Διαρροή για το νέο Volkswagen T-ROC

Διαρροή για το νέο Volkswagen T-ROC

Μια εικόνα που φέρεται ότι θα είναι το μοντέλο παραγωγής του Volkswagen T-ROC κυκλοφορεί στο web.

Το ανταγωνιστικό μοντέλο της Volkswagen έναντι του Nissan Juke δείχνει να είναι ένα τόνο κάτω από αυτό που γνωρίσαμε ως πρωτότυπο -φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στη συνημμένη γκάλερι.

Με στόχο να πλασαριστεί στην γκάμα των SUV της Volkswagen κάτω από το Tiguan, το νέο T-ROC αναμένεται να λανσαριστεί στο τέλος του 2017. Δεν θα πρόκειται για το πρώτο μικρό SUV του Γερμανού κατασκευαστή, αλλά θα είναι η πρώτη φορά που το Wolfsburg στοχεύει να έρθει αντιμέτωπο απευθείας με το Nissan Juke στην παγκόσμια αγορά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 125 PS

Από τη μία και μοναδική εικόνα που φέρεται ότι είναι το μοντέλο παραγωγής, έχει σημαντική ομοιότητα με το πρωτότυπο που είχαμε δει στο Σαλόνι της Γενεύης το 2014, αν και δείχνει πιο υποτονικό και πιο κοντά στα καθημερινά δεδομένα.

Μιλώντας στο motoring.com.au, εκπρόσωπος της Volkswagen είπε ότι η εικόνα «δεν αποτελεί την ακριβή αποτύπωση του T-ROC». Ωστόσο, πηγή που συνεργάζεται στενά με τον Γερμανό κατασκευαστή επιβεβαίωσε ότι η εικόνα αυτή, πράγματι, είναι γνήσια αλλά και παραπλανητική, καθώς το μοντέλο παραγωγής θα βρίσκεται πιο κοντά στην εικόνα του αυθεντικού πρωτοτύπου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Audi Q2 1.6 TDI 6MT

Όπως και να έχει όμως, το T-ROC θα μπορούσε να γίνει ένα σημαντικό μοντέλο για τη Volkswagen, σε μια κατηγορία που καλπάζει στην αγορά. Το αυτοκίνητο θα μοιράζεται την γκάμα των κινητήρων και των μεταδόσεων με το επόμενο, ολοκαίνουργιο Polo που θα αποκαλυφθεί τον Σεπτέμβριο και θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του σε μέταλλο στην ΙΑΑ 2017, στην Φρανκφούρτη.

Όπως και το σουπερμίνι της VW, το T-ROC θα βασίζεται στην πρόσφατη πλατφόρμα Α0 του Volkswagen Group που προέρχεται από την σπονδυλωτή αρχιτεκτονική MQB που υποστηρίζει πλειάδα μικρών και μεσαίων μοντέλων του γκρουπ.

Κάτω από το καπό, το T-ROC αναμένεται να ξεκινά με μοτέρ βάσης το 3κύλινδρο 1.000άρι TSI με 102 άλογα και στη συνέχεια να περνά στα 1.500άρια μοτέρ TSI EVO με τους 130 και 150 PS. Στην περίπτωση δε που χρησιμοποιήσει όλη την γκάμα των κινητήρων του νέου Polo, δεν αποκλείεται να δούμε και μια δυνατή έκδοση με 1.800άρη τούρμπο. Όσον αφορά τους ντίζελ, σαφώς ο 1.6 TDI με τους 115 ίππους θα είναι η πρώτη επιλογή με το δίλιτρο TDI των 150 PS να ακολουθεί. Πιθανό είναι επίσης και το λανσάρισμα μια ηλεκτροκίνητης έκδοσης, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της Volkswagen για αύξηση των ηλεκτροκίνητων μοντέλων κάτω από την ομπρέλα της υπομάρκας I.D.

Όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν ή το αναβαθμισμένο αυτόματο 7άρι DSG. Tέλος, όσον αφορά τη μετάδοση, μόνο τα πιο ισχυρά μοτέρ αναμένεται να συνδυάζονται με τετρακίνηση 4MOTION, με τα υπόλοιπα να είναι προσθιοκίνητα.

Το αυτοκίνητο που αναμένεται να λανσαριστεί στο τέλος του χρόνου, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2018 εκτιμούμε ότι θα ξεκινά από τις 16.500 ευρώ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube