Η VW θέλει να προλάβει τις Google και Apple με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η VW θέλει να προλάβει τις Google και Apple με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η VW δεν φοβάται να συναγωνιστεί τους δύο κολοσσούς στο ράλι για την παρουσίαση του αυτοκινήτου που θα καθιερώσει την ηλεκτροκίνηση ως την βασική επιλογή.

«Δεν φοβόμαστε τον ανταγωνισμό από την Google ή την Apple», δήλωσε ο Jurgen Stackmann, διευθυντής πωλήσεων και marketing της VW. Η δήλωση αυτή έρχεται μετά την ανακοίνωση της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία η VW έχει βάλει στόχο το 2025 να είναι η κυρίαρχη μάρκα στην ηλεκτροκίνηση.

Για να πετύχει τον στόχο της η VW έχει πει ότι ως το τέλος της δεκαετίας θα λανσάρει ένα ηλεκτρικό οικογενειακό αυτοκίνητο με αυτονομία πάνω από 450 km, που θα φορτίζεται πλήρως σε 15 λεπτά και θα κοστίζει λιγότερο από ένα αντίστοιχο συμβατικό. «Οι νεοεισερχόμενοι στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας ίσως βλέπουν ευκαιρίες σε αυτό το τμήμα της αγοράς, αλλά δεν θα τους αφήσουμε να δράσουν ανενόχλητοι και δεν φοβόμαστε τον ανταγωνισμό», δήλωσε ο Stackmann, δείχνοντας σαφώς προς την πλευρά των Google και Apple.

«Σήμερα έχουμε κορυφαία τεχνολογία σε τομείς με απίστευτη περιπλοκότητα, όπως η εξέλιξη κινητήρων και κιβωτίων. Οι εταιρείες που θέλουν τώρα να μπουν στον χώρο δεν χρειάζεται να ανησυχούν γι’ αυτό, καθώς τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν άλλου είδους τεχνολογία. Επίσης σύνθετη, αλλά διαφορετική. Θα είναι ένας μακρύς και δύσκολος αγώνας ανάμεσα στις εταιρείες hardware και software, και θα δούμε ποιος θα τα καταφέρει πρώτος».

Ο Stackmann είπε ότι μέσα στην δεκαετία η VW θα παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο που θα αλλάξει τα δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Θα συνδυάζει πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με ένα ευρύ δίκτυο φόρτισης, εσωτερικό πλήρως συνδεδεμένο στο διαδίκτυο και στοιχεία τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης.

«Ο πρώτος που θα καταφέρει να ενώσει τις κουκίδες και να φτάσει στο τελικό αποτέλεσμα, κερδίζει» κατά τον Stackmann. «Αλλά η πρόκληση για τις νέες εταιρείες είναι να φτάσουν στα επίπεδα ποιότητας που απαιτεί η αυτοκινητοβιομηχανία και στα οποία οι υπάρχουσες εταιρείες είναι συνηθισμένες. Από την αντοχή και την αξιοπιστία ενός προϊόντος σε βάθος δέκα ετών ως την σταθερή ποιότητα και ταχύτητα παραγωγής, χιλιάδων μονάδων. Το δικό μας πλεονέκτημα είναι πρώτα από όλα στις οικονομίες κλίμακας που είμαστε σε θέση να κάνουμε. Η ευπροσάρμοστη στρατηγική μας, ανάλογα με τις ανάγκες, μας επιτρέπει να έχουμε σε αυτή τη φάση 40.000 μηχανολόγους να μελετούν τα τεχνικά ζητήματα. Αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube