Έρευνα αξιοπιστίας Consumer Reports 2017: Νικητές και χαμένοι [video]

Έρευνα αξιοπιστίας Consumer Reports 2017: Νικητές και χαμένοι [video]

Την κορυφαία θέση στην έρευνα του Consumer Reports κατέλαβε για άλλη μια φορά η Toyota – Συχνή πηγή προβλημάτων τα σύγχρονα infotainment.

Η έρευνα αξιοπιστίας του αμερικανικού οργανισμού Consumer Reports για το 2017 πραγματοποιήθηκε με τη συλλογή στοιχείων από 400.000 μέλη του, τα οποία κατέχουν συνολικά 640.000 αυτοκίνητα.

Η ετήσια έρευνα αξιοπιστίας του Consumer Reports (δείτε εδώ την αντίστοιχη του 2016) καταγράφει τα προβλήματα που εμφανίζονται αυτοκίνητα της αγοράς των ΗΠΑ, με έτος κυκλοφορίας από το 2000 ως το 2017. Και, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, τα καινούργια μοντέλα είναι πιθανότερο να παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα, τη μετάδοση ή, συχνότερα, στη νέα τεχνολογία που ενσωματώνουν, σε σχέση με παλαιότερα μοντέλα, στα οποία τέτοια προβλήματα έχουν προλάβει να διορθωθούν.

Η Anita Lam, στέλεχος του οργανισμού, αναφέρει σχετικά: «Καθώς όλο και περισσότερα αυτόματα κιβώτια οκτώ ή εννιά σχέσεων και CVT λανσάρονται στην αγορά, αρκετοί ιδιοκτήτες αναφέρουν προβλήματα, είτε για ακινητοποίηση λόγω βλάβης είτε απλώς για κακή ποιότητα λειτουργίας/αλλαγών». Δεν σημειώνουν όλα τα αυτοκίνητα με την ίδια μετάδοση τα ίδια προβλήματα, όμως σίγουρα η συχνότητα βλαβών είναι αυξημένη σε όσα διανύουν τον πρώτο τους χρόνο στην παραγωγή. Μοντέλα στα οποία αναφέρονται συχνότερα τέτοια προβλήματα είναι η Buick LaCrosse, το Acura TLX και το Hyundai Tucson.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Consumer Reports: Τα χειρότερα αυτοκίνητα του 2017

Προβλήματα προκαλούν συχνά και τα συστήματα πολυμέσων και πλοήγησης. Για την ακρίβεια, όσοι αγοράζουν καινούργια ή ανανεωμένα μοντέλα, που δεν έχουν κλείσει έναν χρόνο στην αγορά, εκφράζουν τα διπλάσια παράπονα για προβληματικά infotainment, σε σχέση με αγοραστές παλαιότερων μοντέλων. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση του Subaru Impreza. Το προηγούμενο μοντέλο χαρακτηριζόταν ως «Πολύ Αξιόπιστο», όμως στη νέα γενιά του, το 20% των αγοραστών παραπονιέται για προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του όπως δυσλειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας, βλάβη του ραδιοφώνου και προβλήματα στη σύνδεση smartphone με το σύστημα.

Φυσικά, τα προβλήματα… τσέπες δεν κοιτούν, οπότε εμφανίζονται τόσο σε φτηνά όσο και σε ακριβά μοντέλα. Σύμφωνα με το Consumer Reports, μοντέλα που ταλαιπωρούν αρκετούς από τους ιδιοκτήτες τους είναι η Jaguar F-Pace (διαρροές από το διαφορικό, προβλήματα στο infotainment), το Jeep Renegade (προβλήματα στο κιβώτιο και τη μετάδοση, στο infotainment), το Tesla Model X (προβλήματα στις πίσω πόρτες, στην ποιότητα βαφής και συναρμογής) και το Volvo XC90 (ηλεκτρονικά, φρένα, αναφορές για θορύβους και διαρροές).

Στις εταιρίες που σημείωσαν μεγάλη πτώση σε σχέση με το 2016 περιλαμβάνεται η Mazda, που έχασε έξι θέσεις χάρη στα προβλήματα του CX-9, αλλά και η Acura, η οποία έπεσε από τη 12η στη 19η θέση, παρότι η Honda βρίσκεται στην 9η. «Αφού είναι ιαπωνική και ανήκει στη Honda, ο κόσμος σκέφτεται ότι θα είναι αξιόπιστη, αλλά όχι, καθόλου», δήλωσε ο Jake Fisher, ο επικεφαλής του τμήματος δοκιμών αυτοκινήτων του Consumer Reports. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο εταιρίες έχουν πολύ μικρή γκάμα μοντέλων, οπότε αρκούν κάποια προβλήματα σε ένα από αυτά για να ρίξουν συνολικά τη φίρμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα καλύτερα και τα χειρότερα SUV κατά το Consumer Reports

Για άλλη μια φορά, στην κορυφή της λίστας των πιο αξιόπιστων εταιριών συνολικά βρέθηκε η Toyota, και μάλιστα εις διπλούν, αφού και η δεύτερη θέση ανήκει στη Lexus. Ακολούθησε η Kia, με το Niro να χαρακτηρίζεται το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της αγοράς! Tην 6άδα συμπλήρωσαν οι Audi, BMW και Subaru. Σημαντικά βελτιωμένη εμφανίστηκε η Chrysler, σκαρφαλώνοντας δέκα θέσεις ψηλότερα στην κατάταξη, αλλά και η Volkswagen, η οποία ανέβηκε έξι.

Με τη μεθοδολογία του Consumer Reports, για τις εταιρίες προκύπτει μια βαθμολογία, από το μηδέν ως το 100. Μέσος όρος θεωρείται το φάσμα 40-60 βαθμών. Από τη λίστα απουσιάζουν οι Alfa Romeo, FIAT, Genesis, Jaguar, Land Rover, Maserati, MΙΝΙ, Mitsubishi και Smart, λόγω έλλειψης αρκετών δεδομένων για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Δείτε αναλυτικά την κατάταξη για το 2017, και πιο κάτω τα video τα πιο αξιόπιστα και τα λιγότερο αξιόπιστα μοντέλα:

ΚατάταξηΑλλαγή από το 2016ΕταιρίαΜοντέλαΛιγότερο αξιόπιστο μοντέλοΣκορΠιο αξιόπιστο μοντέλο
1↑ 1Toyota14Tacoma8086
2↓ 1Lexus8GX77ES
3↑ 2Kia7Sportage71Niro
4Audi7A768Q3
5↑ 4BMW6i3622 Series
6↑ 5Subaru6Impreza60BRZ
7↑ 1Infiniti4Q5060Q70
8↓ 5Buick4LaCrosse59Encore
9↑ 1Honda6Ridgeline59CR-V
10↓ 3Hyundai5Tucson59Elantra
11↑ 2Nissan8Sentra53Versa Note
12↓ 6Mazda6CX-9523
13↑ 3Porsche3Cayenne50Macan
14↑ 3Mercedes-Benz6GLC47E-Class
15↑ 3Ford12Focus45Fusion
16↑ 6Volkswagen8Golf44Passat
17↑ 10Chrysler230041Pacifica
18↓ 3Chevrolet15Camaro39Bolt
19↓ 7Acura4ILX38RDX
20↑ 3Jeep4Renegade38Cherokee
21↑ 4Tesla2Model X37Model S
22↓ 2Lincoln3MKX33MKZ
23↓ 4Volvo3XC9033V60
24↑ 2Dodge5Journey32Grand Caravan
25↑ 4Ram33500301500
26↓ 2GMC7Acadia28Sierra 2500HD
27↓ 6Cadillac5Escalade26CTS

[Πηγή: Consumer Reports, Auto Guide]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube