Τα χειρότερα αυτοκίνητα του 2017, κατά το Consumer Reports

Τα χειρότερα αυτοκίνητα του 2017, κατά το Consumer Reports

Η λίστα του Consumer Reports για τo χειρότερο αυτοκίνητο του 2017 σε κάθε κατηγορία περιλαμβάνει και πέντε αυτοκίνητα της ευρωπαϊκής αγοράς.

Λέμε ότι δεν υπάρχουν πλέον τραγικά αυτοκίνητα στην αγορά, αλλά κάποια αυτοκίνητα είναι τόσο μη ανταγωνιστικά στην κατηγορία τους που, κατά το Consumer Reports, αν τα έχεις κατά νου χρειάζεται να στραφείς κάπου αλλού.

Η αμερικανικός καταναλωτικός οργανισμός κατονόμασε τη λίστα των δέκα αυτοκινήτων της αγοράς που ο Αμερικανός καταναλωτής χρειάζεται να αποφύγει. Για όλα τα μοντέλα προς αποφυγή μπορείτε να μπείτε στο site του Consumer Reports για τη λεπτομερή παρουσίαση και τους λόγους αυτής της αξιολόγησης, αλλά για την ώρα δείτε αυτά που ενδιαφέρουν άμεσα την ευρωπαϊκή αγορά, κατ’ επέκταση και την ελληνική.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ H Audi φτιάχνει τα καλύτερα αυτοκίνητα, σύμφωνα με την Consumer Reports

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Έρευνα αξιοπιστίας του Consumer Reports για το 2016

Σε όποια από τα μοντέλα έχουμε κάνει κι εμείς δοκιμή, ασχέτως αν δεν διεξάγουμε τις ίδιες (περισσότερες και πιο ενδελεχείς) δοκιμές αξιολόγησης με το Consumer Reports, παραθέτουμε το ή τα λινκ με τις δοκιμές μας. Με συμπεράσματα που δεν συμφωνούν κατ’ ανάγκη με αυτά του αμερικανικού οργανισμού, ο οποίος όμως είναι κατά τεκμήριο αξιόπιστος. Προς επίρρωση της τελευταίας παρατήρησης, και για όσους αμφισβητούν την εγκυρότητα της αξιολόγησης, θα πούμε ότι το Consumer Reports αγοράζει ανώνυμα όλα τα αυτοκίνητα που δοκιμάζει. Οι δοκιμές γίνονται σε πίστα και σε δρόμους του Connecticut, και κάθε αυτοκίνητο περνά 50 ξεχωριστές δοκιμασίες. Συνεργάζεται δε στενά με εκατομμύρια Αμερικανούς καταναλωτές, αποτελώντας περίπου «ευαγγέλιο» για το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ.

Να σημειώσουμε ακόμη ότι η αναφορά σε κάθε αυτοκίνητο είναι μετάφραση από το Consumer Reports αυτολεξεί και να επαναλάβουμε ότι δεν αντιπροσωπεύει απαραίτητα και τη δική μας άποψη.

Χειρότερο σουπερμίνι Mitsubishi Space Star (Mirage στις ΗΠΑ και σε άλλες αγορές)
Ένα φθηνό αυτοκίνητο που καίει 6,4 lt/100 km κάνει το Space Star να μοιάζει με την ευκαιρία του αιώνα. Αλλά οι βελτιώσεις του 2017 δεν κρύβουν την ένδειά του, τον κραδάζοντα 3κύλινδρο κινητήρα που δίνει βραδείες επιταχύνσεις ή το αδέξιο και απρόβλεπτο κράτημά του. Παρόλο που η καμπίνα είναι ευρύχωρη, δείχνει ξεπερασμένη, φθηνή και επουσιώδης. Εν κατακλείδι, δεν υπάρχει κανένας επιτακτικός λόγος για να αγοράσεις ένα Space Star και σε αυτήν την τιμή υπάρχουν πολύ καλύτερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για να αγοράσετε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Mitsubishi Space Star MY 2017

Χειρότερο μικρό MPV FIAT 500L
Αυτό το ημί-στέισον ανταποκρίνεται πρόθυμα στις στροφές, κρατά με ασφάλεια στο όριό του και διαθέτει ευρύχωρη καμπίνα. Αλλά κέρδισε ένα μελαγχολικό σκορ στο δρόμο, λόγω της σφιχτής κύλισης, των φλατ καθισμάτων και της περίεργης θέσης οδήγησης. Βασιζόμενοι στην αναλυτική έρευνα ικανοποίησης του ιδιοκτήτη, ένα μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών θα επιθυμούσαν να μην είχαν αγοράσει αυτό το χάτσμπακ. Το 500L πετυχαίνει επίσης ένα από τα χειρότερα σκορ αξιοπιστίας μεταξύ όλων των καινούργιων μοντέλων της πρόσφατης έρευνάς μας. Αν αυτό δεν σας είναι αρκετό για να σας αποτρέψει, σκοράρει με αποτέλεσμα «φτωχό» στη μετωπική πρόσκρουση μικρής επικάλυψης του Insurance Institute for Highway Safety –σ.σ. ο αμερικανικός NCAP των ασφαλιστικών εταιρειών.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Fiat 500L 1.6 MJT

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Fiat 500L 1.3 MultiJet 2

Χειρότερο Κόμπακτ Premium Mercedes-Benz CLA
Η CLA αποδεικνύει ότι η καταγωγή δεν αρκεί για να κάνει ένα αυτοκίνητο ραφιναρισμένο. Κατά πρώτον, ο κινητήρας είναι απρόθυμος, ενώ στη συνέχεια η ισχύς έρχεται απότομα. Παρόλο που το αυτοκίνητο είναι ακριβές, η κύλιση είναι τιμωρητικά σφιχτή και η CLA είναι θορυβώδης στη εσωτερικό. Η πρόσβαση στην καμπίνα είναι δύσκολη και το καλά κατασκευασμένο εσωτερικό στενάχωρο. Η έντονα διαφημιζόμενη βασική τιμή είναι ένα δόλωμα. Οι αγοραστές χρειάζεται να ξοδέψουν πολλά σε έξτρα για να έχουν το πολυτελές επίπεδο που προσδοκούν από ένα premium μοντέλο.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz CLA 180

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz CLA 200 CDI

Χειρότερο Μεσαίο Premium Maserati Ghibli
Η Ghibli κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν και είναι διασκεδαστική στην οδήγηση. Το κράτημα είναι σπορ και ακριβές, τα φρένα δυνατά και το μοτέρ βγάζει συναρπαστικό μουγκρητό. Αλλά η αποδοτικότητα του κινητήρα V6 που προέρχεται από τη Ferrari θλιβερή, η σφιχτή κύλιση κουράζει και το πίσω κάθισμα είναι στενάχωρο. Το μπες βγες σε αυτό το χαμηλωμένο σπορ σεντάν μπορεί να αποτελέσει πρόκληση. Η οθόνης αφής του Uconnect είναι ένα «συν», αλλά δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε κάποιους φθηνούς διακόπτες, προερχόμενους από άλλα, πιο κοινά μοντέλα από τη Fiat Chrysler Automobiles.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Maserati Ghibli S Q4

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Maserati Ghibli Diesel

Χειρότερο Μεσαίο Premium SUV Land Rover Discovery Sport
Θα περίμενε κάποιος μια πιο βασιλική είσοδο σε αυτή τη δημοφιλή κατηγορία της αγοράς από τη Land Rover. Αντίθετα, το Discovery Sport αγωνιά σε σύγκριση έναντι ακόμα και πιο μαζικών μεσαίων SUV. H ισχύς από τον 4κύλινδρο τούρμπο έρχεται ψηλά, με ελάχιστη προθυμία χαμηλά και πάρα πολύ ψηλά, ενώ η μετάδοση δεν είναι ούτε ομαλή ούτε ζωντανή στην απόκριση. Παρόλο που είναι ικανό εκτός ασφάλτου, η κύλιση στην άσφαλτο είναι σφιχτή και το κράτημα κάθε άλλο παρά σπορ. Η λιτή καμπίνα είναι πολύ απλή για ένα μοντέλο από ένα εμπορικό σήμα «μπουτίκ πολυτελείας». Το σύστημα πολυμέσων είναι αργό στην απόκριση. Βασιζόμενοι στο ιστορικό της Land Rover, η αξιοπιστία αποτελεί μια ανησυχία γι’ αυτό το ακριβό και κατώτερο των προσδοκιών SUV.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Land Rover Discovery Sport 2.0D 180 PS

Για την πληρότητα του θέματος να αναφέρουμε ότι τα υπόλοιπα πέντε χειρότερα αυτοκίνητα στις εναπομείνασες κατηγορίες είναι: Στα ηλεκτρικά/υβριδικά το Mitsubishi i-MiEV, στα μεσαία σεντάν το Chrysler 200, στα κόμπακτ pick-up το Toyota Tacoma, στα μεσαία SUV (μεσαία για τις ΗΠΑ) το Dodge Journey και στα πολυτελή SUV το Cadillac Escalade.

Διαβάστε περισσότερα και αναλυτικά την αξιολόγηση κάθε μοντέλου στο Consumer Reports.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube