαστάσεων, ενώ στο κάτω μέρος της κεντρική κονσόλας φαίνεται κάτι που πιθανότατα είναι 12βολτη πρίζα και υποδοχές για σύνδεση USB και AUX. Οι διαστάσεις της καμπίνας δεν έχουν γίνει γνωστές ούτε συνάγεται συμπέρασμα από τις εικόνες σχετικά με την ευρυχωρία και πόσο αυτή είναι καλύτερη ή χειρότερη από του υπάρχοντος μοντέλου. Οι πληροφορίες λένε πάντως πως το νέο Swift θα είναι πιο κοντό, αλλά πιο φαρδύ από το σημερινό. Φανταζόμαστε όμως με πολύ καλύτερη χωροταξική μελέτη, καθώς το υφιστάμενο μοντέλο έρχεται βασικά πριν από έξι χρόνια, το 2010.

Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, το στάνταρ Swift αναμένεται να ξεκινά με μοτέρ βάσης τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη DUALJET των 90 PS, ενώ πιθανότατα θα φορέσει και το νέο 1.000άρη τούρμπο της Suzuki με τους 112 ίππους που έχουμε δει και στο Baleno. Όσο για το Swift Sport, το βλέπουμε με τον προηγούμενο, αλλά και το 1.400άρη τούρμπο των 140 PS που φορούν τα Vitara.

Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, το νέο Swift είναι αμφίβολο εάν θα προλάβει να ενσωματώσει στην γκάμα κάποιο μοτέρ από τη νέα οικογένεια κινητήρων ντίζελ που βρίσκεται υπό εξέλιξη. Αυτή ποικίλει σε δυνατότητες –από δικύλινδρο 800 cc σε 4κύλινδρο 1.500 cc, αλλά μέχρι στιγμής είναι έτοιμος μόνο ο κινητήρας 0,8 lt με τους 48 PS, που είναι ανεπαρκής για το βάρος και την κατηγορία του Swift. Οπότε, και αν εντάξει μοτέρ ντίζελ στην γκάμα του νέου σουπερμίνι της, η Suzuki θα αρκεστεί στον 1.3 MultiJet ΙΙ της FIAT με τους 75 PS.

Τα νέα Suzuki Swift και Swift Sport παρουσιάστηκαν στη Γαλλία, στους ντίλερ της εταιρείας, μαζί με το ανανεωμένο SX4 S-Cross. Η επίσημη παρουσίαση του στάνταρ Swift αναμένεται να γίνει τον προσεχή Οκτώβριο ή Νοέμβριο, στα Σαλόνια του Tokyo ή του Los Angeles αντίστοιχα, ενώ το εμπορικό λανσάρισμα την άνοιξη του 2017. Εννέα μήνες αργότερα, σύμφωνα με το πρόγραμμα της Suzuki, θα λανσαριστεί το Swift Sport, που θα αποτελεί κατά πώς λέει το όνομά του την πιο δυνατή, επιθετική και με ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά έκδοση του σουπερμίνι της ιαπωνικής εταιρείας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube